Rola Internetu w masowej personalizacji produktu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Marketing usług transportowych
PODSTAWY MARKETINGU Ćwiczenia nr 1.
ISTOTA MARKETINGU 1. Początki i przyczyny rozwoju marketingu
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
Analiza potencjalnych skutków wdrożenia usługi WLR
O metodach ustalania ceny za usługę WLR
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
Marketing – zagadnienie podstawowe wykład nr 1
„Migracja środowisk Novell NDS/eDirectory oraz Novell Groupwise do środowiska Microsoft Active Directory oraz Microsoft Exchange przy użyciu narzędzi Quest.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
MARKETING STRATEGICZNY
Kierunki rozwoju marketingu w usługach transportowych
Katedra Marketingu Usług
W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Marketing elektroniczny w turystyce
INTERNET A KONKURENCYJNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Rynek usług medycznych
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
Interactive Marketing Partner marketing
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Komunikacja internetowa - kreowanie nowej wartości
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Projekt I Projekt wprowadzenia nowej marki na rynek
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW 1. 2 Koszty produkcji.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Kalendarz 2020.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
PRODUKT.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Firmy globalne.
Nazwa, logo i motto firmy
SEGMENTACJA RYNKU.
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
Prezentacja biznesplanu
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Marketing w Firmie.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Zapis prezentacji:

Rola Internetu w masowej personalizacji produktu 3/28/2017 Seminarium Dyplomowe Rola Internetu w masowej personalizacji produktu Prowadzący: prof. dr hab. inż. Edward Radosiński Promotor: dr inż. Adam Dzidowski Wykonanie Maciej Rozmarynowski Nr albumu: 141256

Plan Wystąpienia Wstęp Czym jest personalizacja ? Rola personalizacji w odniesieniu do Marketingu MIX („4P”) Rola Internetu w personalizacji produktu Korzyści z personalizacji Przykład na podstawie firmy FIAT Podsumowanie Literatura Maciej Rozmarynowski 2/26 Maciej Rozmarynowski

3/28/2017 Wstęp Ukazanie roli Internetu w masowej personalizacji produktu Określenie wpływu ww. personalizacji na lojalność klientów oraz wyniki sprzedaży. Maciej Rozmarynowski 3/26

Czym jest personalizacja? jest to uwzględnianie zachowań i preferencji konsumenta, zorientowana na potrzeby użytkownika, sprawia, że staje się on kimś wyjątkowym. Maciej Rozmarynowski 4/26

Rola personalizacji w odniesieniu do marketingu - MIX Według Ph. Kotlera marketing – mix to kombinacja narzędzi, jakimi posługuje się firma, aby osiągnąć pożądane cele na rynku docelowym. Zasada „4P” Product Price Promotion Place Maciej Rozmarynowski 5/26

4P - produkt wzór jakość asortyment marka właściwości opakowanie Maciej Rozmarynowski 6/26

4P - Price (cena) cennik rabaty (zniżki) prowizje asortyment Koszty dodatkowe cykl życia produktu pozycjonowanie Maciej Rozmarynowski 7/26

4P – Promotion (promocja) reklama promocja sprzedaży akwizycja rozgłos PR Maciej Rozmarynowski 8/26

4p – Place (dystrybucja) kanały dystrybucji rodzaje dystrybucji zasięg działania lokalizacja Maciej Rozmarynowski 9/26

Rola Internetu w personalizacji Rozbudowane strony internetowe Maciej Rozmarynowski 10/26

Rola Internetu w personalizacji Mikrostrony Prezentacje konkretnego modelu Maciej Rozmarynowski 11/26

Korzyści zastosowania jakie odnosi odbiorca z personalizacji możliwość kompozycji indywidualnego produktu szybki dostęp do poszukiwanych zasobów możliwość prenumeraty biuletynu zgodnego z oczekiwaniami Maciej Rozmarynowski 12/26

Korzyści zastosowania jakie odnosi właściciel udostępniając spersonalizowane strony wypracowanie lojalności klientów możliwość zdefiniowania grupy docelowej budowanie własnej bazy adresowej w systemie subskrypcji Maciej Rozmarynowski 13/26

Korzyści zastosowania jakie odnosi właściciel udostępniając spersonalizowane strony szansa na wybicia się poza konkurencję budowanie pozycji marki i pozytywnych opinii zwiększenie dochodów ze sprzedaży Maciej Rozmarynowski 14/26

Przykład zastosowania Maciej Rozmarynowski 15/26

Przykład zastosowania Maciej Rozmarynowski 16/26

Przykład zastosowania Maciej Rozmarynowski 17/26

Przykład zastosowania Maciej Rozmarynowski 18/26

Przykład zastosowania Maciej Rozmarynowski 19/26

Przykład zastosowania Maciej Rozmarynowski 20/26

Przykład zastosowania Maciej Rozmarynowski 21/26

Przykład zastosowania Maciej Rozmarynowski 22/26

Przykład zastosowania Maciej Rozmarynowski 23/26

Podsumowanie Metoda personalizacja staje się coraz częściej stosowaną praktyką Personalizacja uwzględnia decyzje użytkownika i akceptuje jego preferencje Technologie pozwalające na symulacje personalizacji online nie są tanie Maciej Rozmarynowski 24/26

Literatura www.fiat.pl , Arnold Pabian, „Promocja: nowoczesne środki i formy. Monografia”, wyd. Difin, W-wa 2008 , David Meerman Scott, „Nowe zasady marketingu i PR: Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezposredniego dotarcia do nabywcy”, Oficyna a Wolters Kluwer Business, W-wa 2009 , www.winter.pl/internet/w0664.html , www.e-marketing.pl/artyk/artyk53.php , wiadomosci.mediarun.pl/news/2327,Personalizacja_przyciaga_klientow,tagi,group2. Maciej Rozmarynowski 25/26

Dziękuję za uwagę. Maciej Rozmarynowski 26/26