Zespół Szkół w Pustyni Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2008/2009.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Nowej Soli
Advertisements

Województwo Podkarpackie
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy
Wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego i maturalnego w 2009 r. uczni ó w szk ó ł prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec.
Prezentacja przygotowana przez zespół badawczy przy CKE pod kierunkiem dr R.Dolaty PRIORYTETY POMORSKIEGO KURATORA OŚWIATY w roku szkolnym 2008/
Podkarpacki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych
Edukacja z myślą o przyszłości Idee na nowy rok szkolny 2008/09 … i dalej Tarnobrzeg 26 sierpnia 2008r.
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Pustkowie Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2010/2011.
LOGO ZESPÓŁ SZKÓŁ W LATOSZYNIE Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2010/2011.
Zespół Szkół w Gumniskach
Zespół Szkół w Gumniskach Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2009/2010.
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Pustkowie Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2009/2010.
LOGO ZESPÓŁ SZKÓŁ W LATOSZYNIE Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2009/2010.
Zespół Szkół w Stasiówce Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2009/2010.
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Edukacyjna Wartość Dodana
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Możesz uczyć się wszędzie, ale u nas najlepiej Ci będzie ale u nas najlepiej Ci będzie.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Zespół Szkół w Podgrodziu Informacja na temat wyników sprawdzianu w szkole podstawowej i egzaminów w gimnazjum.
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Pustkowie.
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Zarządzenie Nr 2 /2012 Podlaskiego Kuratora Oświaty z dnia 2 stycznia 2012 r. w sprawie ustalenia terminów i zasad rekrutacji do gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.
Zasady rekrutacji do XLVI Liceum Ogólnokształcącego im
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych
Nazwa wyniku najniższy bardzo niski niski niżej średni średni wyżej średni wysoki bardzo wysoki najwyższy Stopie ń skali
Nabór do szkół ponadgimnazjalnych
Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych na podbudowie gimnazjum w województwie wielkopolskim 2014/2015.
punktów – maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania za oceny z języka polskiego i trzech wybranych obowiązkowych zajęć edukacyjnych,
Obiektywny wskaźnik wyników egzaminów gimnazjalnych WSKAŹNIK EDUKACYJNA WARTOŚĆ DODANA DLA GIMNAZJUM NR 3 Źródło danych Instytut Badań Edukacyjnych
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MIECZYSŁAWA ROMANOWSKIEGO W JÓZEFOWIE
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2014r. uczniów szkó ł w gminie Mas ł ów.
1. Składanie podań przez kandydatów (w przypadku rekrutacji elektronicznej do szkół pierwszego wyboru) od r. do r. do godz.
WIZJA Stworzenie dzięki odpowiedniemu programowi, metodom nauczania i środkom dydaktycznym, takich warunków nauczania i uczenia się, które umożliwią.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów.
EWD gimnazjalne Czym jest metoda edukacyjnej wartości dodanej (EWD)? Efektywność pracy szkoły, przed kilku laty, oceniano jedynie na podstawie wyników.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Działania Opolskiego Kuratora Oświaty na rzecz poprawy bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w woj. opolskim w roku szkolnym 2014/2015. Plany na rok szkolny.
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie.
Ul. Standego Łódź tel
Egzamin gimnazjalny Informacje dla rodziców uczniów klas trzecich Egzamin * kwiecień * 2016r.
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
Tel
Łódź, ul. Wici 16 tel fax
Publiczne Gimnazjum nr 41 im. S. Żeromskiego ul. Bohdanowicza 11 Łódź tel/fax:
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 im. Jana Pawła II III Liceum Ogólnokształcące ul. Oświęcimska 90, , Ruda Śląska Kierunki kształcenia: klasy.
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych
Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im
REFORMA OŚWIATY 2017/18.
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
Rekrutacja uczniów do liceów ogólnokształcących, techników oraz branżowych szkół I stopnia na rok szkolny 2019/2020.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 28 IM. ALOJZEGO SZEWCZYKA W RYBNIKU
Rekrutacja uczniów do liceów ogólnokształcących, techników oraz branżowych szkół I stopnia na rok szkolny 2019/2020.
Rekrutacja uczniów do liceów ogólnokształcących, techników oraz branżowych szkół I stopnia na rok szkolny 2019/2020.
Zasady rekrutacji uczniów do szkół na rok szkolny 2019/2020
Rekrutacja uczniów do liceów ogólnokształcących, techników oraz branżowych szkół I stopnia na rok szkolny 2019/2020.
Zasady rekrutacji uczniów do szkół na rok szkolny 2019/2020
Zapis prezentacji:

