Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
Advertisements

Warszawa Hotel Marriott
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
zarządzanie produkcją
Równowaga przedsiębiorstwa w różnych strukturach rynkowych
Analiza ekonomiczna „Od studenta do menedżera” projekt współfinansowany ze środków Narodowego Banku Polskiego mgr E. Tarnawska.
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
ul. Portowa 4A Krzyż Wielkopolskim Zespół konsultantów: Michał Kłos
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PL Marketing Sp. z o.o. Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak Władysława.
Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Robert Lewicki
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Michał Jędrzejczak
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Michał Jędrzejczak
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Spółdzielnia Usługowo Produkcyjna Kółek Rolniczych „PROAGRO” ul. Polna Chrzypsko Wielkie.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PA-CO Paweł Minkwitz Głażewo Łowyń Zespół konsultantów:
Ul. Rolna 14 Wronki Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ALBA THYMENT Sp
Zintegrowane techniki analizy strategicznej
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
6. MRPII / ERP przeznaczenie i korzyści.
gdzie: P-cena jednostkowa sprzedaży K-koszt całkowity produkcji
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Rynki konkurencji niedoskonałej
Zarządzanie 1. Zarządzanie
Analiza SWOT.
Analiza SWOT… a po co mi to? (cz.2)
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Rynek usług medycznych
Biznesplan.
Sporządzanie biznesplanu
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Przedstawienie nowego produktu
Planowanie przepływów materiałów
INFORMACJA MARKETINGOWA
Strategia przedsiębiorstwa
Elementy składowe Biznes Planu
Analiza kluczowych czynników sukcesu
Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania
EWALUACJA GŁÓWNE ZADANIA DOTYCZACE SPRAWNEJ EWALUACJI.
Aleksandra Popławska Marta Pawłowska
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Wybór strategii marketingowej Projekt jest współfinansowany ze.
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
Innowacyjność przedsiębiorstw regionu lubuskiego – wstępne wyniki dr inż. Janusz Adamczyk.
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
TECHNIK HANDLOWIEC.
1 Analiza konkurencji: Badania prowadzone w celu poznania własnych słabych i mocnych stron w porównaniu z z najważniejszymi konkurentami, określenia sposobu.
1 USTALANIE CENY SPECJALNEJ DLA DODATKOWEGO ZAMÓWIENIA.
British Polish Chamber of Commerce Usługa wsparcia polskich producentów Usługa Eksportowa – BPCC Export Marta Smolarek Konsultant ds. eksportu Brytyjsko.
Zarządzanie produkcją i usługami – ćw 1
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
Wykład inauguracyjny. Analiza SWOT Przykład autor; Andrzej Stężały.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Różne zastosowania metody SWOT opracowała Agnieszka OLSZOK I TIR.
Firmy globalne.
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Nazwa, logo i motto firmy
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji
Zarządzanie produkcją – różne określenia
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zapis prezentacji:

Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi konkurentami. Analiza konkurencji powinna być prowadzona dla przedsiębiorstwa, rynku, pracowników, produkcji, materiałów itd. oraz dla poszczególnych grup produktów. Kryteria miarodajne dla oceny własnego przedsiębiorstwa i konkurencji, tiajlepiej można ustalić w ramach wewnętrznego seminarium. Kadra kierownicza powinna przeprowadzić anonimowo, w ciągu 10-15 minut. Wyniki należy prezentować graficznie.

Analiza konkurencji - przedsiębiorstwo:

Analiza konkurencji - rynek:

Analiza konkurencji - produkcja:

Analiza konkurencji - pracownicy:

Analiza konkurencji - materiały:

Analiza konkurencji - dla wybranego produktu/usługi (grupy produktów/usług) :

Analiza konkurencji - podsumowanie: Graficznie przedstawione wyniki analizy konkurencji należy przedyskutować. Należy sporządzić plany działań dla najpoważniejszych słabości firmy. Analiza konkurencji wspomaga proces ulepszania lub zmiany konstrukcji własnych produktów. Analiza konkurencji pozwala na określenie wytycznych dla nowych wyrobów wprowadzanych na rynek. Analiza konkurencji pozwala na obiektywną ocenę konkurencyjności naszej firmy na tle innych przedsiębiorstw w danej branży.