W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Pracownia Komputerowa                                                                                               
Advertisements

Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce
7 punktów Kodeksu 2.0.
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze:
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Wyrównywanie szans edukacyjnych Szkoła Podstawowa w Stróżach.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR ŁÓDŹ, ul. PRAUSSA 2
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
Uczniowie i nauczyciele wykorzystują TI w projektach realizowanych wspólnie z partnerami w Polsce i za granicą.
Co to jest TIK?.
Szkolne pracownie komputerowe otwarte dla społeczności lokalnej.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Multimedialne centrum informacji
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Edukacja informatyczna w naszej szkole Beata Skowrońska.
Koła informatyczne w szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Jak wykorzystujemy technologię informacyjną w procesie dydaktyczno – wychowawczym w kształceniu zintegrowanym?
KODEKS 2.0.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
1.Jesteśmy twórczy, a nie odtwórczy. 2.Jesteśmy uczciwi. 3.Jesteśmy bezpieczni 4.Uczymy bezpieczeństwa. 5.Przestrzegamy netykiety. 6.Używamy nowych technologii.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Debata klasowa Klasa 4 KODEKS 2.0. Zestaw zasad wypracowanych przez ekspertów i rozwiniętych przez nauczycieli i uczniów. Główne punkty kodeksu: bezpieczeństwo.
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim Rok szkolny 2013/2014.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Publiczne Gimnazjum nr 41 im. S. Żeromskiego ul. Bohdanowicza 11 Łódź tel/fax:
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 110 IM. PARTYZANTÓW ZIEMI ŁÓDZKIEJ 93 – 329 ŁÓDŹ, UL. ZAMKNIĘTA 3 TEL.: (42) 646–31-40 e -mail: ZAPRASZAMY MISJA.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Sopocka Akademia Tenisowa
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy pomocy komputera daje każdemu dziecku poczucie sukcesu, pozwala wierzyć we własne siły. Zadowolenie ucznia z samodzielnie wykonanej pracy i uczucie faktycznego zapanowania nad komputerem są motorem dalszego działania, rozwijają aktywność i motywację do pracy.

Technologia informacyjna wykorzystywana podczas zajęć wyrówna szanse wszystkim dzieciom, również tym których rodziców ze względu na trudną sytuację finansową nie stać na zakup komputera. Dzieciom zdolnym daje duże możliwości wszechstronnego rozwoju w wybranym przez dziecko tempie i zakresie, zaś dzieciom mającym trudności z nauką pozwala samodzielnie i bez stresu doskonalić i nabywać nowe umiejętności.

W trosce o rozwój wszystkich uczniów wprowadzono szereg programów i zajęć, podczas których wykorzystywany jest komputer i technologia informacyjna.

Program profilaktyczno-wychowawczy „Kubuś” Zajęcia z origami. Zajęcia językowe Но, я гoворим по русскu

Zajęcia informatyczne Zajęcia plastyczno- dziennikarskie Program profilaktyczno-wychowawczy „Kubuś”

Praca z uczniem zdolnym Koło informatyczne, skupia młodych informatyków, poznających tajniki IT,współtworzących stronę www szkoły oraz realizujących program Bezpieczny Interneciak Szkolny Klub Europejski, realizuje projekty współpracy zagranicznej ze szkołami w oparciu o IT Koło dziennikarskie realizuje projekt internetowy „ Uczniowie z klasą” oraz redaguje gazetkę szkolną „Wieści z ósemki” wykorzystując IT

Zajęcia w ramach różnych projektów edukacyjnych Wirtualne andrzejki ze Słowakami, oni nie mają takich fajnych wróżb jak my.

Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego i matematyki Wspomaganie nauczania matematyki programami komputerowymi Dyktanda on-line, ćwiczenia językowe wspomagają realizację zajęć wyrównawczych z języka polskiego

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, logopedyczne, rewalidacyjne Programy komputerowe wzbogacają metody pracy, zachęcają uczniów do wysiłku i zaangażowania

 Od 4 lat pani mgr Ewa Górnicka realizuje program innowacyjny: „Kształcenie zintegrowane wspomagane komputerem i inscenizacją”.  Po zapoznaniu się z obsługą komputera dzieci tworzyły w powstałej w owym czasie, szkolnej pracowni komputerowej własne prace przy pomocy edytorów tekstów i programów graficznych.

 Korzystały z programów multimedialnych, których większość utrwalała, poprzez różnorodne ćwiczenia, wcześniej poznane wiadomości i umiejętności.  Uczyły się korzystać z Internetu jako jednego z wielu źródeł wiedzy, wykorzystywały go do komunikowania się z nauczycielem, przesyłając na skrzynkę zlecone em zadania.

Internetowe Centrum Informacji Multimedialnej To miejsce gdzie uczniowie mogą skorzystać z Internetu, przygotować się do lekcji, wydrukować swoją pracę,na przerwach lub po lekcjach. Szczególne miejsce dla tych, którzy nie mają dostępu do Internetu w domu.