w Społecznym Gimnazjum nr 8 STO przy ul. Fabrycznej 10 w Białymstoku

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
„WF z klasą” SP 43 w Krakowie.
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Projekt „DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY”
Organizacja nauczania indywidualnego
Kontrole doraźne w roku szkolnym Kontrole doraźne -71 na wniosek : organu prowadzącego szkołę lub placówkę - 4 Rzecznika Praw Obywatelskich.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
PROJEKT EDUKACYJNY AKTYWNY W SZKOLE AKTYWNY W ŻYCIU REALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW Z KLAS I.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 4.
INTERBLOK Łukasz Słoniowski Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Innowacyjny w ramach.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Edukacja seksualna w opiniach licealistów
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
ku lepszej przyszłości”
POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Najbardziej zadowolona z wyboru nowej szkoły jest klasa Ib najmniej klasa Ia W klasach Ib oraz Id uczniowie czują się dobrze Obóz.
„Sześciolatek w przyjaznej szkole”
GIMNAZJUM NR 11 im. Ireny Sendlerowej Łódź, ul. Stawowa 28
Uczniowie i nauczyciele wykorzystują TI w projektach realizowanych wspólnie z partnerami w Polsce i za granicą.
Opis współpracy z partnerami polskimi i zagranicznymi.
DOKUMENTACJA SKŁADANA W SZKOLE PONADGIMNZJALNEJ podanie 2 zdjęcia zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do kształcenia w zawodzie Termin składania.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wizyta studyjna gości z Cypru, Włoch, Łotwy, Litwy i Turcji.
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Via ad Artes Program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola KSI nr POKL /09 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze.
Szkolne pracownie komputerowe otwarte dla społeczności lokalnej.
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Gimnazjum Publiczne im. Księdza Bronisława Markiewicza w Pruchniku
Założenia PROJEKTU
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
Gimnazjum Integracyjne nr 75
W realizacji projektu biorą udział: W realizacji projektu biorą udział: Klasa I a – 22 osoby Klasa III a – 24 osoby.
Realizacja zajęć z bloku „edukacja zdrowotna” w ramach wychowania fizycznego w gimnazjach województwa kujawsko-pomorskiego — analiza ankiet Autor.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Lokalizacja Położenie Oferta edukacyjna na rok szkolny 2012/2013 Nauka w liceum trwa 3 lata Nauka kończy się egzaminem maturalnym, uprawniającym do.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
PROJEKT 1: Projekt został przygotowany przez uczniów klasy VI NSP. Dotyczył on zasad grzeczności. Uczniowie klasy VI w trakcie festiwalu prezentowali.
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
W GIMNAZJUM W PRUSICACH
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
PROJEKT FINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROEJSKĄ ORAZ MIASTO BYDGOSZCZ AKTYWNY W SZKOLE – TWÓRCZY W ŻYCIU PRIORYTET IX, PODDZIAŁANIE
SZKOŁA PODSTAWOWA ZESPOŁU SZKÓŁ im. HENRYKA SIENKIEWICZA w GRABOWCU
Nauka przenosi się do sieci
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
OTO MY Otwarci na wiedzę uczniowie Patrzący sercem nauczyciele Czuwająca nad całością dyrekcja: J. Bożek J. Małczak I. Milanowska Czuwająca nad całością.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
SZKOLNE WSPARCIE Z PRZYRODY I MATEMATYKI
Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
NOWY WYMIAR NAUKI Gimnazjum Informatyczne pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
dr Ilona Iłowiecka-Tańska Centrum Nauki Kopernik
Projekt polsko - słowacki NR SK01-KA _2 "Podróże z liczbami" w ramach programu Erasmus+ edukacja szkolna - partnerstwo strategiczne szkół.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Cyfrowa szkoła. O wykorzystywaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach powszechnych - na przykładzie projektu opracowania i udostępnienia.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 46 W WARSZAWIE
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Techniczne Zakłady Naukowe
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH VII SZKOŁY PODSTAWOWEJ I W KLASACH II i III GIMNAZJUM NR 86 ROK SZKOLNY 2017/2018.
konkurs „EUROPO JESTEŚMY Z TOBĄ
Zapis prezentacji:

w Społecznym Gimnazjum nr 8 STO przy ul. Fabrycznej 10 w Białymstoku Interblok w Społecznym Gimnazjum nr 8 STO przy ul. Fabrycznej 10 w Białymstoku

W naszej szkole Interblok realizowany był w czterech klasach gimnazjum: Ia, Ib, IIa, IIb

Ilość uczniów uczestniczących w zajęciach Interbloku: Klasa Ia – 17 Klasa Ib – 17 Klasa IIa – 18 Klasa IIb – 18 Co łącznie daje liczbę 70 osób

Nauczyciele prowadzący zajęcia to: 1 biolog 1 chemik 1 fizyk 1 geograf 1 informatyk 2 matematyków

Wśród nauczycieli prowadzących zajęcia było 5 kobiet i 2 mężczyzn

Wycieczki zorganizowane w ramach 5 dodatkowych godzin: Wycieczka do Centrum Nauki „Kopernik”, Zwiedzanie interaktywnej wystawy „Dlaczego matematyka?”, Zwiedzanie interaktywnej wystawy „Zabawy z nauką”, Zwiedzanie wystawy „Geniusz Leonardo da Vinci”.

Publikacje w mediach o programie Interblok realizowanym w SG nr 8 STO TVP Białystok Gazeta Wyborcza Białystok Portal informacyjny bialystokonline.pl Portal samorządowy wrotapodlasia.pl Portal otwarty.pl

Publikacje w mediach o programie Interblok realizowanym w SG nr 8 STO Portal news.webweb.pl Centrum prasowe portalu wirtualnemedia.pl Portal rzecznikprasowy.pl Portal publikuj.pl Portal aktualnosci.web-portals.pl Portal informacyjny article.wn.com

Wnioski: Zajęcia powinien prowadzić nauczyciel uczący danego przedmiotu, Lider powinien prowadzić chociaż kilka zajęć, Zajęcia powinny być skorelowane z realizowanym programem nauczania.

Jak zbudować model wulkanu, z którego wypływa lawa?

Jakie substancje przewodzą prąd elektryczny?

Akustyczny wzmacniacz dźwięku.

Jak wykonać mapę hipsometryczną?   Doświadczalne sprawdzanie jednorodności budowy różnych materiałów.  

Tajemnice ukryte w sklejonym pasku papieru.

Konwekcja

Błona z mydlin

Dziękujemy za uwagę