4. Maksymalna liczność Zespołu 2 osoby 3. Zespół sporządza prognozę samodzielnie 5. Prognoza jest przekazywana osobie prowadzącej ćwiczenia 2. Prognozę

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROCEDURA OPRACOWANIA I AKTUALIZACJI WIELOLETNIEGO PROGRAMU INWESTYCYJNEGO MIASTA PUŁAWY.
Advertisements

Egzamin.
Krajowy System Informatyczny (KSI) – rola KSI w kontekście działań kontrolnych i procesu informowania o nieprawidłowościach,
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego MGPiPS Raportowanie w zakresie informacji i promocji Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Bankowość Warunki zaliczenia.
Marketing bezpośredni – jak kontaktować się z klientem zgodnie z prawem Warszawa, 28 maja 2009r.
Telekomunikacja - seminarium
Zespół szkolny w Cegłowie
Prognozowanie i symulacje (semestr zimowy)
Obowiązkowy Egzamin z Matematyki Obowiązkowy Egzamin z Matematyki 2010.
Harmonogram i propozycje działań koordynatorów
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych w województwie wielkopolskim rok szkolny 2009/ Katarzyna Baranowska.
Wewnątrzszkolny system zapewniania jakości
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata Oś 4 Leader EWALUACJA LGD Rzeszów, 21 maja 2013 r.
Egzamin poziomowy - A2/B1
Innowacje pedagogiczne w szkołach ponadgimnazjalnych
A.1Zajęcia praktyczne z prezentacji i recenzowaniaPW-WETI.AK&WM TECHNIKI KOMUNKOWANIA SIĘ W DZIAŁALNOŚCI NAUKOWCA Zajęcia praktyczne z prezentacji i recenzowania.
V 2003 r. Wizyta w siedzibie Senatu Rzeczpospolitej Polskiej w Warszawie naszych przedstawicieli.
Paweł Górczyński Badania operacyjne Paweł Górczyński
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
KONSPEKT PRACY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ PISANEJ NA PODSTAWIE PRAKTYK PEDAGOGICZNYCH dr Lucyna Bakiera.
WYDZIAŁ KSZTAŁCENIA PRZEDSZKOLNEGO, PODSTAWOWEGO I GIMNAZJALNEGO Gdańsk, dnia 26 sierpnia 2008 r. Kuratorium Oświaty w Gdańsku.
Podatki Vat.
1 Zespół opiniodawczo-doradczy do spraw statusu zawodowego nauczyciela Jakie warunki pracy nauczyciela? Warszawa, 4 październik 2010 r.
Sejm Dzieci i Młodzieży
PI w systemie Technisches Controlling w Vattenfall Hamburg Paweł Maćków.
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa III.
II Spotkanie Szkoleniowo-Integracyjne
Analiza ekonomiczno – finansowa
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych na podbudowie gimnazjum w województwie wielkopolskim 2014/2015.
Zasady przetwarzania danych do PEFS Katowice, r.
Lider: Irena Bednarczyk
UNIWERSALNE NARZĘDZIE DO RĘCZNEGO WPROWADZANIA DANYCH Krzysztof Urban - Vattenfall Heat Poland Tadeusz Marciniak - PlantSoft.
Podstawowe informacje na temat programu
Agnieszka Ryba Nr albumu: Grupa: KrDzTo1014B UWAGA! WSZYSTKIE ĆWICZENIA ZAWIERAJĄ HIPERŁĄCZA PRZY KLIKNIĘCIU NA ICH NAZWĘ.
INFORMACJE O EGZAMINIE
Koszty w przedsiębiorstwie
Gimnazjum im. Jana Matejki w Zabierzowie. * Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych odbywa się przy udziale systemu elektronicznego - OMIKRON.
2014 Warszawa, 15 lipca 2014 r. Spotkanie dla Wnioskodawców Ewa Planutis Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
Ewa Bolek KRDZTO 1015A NR. ALBUMU Strona główna.
System zapewniania i doskonalenia jakości kształcenia na Uniwersytecie Warszawskim – wybrane zagadnienia Agata Wroczyńska i Paweł Stępień Spotkanie z Przewodniczącymi.
TERMINARZ REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2013/ 2014.
Plan sprzedaży wyrobu gotowego Plan produkcji wyrobu gotowego
Projekt STRUKTURA 1. Opis wybranej ścieżki rozwoju zawodowego
„Zespoły problemowo-zadaniowe w szkole”
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych II stopień.
YOUNG MEDIA LIONS 2013IONS Numer Zespołu : Tytuł Pracy :
Prognozowanie wahań sezonowych Metoda wskaźników sezonowości.
Oferta Banku Ochrony Środowiska S.A. dla nabywców surowca drzewnego od PGL Lasy Państwowe.
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE Okres : IX 2015 – XI 2016.
Departament Polityki Regionalnej Wyniki badania ewaluacyjnego: „Ocena systemu kryteri ó w wyboru projekt ó w zastosowanych w Regionalnym Programie Operacyjnym.
1. Promotor i skład zespołu menedżerskiego 2. Rozwiązywany problem 3. Wymagania 4. Wybór zespołu programistów 5. Narzędzia / Technologie 6. Przypadki.
#noname-kim jesteśmy?  Jesteśmy uczennicami XI Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku. Nasza firma jest projektem z ekonomii, naszą nauczycielką, a.
Człowiek – najlepsza inwestycja CO NOWEGO W PROGRAMIE OPERACYJNYM KAPITAŁ LUDZKI? Prowadząca: Anna Makowska.
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
APIUS FORUM 2017.
Zespół Szkół w Piaskach.
Zasady weryfikacji projektów
Zakartkowane! Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica
Zajęcia 1 – Zasady współpracy i zaliczenia
Stan prac nad aktualizacją dziewięciu strategii rozwoju
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo PERJANTAI
Miniprzedsiębiorstwo „ Diamond ” Zespół Szkół Zawodowych im. S
System wyboru projektów w ramach Działania 5. 2
Zasady zaliczenia Wykładowcy:
System wyboru projektów w ramach Działania 6. 1
Zapis prezentacji:

4. Maksymalna liczność Zespołu 2 osoby 3. Zespół sporządza prognozę samodzielnie 5. Prognoza jest przekazywana osobie prowadzącej ćwiczenia 2. Prognozę sporządza Zespół 1. Zadanie - sporządzenie prognozy sprzedaży w poszczególnych miesiącach roku 2007 w oparciu o szereg z lat (plik Szereg.xls)

6. Nieprzekraczalny termin przekazania prognozy - 9 maja prognozy - 9 maja 7. Punktacja - max 10 punktów 2 pkt - sporządzanie krótkiego raportu o prognozie i sposobu dojścia do prognozy (1 kartka) 1 pkt - pomysłowość, oryginalność 1 pkt - ocena dopuszczalności prognozy 1 pkt - wrażenia artystyczne 0-5 pkt - ocena trafności prognozy

8. Podstawa oceny trafności prognozy - s* PT i - punktacja i-tego Zespołu za trafność prognozy s i - s* i-tego Zespołu n - liczba Zespołów BEST = min s i (i=1..n) Q3 = kwartyl3 s i (i=1..n) dla s i > Q3 PT i = 0 dla s i <= Q3 Q3 - s i Q3 - s i PT i = 5* Q3 - BEST