dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

Leszek Skalny Kraków, dnia 29 marca 2007 r.
PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy w Nauce
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy.
Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego – platformą współpracy na rzecz rozwoju i promocji kształcenia przez całe życie Luty 2010.
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego Działanie 2.6 Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju.
Miejsca WSHiFM w rankingach
dr Krzysztof B. Matusiak
Strategia rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013
30 listopada listopada DZIAŁANIA NA RZECZ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI AKADEMICKIEJ.
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Kryteria wyboru projektów w ramach Działania 8.2 Priorytetu VIII PO KL w 2009 r. w województwie warmińsko-mazurskim.
Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.
Oferta Krajowej Izby Gospodarczej - instytucji otoczenia biznesu w zakresie wsparcia operacyjnego MSP 23 listopada 2011.
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Projekt współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego i w 25% z budżetu państwa. Regionalne Centrum Informacji Medycznej.
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
Aplikacja internetowa EURO, PRACA, DIALOG tarnowskie forum wymiany informacji i dialogu czyli wszystko o pracy i edukacji Tarnów, 24 listopada 2006 r.
1 Akademia Orange dla bibliotek. 2 Akademia Orange dla bibliotek wprowadzenie Na mocy porozumienia w sprawie utworzenia programu internetyzacji polskich.
Biblioteka Główna Akademii Morskiej w Szczecinie
„Doskonalenie strategii zarządzania oświatą
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego KAPITAŁ LUDZKI na lata
Fundacja Inicjatyw Badawczo- Szkoleniowych WSP TWP w Warszawie Ul. Drawska Warszawa Tel w Fundacja.
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
Rola e-edukacji w tworzeniu i rozwoju idei społeczeństwa wiedzy
Budowanie elementów e-społeczeństwa z wykorzystaniem e-learning w organizowaniu Internetowej Giełdy Pracy dr inż. Zbigniew Lis dr.
Rachunek zwrotu inwestycji na przykładzie studiów eksternistycznych
Formy pracy na odległość w dobie Nowej Gospodarki dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa im. B. Markowskiego ul. Peryferyjna.
Prezentacja sporządzona na podstawie danych z naboru III.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Koło Młodych przy Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami Warszawa 2005.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
Świętokrzyskie Centrum Edukacji na Odległość
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Systemy informatyczne w zarządzaniu e-learning
Pilotażowy Program LEADER+ Wsparcie tworzenia Lokalnej Grupy Działania i opracowania Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich w Dolinie Pilicy.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
K REOWANIE E-LEARNING W E DUKACJI S ZKOŁY W YŻSZEJ W S YSTEMIE M OODLE dr inż. Zbigniew Lis dr Zbigniew E. Zieliński
Biuro projektu: ul. Peryferyjna 15, Kielce tel./fax ; Projekt współfinansowany ze.
Polskie biblioteki akademickie w Europie opartej na wiedzy Dagmara Sawicka Biblioteka Główna Akademii Rolniczej w Lublinie ŁÓDŹ czerwca 2004.
Plan rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi Centrum Badań i Rozwoju Kształcenia WSHE.
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Program na rzecz poprawy warunków życia społecznego i zawodowego osób niepełnosprawnych w województwie podlaskim na lata Prezentacja założeń,
ROLĄ SAMORZĄDU JEST INTEGRACJA DZIAŁAŃ I STWORZENIE WARUNKÓW DO BUDOWY SYSTEMU INNOWACJI.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Wsparcie dla rozwoju technologii
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
H YBRYDOWY MODEL FUNKCJONOWANIA BIBLIOTEKI WYŻSZEJ UCZELNI EKONOMICZNEJ (N A PRZYKŁADZIE B IBLIOTEKI G ŁÓWNEJ UEK) Danuta Domalewska, Aureliusz Potempa.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Fundusze UE na badania i rozwój w latach Bartosz Kozicki Departament Rozwoju Regionalnego i Przestrzennego UMWP Konferencja końcowa projektu.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata
Projekty na rzecz rozwoju świętokrzyskiej kultury i turystyki w kontekście współpracy LGD - ENKOLPION Fundacja Enkolpion Instytut Kultury Regionalnej i.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
ROZWIŃ SKRZYDŁA 18 grudnia 20151Politechnika Opolska Prezentacja jednostki Serdecznie zapraszamy Serdecznie zapraszamy.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Bombol, Krzysztof Kochanek „ E-learning w służbie audiologii " Instytut Fizjologii.
Budowa Lubuskiego Systemu Innowacji , Żary Współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Współpracy.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO Lubuska Regionalna Strategia Innowacji 2010 – 2015 Adrian Mirosławski Departament Rozwoju Regionalnego i Planowania.
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
Projekt systemowy LUBUSKIE CENTRUM INNOWACJI Deklaracje współpracy na rzecz rozwoju innowacji w regionie Maciej Nowicki Dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego.
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
Stanisław Tamm Urząd Miasta Poznania Wydział Działalności Gospodarczej
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
Zapis prezentacji:

Zastosowanie elementów e-learning projektu SCENO w procesie budowania społeczeństwa wiedzy dr Zbigniew E. Zieliński zzielinski@wsh-kielce.edu.pl Wyższa Szkoła Handlowa im. B. Markowskiego ul. Peryferyjna 15, 25-526 Kielce http://www.wsh-kielce.edu.pl

Świętokrzyskie Centrum Edukacji na Odległość Świętokrzyskie Centrum Edukacji na Odległość jest projektem innowacyjnym i prekursorskim, jedynym tego typu rozwiązaniem naukowo-edukacyjnym w regionie świętokrzyskim. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.

