TIMSS i PIRLS 2011 Prezentacja wyników badań PIRLS 2011 oraz TIMSS 2011 minister edukacji narodowej Krystyna Szumilas Warszawa, 11 grudnia 2012 r. godzina.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Legnica 4 października 2011r. Jelenia Góra 5 października 2011r. Wałbrzych 6 października 2011r. Wrocław 11 października 2011r. Opole 7, 12 października.
Advertisements

Kursy języka polskiego i niemieckiego dla dzieci
Reforma wychowania fizycznego – mity a rzeczywistość
Prezentacja wyników ewaluacji Szkoły Promującej Zdrowie
Magdalena Zielińska Polski Związek Szachowy
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
KONFERENCJA METODYCZNA pod hasłem Diagnostyka i ewaluacja - konieczność czy potrzeba?  Organizatorzy: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie Miejski.
Egzamin maturalny w 2012 roku.1 Egzamin maturalny w 2012 roku Warszawa,12 września 2012 r.
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Indywidualne zajęcia rewalidacyjne dla uczniów niepełnosprawnych (z orzeczeniami poradni psychologiczno-pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego)
FORMY POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W SZKOLE
Prezentacja przygotowana przez zespół badawczy przy CKE pod kierunkiem dr R.Dolaty PRIORYTETY POMORSKIEGO KURATORA OŚWIATY w roku szkolnym 2008/
Kształcenie według nowej podstawy programowej kształcenia w zawodach Konferencja metodyczna dla nauczycieli przedmiotów zawodowych w roku szkolnym 2012/2013.
Wpływ domu rodzinnego na sukcesy edukacyjne uczniów
M. Rostkowska 1 Co wiemy o maturze z informatyki ?
Test kompetencyjny z języka angielskiego dla klas szóstych
ANALIZA WYNIKÓW PISEMNEGO EGZAMINU MATURALNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ DZIECKO DO NASZEJ SZKOŁY
UPOWSZECHNIENIE EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ W ŚWIETLE REFORMY OŚWIATOWEJ
PODSTAWA PROGRAMOWA KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO - MATEMATYKA
Edukacja seksualna w opiniach licealistów
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
ZBIERAMY DARY RZECZOWE: odzież, obuwie, zabawki, książki, słodycze, żywność długoterminową, ziemiopłody DARY PRZEKAZANE ZOSTANĄ DZIECIOM POTRZEBUJĄCYM.
Perspektywa uczenia się przez całe życie 3 marca 2011.
EWD W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU BYTOWSKIEGO
TYGODNIOWY ROZKŁAD ZAJĘĆ LEKCYJNYCH
DEMOKRATYCZNE WYBORY WŁADZ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE 30 września 2013 r.
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
Egzamin gimnazjalny 2014 Procedury cz. 1.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTÓW
Szkoła z klasą 2.0 III edycja rok szkolny 2012/2013.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Nauczyciele prowadzący zajęcia:
Zmiany w systemie egzaminów zewnętrznych MATURA od 2007 roku Materiały zebrała i opracowała mgr Barbara Adamiak.
EDUKACJA W GMINIE PRZYWIDZ System edukacji w gminie Przywidz oczami rodzica.
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
Podstawa programowa a wybór podręcznika
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
Organizacja pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Podstawy prawne doradztwa zawodowego w Polsce
TYGODNIOWY ROZKŁAD ZAJĘĆ LEKCYJNYCH
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
1 1 Tendencje w rozwoju pomorskiej edukacji na podstawie wybranych wyników egzaminów zewnętrznych II FORUM POMORSKIEJ EDUKACJI Gdańsk, 18 listopada 2013.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
TIMSS i PIRLS 2011 Na podstawie raportu K. Konarzewskiego
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2011/2012.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2014r. uczniów szkó ł w gminie Mas ł ów.
OPRACOWAŁA: ANNA TUŁA - NOWACIŃSKA PODSTAWA PRAWNA: 1.§ 1 ust. 4 ramowego statutu publicznego szkoły, stanowiącego załącznik nr 2 do Rozporządzenia.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
CO DALEJ PO SZKOLE ZAWODOWEJ? Zmiany w kształceniu zawodowym.
1 1 Podsumowanie egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w 2016 roku w województwie pomorskim Wrzesień 2016 roku.
Zmiany podstawy programowej – perspektywa 2009 roku
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
International Association for the Evaluation of Educational Achievement Wyniki międzynarodowego badania osiągnięć czwartoklasistów w matematyce i przyrodzie.
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
TIMSS (TRENDS IN INTERNATIONAL MATHEMATICS AND SCIENCE STUDY) MIĘDZYNARODOWE BADANIE WYNIKÓW NAUCZANIA MATEMATYKI I NAUK PRZYRODNICZYCH 1.
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Szkoła podstawowa i co dalej?. Szkoła podstawowa i co dalej?
Zapis prezentacji:

TIMSS i PIRLS 2011 Prezentacja wyników badań PIRLS 2011 oraz TIMSS 2011 minister edukacji narodowej Krystyna Szumilas Warszawa, 11 grudnia 2012 r. godzina 10.00

TIMSS i PIRLS 2011 Wiek rozpoczynania edukacji i lata nauki w szkole jakie mieli za sobą badani uczniowie* * Wybór krajów

Średni wynik uczniów a czas edukacji w przedszkolu TIMSS i PIRLS 2011 Średni wynik uczniów a czas edukacji w przedszkolu

TIMSS i PIRLS 2011

TIMSS i PIRLS 2011 Prezentacja wyników badań PIRLS 2011 oraz TIMSS 2011 prof. Krzysztof Konarzewski – koordynator krajowy badania Warszawa, 11 grudnia 2012 r. godzina 10.00

TIMSS i PIRLS 2011 Średnie osiągnięć w rozumieniu pisanego tekstu

TIMSS i PIRLS 2011 Średnie osiągnięć matematycznych

TIMSS i PIRLS 2011 Średnie osiągnięć przyrodniczych

TIMSS i PIRLS 2011 Zmiany średnich osiągnięć w rozumieniu pisanego tekstu (różnica między pomiarem w 2011 a poprzednim)

TIMSS i PIRLS 2011 Poziom bezpieczeństwa w szkołach (odsetek uczniów, którzy nigdy lub prawie nigdy nie doświadczyli przemocy ze strony rówieśników) 

TIMSS i PIRLS 2011 Prezentacja wyników badań PIRLS 2011 oraz TIMSS 2011 prof. Zbigniew Marciniak Warszawa, 11 grudnia 2012 r. godzina 10.00