Zespół Szkół w Pustyni Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2008/2009

Forma organizacyjno-prawna Zespołu Szkół w Pustyni Zespół tworzy: Publiczne Przedszkole, Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi, Publiczne Gimnazjum.

Liczba uczniów i wychowanków w roku szkolnym 2008/2009 Publiczne Przedszkole – 69 wychowanków Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi – 203 uczniów Publiczne Gimnazjum – 123 uczniów

Realizacja zadań opiekuńczo-wychowawczych Wychowanie szkolne ma charakter czynności planowanych. Szkoły realizują wyznaczone cele i zadania, które są zawarte w programie wychowawczym i profilaktyki. W swoich oddziaływaniach wychowawczych współpracują z rodziną. Szkoła przygotowuje uczniów do podjęcia dalszej nauki jak i pracy zawodowej, a tym samym do funkcjonowania w życiu dorosłym

Zadania opiekuńczo-wychowawcze Wychowanie szkolne ma charakter czynności planowanych. Szkoły realizują wyznaczone cele i zadania, które są zawarte w programie wychowawczym i profilaktyki. W swoich oddziaływaniach wychowawczych współpracuje z rodziną. Funkcje opiekuńczo – wychowawcze szkoła spełnia względem uczniów w następujących formach: diagnozowanie sytuacji dziecka w rodzinie i środowisku; kompensacja; profilaktyka; poradnictwo; integracja i koordynacja działalności opiekuńczo – wychowawczej wielostronny rozwoju osobowości zaspokajanie potrzeb poznawczych uczniów, tj. realizacja programu nauczania dostosowanego do poziomu i charakteru szkoły

Zadania opiekuńczo-wychowawcze Szkoła przygotowuje uczniów do podjęcia dalszej nauki jak i pracy zawodowej, a tym samym do funkcjonowania w życiu dorosłym Zespół Szkół sprawuje indywidualną opiekę nad niektórymi uczniami, a zwłaszcza: - uczniami z zaburzeniami rozwojowymi lub uszkodzeniami narządów wzroku, słuchu, ruchu, - uczniami, którym z powodu różnych warunków rodzinnych, losowych potrzebne są szczególne formy opieki. Dyrektor Zespołu Szkół ustala w porozumieniu z rodzicami, opiekunami lub zainteresowanymi przedstawicielami rodziców formy opieki.

Zadania opiekuńczo-wychowawcze Zespół Szkół w Pustyni przystąpił do ogólnopolskiego programu Szkoła bez przemocy i realizuje zadania z nim związane. Pomoc w nauce: zajęcia wyrównawcze prowadzone przez nauczycieli, organizowanie pomocy koleżeńskiej (kształtowanie wrażliwości i chęci pomagania). Pozyskanie funduszy z EFS na realizację pomocy w nauce poprzez projekt Z matematyką w świat (zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki i trening motywacyjny – 97 uczniów gimnazjum i klasy VI szkoły podstawowej) – ,49 zł Pozyskanie funduszy z EFS w ramach Poddziałania pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych – 1 uczeń Realizacja projektu Jestem wielki w swoim otoczeniu w Publicznym Przedszkolu w Pustyni w ramach rządowego programu. (pozyskana kwota dofinansowania zł)