Okres realizacji projektu Czas realizacji projektu jest przewidziany na 24 miesiące w okresie od 1 października 2005 roku do 30 września 2007 roku.

Cele projektu SCENO stworzenie internetowego portalu edukacyjno-naukowego skupiającego uczelnie wyższe i inne podmioty edukacyjne, udostępnienie bazy wiedzy dedykowanej użytkownikom Internetu, udostępniana baza wiedzy rozumiana jako: cyklicznie zamieszczane artykuły naukowe, kursy, informacje z zakresu nauk o zarządzaniu, ekonomii, informatyki, finansów, bieżące wiadomości dotyczące wydarzeń gospodarczych, ekonomicznych, teleinformatycznych, kulturalnych jakie miały miejsce w regionie.

Kluczowe cechy SCENO (1) Zwiększanie konkurencyjności uczelni i podmiotów edukacyjnych poprzez demokratyzację wiedzy, procesów uczenia, dostępu do informacji. Publikacja artykułów, kursów online. Tworzenie społeczności internetowej – wykorzystanie narzędzi sieciowych.

Kluczowe cechy SCENO (2) Propagowanie idei i rozwiązań gospodarki opartej na wiedzy – poprzez zamieszczenie (i aktualizację) w portalu baz danych, słowników i poradników. Organizowanie konferencji, spotkań, rozmów panelowych (także online).

Elementy e-learning w procesie budowania społeczeństwa wiedzy – Centrum Edukacyjne (1) Kreatywność i innowacja - poprzez działania umożliwianie internautom zdobycie wiedzy w sposób nowoczesny i bardziej dostępny, ponieważ przekazywanie materiałów edukacyjnych drogą elektroniczną nie jest ograniczone tak jak w tradycyjnym nauczaniu, wymagającym spotkania nauczyciela i ucznia w jednym czasie i w jednym miejscu.

Elementy e-learning w procesie budowania społeczeństwa wiedzy – Centrum Edukacyjne (2) Akceptowanie konkurencyjności – w przypadku publikowania recenzowanych artykułów naukowych, publicystyki, prac doktorskich, recenzji książek, kursów online (współpraca z odrębnym systemem e-learning http://moodle.wsh-kielce.edu.pl) czy wydarzeń z zakresu kultury, edukacji, nauki i technologii – obejmujące prace i badania naukowców z całego kraju, z różnych ośrodków akademickich.

Elementy e-learning w procesie budowania społeczeństwa wiedzy – Centrum Edukacyjne (3) Szanowanie sukcesu innych – gdzie w ramach działań promujących e-learning organizowane są szkolenia i kursy blended learning prowadzące przez specjalistów współpracujących z portalem. Szkolenia mają za zadanie przybliżać ideę nauczania na odległość, pokazywać rozwiązania które można wykorzystać w małych i średnich przedsiębiorstwach – gdzie programy często nastawione są na zdobywanie konkretnej wiedzy czy umiejętności z wykorzystaniem narzędzi Internetu.

Elementy e-learning w procesie budowania społeczeństwa wiedzy – Centrum Wiedzy (1) Tworzenie społeczności akademickiej, naukowej współpracującej z portalem i będącej trzonem wspólnoty wirtualnej w której uczestniczyłyby zainteresowane współpracą uczelnie wyższe, pracownicy akademiccy oraz studenci.

Elementy e-learning w procesie budowania społeczeństwa wiedzy – Centrum Wiedzy (2) Organizowanie grup ekspertów współpracujących z portalem wiedzy oraz partnerów instytucjonalnych wspierających działania projektu i działających na rzecz społeczności SCENO

Elementy e-learning w procesie budowania społeczeństwa wiedzy – Centrum Wiedzy (3) Przygotowanie i udostępnienie społeczności internautów baz wiedzy dotyczących zagadnień obejmujących elementy e-pracy, e-learningu, a także dane zawierające informacje o firmach szkoleniowych w regionie świętokrzyskim, przedsiębiorczości w województwie, poradniki biznesowe czy słowniki i darmowe aplikacje edukacyjne dostępne poprzez Internet.

Wnioski Wzmocnienie zasobów regionalnych, Ułatwienie z korzystania ze specjalistycznej wiedzy, Zbiór baz danych, Tworzenie społeczności wirtualnych, Udostępnienie kursów online.