„CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI DAREM”- STRATEGIA DZIAŁAŃ PR W RAMACH VI KAMPANII „HOSPICJUM TO TEŻ ŻYCIE” Autor: Karolina Bielawska.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Włoszech Elementy wodne we Włoszech Rende/Włochy 2012.
Advertisements

Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci
DAWNO I NIEDAWNO … CZYLI Ś WIETLICOWE WSPOMNIENIA.
Co przyczyni się do mojego sukcesu w FM GROUP?
KLUB MIŁOŚNIKÓW HARREGO POTTERA
1% podatku = 100% serca Strategia akcji społecznej dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” pod kątem pozyskania wpływów z tytułu 1% podatku oraz utrwalenia.
Bądź drobiazgowy! 1% mimo wszystko!
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Kampania poprawy wizerunku wilków wśród lokalnej ludności Bieszczad
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Świat przed wszystkimi stoi otworem Wydarzenia promujące działalność Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce ANNA DENEKA.
ZAANGAŻUJ SIĘ! 8 lutego 2012 WIELOPOKOLENIOWY KLUB WOLONTARIUSZA W LUBLINIE Wolontariat Seniorów.
Genetyczne aspekty w onkologii ginekologicznej
PUP w LE Ż AJSKU Pi ęć kroków do pracy Działanie 1.3 Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
,,W przyjaźni z przyrodą”
Jak efektywnie współpracować z rodzicami
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
WHAT - Wolontariat Hospicyjny jako narzędzie uczenia Akceptacji i Tolerancji dla osób opuszczających placówki penitencjarne.
REKLAMY INTERNETOWE Autorka : Patrycja Kempa. REKLAMA – co to takiego ?! REKLAMA - to informacja po łą czona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma.
CZYSTE POWIETRZE WOKÓŁ NAS
GwiAzda Drupi jest w ł oskim artyst ą, który osi ą gn ął wyj ą tkowy rodzaj sukcesu w Polsce. Urós ł do miana symbolu. Systematyczne odwiedziny do Polski.
Fundacja Dzieci Niczyje
Dla Kochanej Mamusi Wierszyki.
Asystent Gabinet Lekarski
AKCJE CHARYTATYWNE NA PIWNEJ
Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”
Konkurs EKO-BIURO. Rok 2012 mija pod has ł em anga ż owania si ę naszej placówki w dzia ł ania skoncentrowane wokó ł promocji odnawialnych ź róde ł energii,
PROGRAM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Autorzy: Dorota Chmiel Karolina Hinca
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
RAZEM PRZECIW PRZEMOCY
… opowie ść Micha ł a. "Najlepsz ą drog ą do odnalezienia samego siebie jest zagubienie si ę w s ł u ż eniu innym GHANDI.
Asystent CRM.
Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości
Prezentację przygotowała: Pwd. Małgorzata Stępień Propozycja programowa dla gromad zuchowych i drużyn PONAD GRANICAMI.
PROJEKT WIELOSTRONNY CZAS REALIZACJI: 01 SIERPNIA 2009 DO 31 LIPCA 2011 KWOTA DOFINANSOWANIA: EURO.
20 lat wspólnie Dwadzie ś cia lat temu ż ycie było du ż o trudniejsze ni ż dzisiaj. Po ka ż dy towar, nawet najdrobniejszy trzeba było sta ć w kolejkach.
TRANSFER W WIEDNIU Bad Goisern, Kwiecień Sonda – przeprowadzona przez PI WIEN Przegl ą d ponad 56 szk ół Jakie dzia ł ania s ą zwykle podejmowane.
Realizować marzenia Natasza Caban.
Ul. Kuźnicza Wrocław
Wybory to podstawowy mechanizm demokracji, dzi ę ki któremu decydujemy o naszej przyszło ś ci. Poprzez oddanie głosu na jednego z kandydatów, którego popieramy.
MOCNE I SŁABE STRONY NARZĘDZI PLANISTYCZNYCH
Droga jest łatwiejsza jeśli znasz jej cel
Przedszkola.
Pytania warte uwagi:. Powszechnie uwa ż a si ę, ż e jeden nie ma jakiej ś wielkiej wagi, jednak sugeruj ą c si ę znanym przys ł owiem - grosz do grosza.
Pola Nadziei....
Dziś Twoje urodzinki ! Usiądź wygodnie i oglądaj ! ;D
Edukacja w Burkina Faso
CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci
8 listopada- DZIE Ń ZDROWEGO Ś NIADANIA W KLASIE III C SZKOŁA PODSTAWOWA NR 28 im. KONSTANTEGO ILDEFONSA GAŁCZYŃSKIEGO Białystok ul. Warmińska 55.
Wspó ł praca naszego Wolontariatu z Gliwickim Centrum Organizacji Pozarz ą dowych.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę. Światowy Dzień Zdrowia 7 kwietnia 2016.
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
CITY Eventor Cieślak Magdalena, Gromisz Magda, Jarzębowski Kacper, Karpiuk Magdalena, Kulik Konrad.
1 Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
„Jak uczyć dzieci na temat przemocy i wykorzystywania”
Obowiązki Koordynatora AkcjiCzynności, za które można przyznać dodatkowe punkty zapewnienie miejsca, w którym ma być przeprowadzona akcja promocja.
Zmiany w Planie Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
Rok Samorządności plany Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego w Toruniu Cykl spotkań promujących najlepsze praktyki dotyczące aktywizacji mieszkańców na terenach.
KARTY RATOWNICZE W POLSCE
Fundacja Hospicyjna powstała na początku 2004 roku.
PIERWSZA POMOC. Etapy udzielania pierwszej pomocy 1. Zabezpieczenie miejsca zdarzenia.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
Narodowy Test Zabieganych Polaków
Zapis prezentacji:

„CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI DAREM”- STRATEGIA DZIAŁAŃ PR W RAMACH VI KAMPANII „HOSPICJUM TO TEŻ ŻYCIE” Autor: Karolina Bielawska

PLAN PREZENTACJI DIAGNOZA SYTUACJI STRATEGIA REALIZACJA EWALUACJA PODSUMOWANIE (SUMMARY)

1.1.DIAGNOZA FUNDACJA HOSPICYJNA WIZERUNEK HOSPICJUM WOLONTARIAT W POLSCE KOMUNIKACJA

1.2.LICZBY 72% 90% 12% 8 mln 53% 4 mln

NISKA ŚWIADOMOŚĆ SPOŁECZNA 1.3.BARIERY DZIAŁANIE PERSWAZYJNE WIZERUNKOWE EDUKACYJNE WIZERUNEK HOSPICJUM BIERNOŚĆ SPOŁECZNA NISKA ŚWIADOMOŚĆ SPOŁECZNA STRACH CEL

1.4.ZALECENIA ORGANIZACYJNE MERYTORYCZNE NARZĘDZIOWE

2.1.SFORMUŁOWANA STRATEGIA Nakłonienie ludzi dojrzałych do zostania wolontariuszem hospicyjnym oraz poprawa wizerunku hospicjum jako miejsca, w którym poprzez pomoc innym można się realizować, za pomocą zintegrowanych działań wizerunkowych, edukacyjnych i informacyjnych.

2.2.CELE Pozyskanie jak największej ilości wolontariuszy powyżej 50. roku życia; wzrost świadomości społecznej dotyczącej wolontariatu w hospicjum; wzrost ilości publikacji o kampanii i fundacji w mediach (prasa, radio, telewizja); ocieplenie wizerunku hospicjum;

kobiety i mężczyźni powyżej 50. roku życia 2.3.GRUPY DOCELOWE kobiety i mężczyźni powyżej 50. roku życia Wolontariusze Media Parafie Dorosłe dzieci i wnuki Lekarze pierwszego kontaktu Partnerzy, Sponsorzy Ogół społeczeństwa

2.4.PRZEKAZ „CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI DAREM” „Możesz zmienić jakość swojego życia poprzez wolontariat w hospicjum”; „Jesteś komuś potrzebny-nie bój się pomagać”; „Hospicjum to miejsce, w którym mimo choroby ludzie nadal mogą realizować swoje pasje i marzenia”.

3.1.NARZĘDZIA wystąpienia wolontariuszy w ŚDHiOP RELACJE Z KOŚCIOŁEM: Informacje (start-VIII 2009) reklamy prasowe wraz z serią Artykułów (X-XII 2009) RELACJE Z MEDIAMI notatki prasowe; aktualizacja zakładki „dla dziennikarzy”; konferencja prasowa; materiały promocyjne, press kity, płyty CD (start VII 2009-II 2010)

3.1.NARZĘDZIA Spotkania konkurs fotograficzny: informacyjne z wolontariuszami (X 2009) konkurs fotograficzny: „Inny Wymiar Życia”; (X-XII 2009) Prelekcje-uniwersytet III wieku (np. zarządzanie) (X-XII 2009) Spotkania integrujące na stopniu regionalnym; (I 2009) Wystawa fotografii wielkoformatowych (XII 2009) Gadżety (IX 2009-...) Wątek w serialu (X 2009) Lobbing (VIII-XII 2009) Billboardy i plakaty na nośnikach miejskich (X-XII) debaty eksperckie (XI 2009)

3.1.NARZĘDZIA „50+” Ambasador (2009/2010) Szkolenia (X-XII 2009) Uniwersytet III wieku (X 2009-I 2010) informatory i ulotki; X-XII 2009 Ambasador (2009/2010) Szkolenia (X-XII 2009) Ambasador (X-XII 2009)

3.1.NARZĘDZIA WYDARZENIA „Światło dobroci”- w „Światowy Dzień Hospicjów i Opieki Paliatywnej” zorganizowanie obchodów na rynkach większych miast Polski” Koncerty, recitale, przedstawienia teatralne, seanse filmowe organizowane przez lokalne hospicja ze wsparciem Fundacji Hospicyjnej-kontynuacja dotychczasowych działań; (X-XII 2009) „Człowiek człowiekowi darem”- zachęcenie ludzi do odwiedzin w Wigilię samotnych mieszkańców hospicjów; (XII 2009)

LICZBA LUDZI BIORĄCYCH 4.EWALUACJA LICZBA WOLONTARIUSZY MONONITORING MEDIÓW LICZBA LUDZI BIORĄCYCH UDZIAŁ W AKCJACH LICZBA WEJŚĆ NA STRONĘ ANKIETY DLA WOLONTAIUSZY

5.SUMMARY TRANSORMING SOCIETY CHANGING LIFESTYLE PERSUASION N O W IF THERE IS NO DIFFERENCE, WHAT IS THE DIFFERENCE? POTENTIAL TO BE DISCOVERED MAN IS A GIFT FOR ANOTHER

THANK YOU FOR ATTENTION DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