Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu."— Zapis prezentacji:

1 Reklama audiowizualna

2 Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu pozwalającym wpływać na zachowanie konsumentów. Reklama ma formę bezosobową i jest odpłatnym, zgodnym z prawem przekazem informacji dotyczącej propozycji firmy, która ją produkuje.

3 Kryterium podziału reklam 1/2 ZE WZGLĘDU NA CEL REKLAMY: >Reklama pionierska (wprowadzająca) - reklama, która promuje nowy produkt na rynku >Reklama konkurencyjna - reklama, która pokazuje nasz produkt na tle konkurencji >Reklama przypominająca - reklama, która pokazuje się sezonowo

4 Kryterium podziału reklam 2/2 POD WZGLĘDEM ZMYSŁÓW NA KTÓRE ODDZIAŁUJE > Reklama wizualna - działa na zmysł wzroku > Reklama akustyczna - działa na zmysł słuchu > Reklama zapachowa - działa na zmysł węchu > Reklama audiowizualna - działa na zmysły wzroku i słuchu jednocześnie

5 Funkcje reklamy >Informacyjna - Za pośrednictwem reklamy można zapoznać konsumenta z ofertą firmy i jej polityką. >Nakłaniająca - Celem tej reklamy jest przede wszystkim nakłonienie odbiorcy do zakupu danego produktu. >Przypominająca - Reklama ta utrwala przeświadczenie konsumenta o wyższości produktu X nad produktami konkurencji.

6 Reklama audiowizualna Miejsca występowania >Internet >Telewizja >Kino >Ekrany w komunikacji miejskiej

7 Seria reklam na przykładzie sieci “Play” https://www.youtube.com/watch?v=w6MUY2sYzrs&list=PL1C56B6 A79759F49F

8 Pierwsza reklama audiowizualna Reklama zegarków z 1941 roku była pierwszą reklamą audiowizualną. https://www.youtube.com/watch?v=lsjc2uDi1OI

9 Zalety reklamy audiowizualnej >Duży zasięg >Wykorzystanie nowoczesnych technologii >Kreowanie wizerunku marki i produktu >Możliwość emisji w dowolnej ilości jednocześnie

10 Wady reklamy audiowizualnej > Krótki czas trwania (do 30 sekund) > Wysokie koszty realizacji > Wysokie koszty emisji > Częste pomijanie reklamy przez odbiorców


Pobierz ppt "Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google