Zadania opiekuńczo-wychowawcze – c.d. Realizowanie programów profilaktycznych na ferie zimowe (Umiem dbać o siebie i o innych) i ferie letnie (Mądrze wybieram – jestem aktywny). Prężna działalność organizacji szkolnych: Szkolne Koło PTTK, Gazetka szkolna SIUP ( II miejsce w wojewódzkim konkursie w kategorii Zespołów Szkół), Koło Dekoratorów Szkolnych, Koło Rękodzieła Artystycznego Bezpieczeństwo - Organizowanie spotkań z pracownikami policji, prokuratury, Straży Ochrony Kolei, Państwowej Straży Pożarnej, Ochotniczej Straży Pożarnej w Pustyni. W ramach bezpieczeństwa dzieci i młodzieży oraz ich edukacji prawnej i rodziców Rozwijanie idei wolontariatu wśród uczniów: współpraca z Warsztatami Terapii Zajęciowej w Bobrowej Woli i Domem Dziennego Pobytu w Dębicy. Współpraca z wolontariuszami Programu Projektor. Wyrażanie uznania uczniom, którzy osiągali bardzo dobre wyniki w nauce oraz tym którzy zaangażowali się w życie społeczności szkolnej - uroczystość Pokaż na co cię stać

Jesteśmy organizatorem Powiatowego Przeglądu Małych Form Teatralnych Ogrody wyobraźni Gminnego Konkursu Języka Angielskiego The Master of English Gminnego Konkursu Matematycznego Procenty w Banku Gminnej Spartakiady Lekkoatletyczno-Sportowej Pikniku Rodzinnego

Efekty kształcenia Sprawdzian klas VI szkoły podstawowej Egzamin gimnazjalny z części: 1.Humanistycznej 2.Matematyczno-przyrodniczej 3.Języka obcego nowożytnego – języka angielskiego 4.Wyniki konkursów przedmiotowych organizowanych przez Kuratorium Oświaty w Rzeszowie Wyniki konkursów na szczeblu powiatowym i wojewódzkim Wyniki oceniania wewnętrznego Wyniki egzaminów zewnętrznych Wyniki promocji Wyniki konkursów i olimpiad.

Wyniki oceniania wewnętrznego – Szkoła Podstawowa Liczba uczniów z średnią powyżej 4,75 – 27 Średnia ocen – 4,3 Brak ocen ndst Absolwenci szkoły podstawowej – 30 uczniów Promocję do klasy programowo wyższej otrzymało - 173

Wyniki oceniania zewnętrznego sprawdzian 2009 Wyniki Punkty% punktów Klasa A22,356% Szkoła22,356% Gmina21,754% Powiat23,559% Województwo2357%

Wyniki szkoły podstawowej w latach

Wyniki oceniania wewnętrznego – Gimnazjum Liczba uczniów z średnią powyżej 4,75 – 25 Średnia ocen – 3,77 Brak ocen ndst Absolwenci szkoły gimnazjum- 43 Promocję do klasy programowo wyższej otrzymało - 81

Wyniki gimnazjum w latach

Wyniki EWD RokLiczba uczniów EWD GHEWD /staninEWD GMPEWD /stanin ,5987, ,236-1, ,1061, ,1051, ,7884,479

Wyniki oceniania zewnętrznego – egzamin gimnazjalny – część humanistyczna 2009 Wyniki Punkty% punktów Klasa A34,569% Klasa B33,567% Szkoła34,068% Gmina31,062% Powiat31,463% Województwo32,465%

Wyniki gimnazjum w latach

Wartość wskaźnika EWD część humanistyczna

Stanin szkoły dla EWD - część humanistyczna

Wyniki oceniania zewnętrznego egzamin gimnazjalny Cześć humanistyczna Metoda EWD to zestaw technik statystycznych pozwalających zmierzyć wkład szkoły w wyniki nauczania. Wkład ten nazywamy edukacyjną wartością dodaną. EWD jest miarą efektywności nauczania w danej szkole. Wyniki egzaminacyjne uczniów zależą od wielu czynników indywidualnych, środowiskowych i szkolnych. Duża ich część znajduje się poza możliwością skutecznej kontroli przez szkołę (np. środowisko rodzinne, wrodzony komponent zdolności). Jeżeli tak, to nieprzetworzone wyniki egzaminacyjne mogą być w wielu wypadkach fałszywymi sygnałami efektywności. Pozycja szkoły ze względu na trzyletnie wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat

Wyniki oceniania zewnętrznego egzamin gimnazjalny część matematyczno-przyrodnicza 2009 Wyniki Punkty% punktów Klasa A30,661% Klasa B28,357% Szkoła29,359% Gmina26,052% Powiat26,152% Województwo26,353%

Wyniki gimnazjum w latach

Wartość wskaźnika EWD – część matematyczno- przyrodnicza

Stanin szkoły dla EWD - część matematyczno - przyrodnicza

Cześć matematyczno-przyrodnicza

Wyniki oceniania zewnętrznego egzamin gimnazjalny część język angielski 2009 Wyniki Punkty% punktów Klasa A32,164% Klasa B30,461% Szkoła31,162% Gmina28,056% Powiat29,860% Województwo29,960%

Wyniki konkursów i turniejów Konkursy przedmiotowe – KO Rzeszów 1 laureat konkursu matematycznego 1 laureat konkursu j.angielskiego 1 finalista konkursu historycznego 1 finalista konkursu polonistycznego Teatr II miejsce w I Powiatowym Festiwalu Małych Form Teatralnych 2009 – spektakl Pod drzewem życia Konkursy językowe 1 miejsce w I Gminnym Konkursie Języka Angielskiego I miejsce w Międzygimnazjalnym Konkursie Wiedzy o krajach Anglojęzycznych i Wielkiej Brytanii Plastyczne Wyróżnienie w Konkursie Wojewódzkim - II Podkarpackiego Konkursu Plastycznego Martwa Natura. III miejsce w Powiatowym Konkursie Plastycznym pod hasłem AIDS i Ty III miejsce w Ogólnopolskim Konkursie Tęcza

Wyniki konkursów i turniejów Matematyczne Finalista Podkarpackiego Konkursu Matematycznego im. Franciszka Lei w Rzeszowie I miejsce w Powiatowym Konkursie Matematycznym Z matematyka na co dzień Dwukrotnie I miejsce w Turnieju Bilardowa Przyjaźń - klasyfikacja drużynowa 2 i 3 miejsce w indywidualnym turnieju Bilardowa Przyjaźń I miejsce w turnieju piłki nożnej o puchar Starosty Powiatu Dębickiego I miejsce w Mikołajkowym Turnieju Piłki Nożnej o Puchar Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Dębicy I i II miejsce w Gminnej Spartakiadzie Lekkoatletycznej w Gminie Sport Dziennikarstwo II miejsce w Wojewódzkim Konkursie gazetek szkolnych w kategorii Zespołów Szkół dla Szkolnej Gazetki SIUP

Społeczeństwo informacyjne w Zespole Szkół w Pustyni W szkole działa Internetowe Centrum Informacji Multimedialnej pozyskane w ramach funduszy z Europejskiego Funduszu Społecznego W Sali nr 24 znajduje się pracownia komputerowa pozyskana w ramach funduszy z EFS W ramach funduszy EFS zakupiony został nowy projektor multimedialny W ramach funduszy własnych oraz dofinansowania Rady Rodziców zakupiony został drugi projektor multimedialny Z środków na pomoce dydaktyczne zakupiony został zestaw do tablicy interaktywnej Witryna szkolna jest administrowana przez informatyków szkolnych. Nauczyciele i uczniowie biorą udział w jej redagowaniu. Sieć bezprzewodowa - na terenie całego budynku szkoły jest dostępny internet