Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Świat przed wszystkimi stoi otworem Wydarzenia promujące działalność Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce ANNA DENEKA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Świat przed wszystkimi stoi otworem Wydarzenia promujące działalność Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce ANNA DENEKA."— Zapis prezentacji:

1 Świat przed wszystkimi stoi otworem Wydarzenia promujące działalność Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce ANNA DENEKA

2 Analiza wstępna (zarys problemu) Strategia komunikacji Narzędzia Oczekiwane efekty i ewaluacja Summary Agenda

3 Fundacja Hospicyjna Otoczenie zewnętrzne Biznes Media Wolontariat KIM JEST WOLONTARIUSZ? Analiza wstępna

4 Strengths Doświadczenie Uznanie Współpraca z wieloma podmiotami Przychylność mediów Ludzie Status OPP Weaknesses Ograniczone środki Uwarunkowania prawne Koszty opieki nad chorym Liczba ośrodków potrzebujących pomocy Pochodzenie FH Opportunities Popularność programów CSR Wolontariat pracowniczy Powiązanie z Kościołem Spowolnienie gospodarcze Threats Negatywne nastroje społeczne Redukcja kosztów w firmach Malejąca lb wolontariuszy Słabnące zaangażowanie

5 Zaplanowanie działań wspierających wizerunek Fundacji Hospicyjnej jako wiarygodnej organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Założenia strategiczne

6 Cele Wzmocnienie wizerunku FH jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Podnoszenie świadomości społecznej w zakresie opieki paliatywnej Zachęcenie do pracy wolontaryjnej Pozyskanie darczyńców wspierających działalność FH

7 Grupy docelowe Młodzież Środowisko medyczne Świat biznesu FH jest dynamiczną organizacją, która działa aktywnie na rzecz poprawienia jakości życia podopiecznych hospicjów z całej Polski Pomagając FH zdobywasz nowe doświadczenia, poznajesz nowych ludzi oraz dajesz nadzieję i radość tym, którzy jej najbardziej potrzebują Twoja wiedza to skarb, który możesz ofiarować podopiecznym hospicjów Pomagając FH pokazujesz innym, że Twoja firma nie pozostaje obojętna wobec problemów i potrzeb najsłabszych

8 Hasło: ŚWIAT PRZED WSZYSTKIMI STOI OTWOREM Język komunikacji: prosty i zrozumiały Logo Fundacji Hospicyjnej Klucz – wymiar symboliczny System komunikacji

9 Narzędzia Współpraca z organizacjami biznesowymi Współpraca z organizacjami medycznymi Współpraca z mediami Konkursy: Klucz wiolinowy Nowe życie U progu stojąc Program certyfikujący Złoty Klucz Akcja Uśmiech dziecka Drzwi Otwarte Zaangażowanie osób znanych

10 Cel: nawiązanie strategicznej współpracy z biznesem Współpraca z org. biznesowymi BCC, KPRB, Management Mastery Club, Związek Pracodawców Polskich Faza przygotowań Faza wizerunkowa StyczeńLuty Marzec Rozmowy i spotkania Oferty współpracy Wolontariat pracowniczy Warsztaty dla wolontariuszy i pracowników FH Wręczenie Złotego Klucza Podziękowania

11 Cel: pozyskanie osób i organizacji do współpracy merytorycznej Współpraca z org. medycznymi Polskie Towarzystwo Medycyny Paliatywnej, NIL, Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny Faza przygotowań Faza wizerunkowa Styczeń Luty Marzec Nawiązanie współpracy Tematy wykładów Przygotowanie prezentacji Zajęcia w liceach Wykłady podczas Drzwi Otwartych Seminaria i warsztaty dla wolontariuszy i pracowników FH Podziękowania

12 Cel: dotarcie do świata biznesu nagłośnienie prowadzonych działań Współpraca z mediami TVN, Rzeczpospolita, HBR Polska, radio PiN i in. Faza przygotowań Faza wizerunkowa Udział w konferencjach i wykładach Budowa i aktualizacja listy mediów Aranżacje wywiadów Patronat mediowy Współpraca z Fundacją TVN Podjęcie Reportaże o hospicjachAkcja SMS Warsztaty fotograficzne Zaproszenia VIP Programy i publikacje dot. akcji

13 Konkurs: KLUCZ WIOLINOWY Skierowany do chórów i zespołów Laureaci wystąpią: podczas Drzwi Otwartych w Dzień Dobry TVN w audycjach kulturowych radia PiN Nagroda: warsztaty, które poprowadzi Piotr Rubik Cel działań: dotarcie do osób młodych zainteresowanie mediów działalnością FH i prowadzoną akcją

14 Konkurs: NOWE ŻYCIE Skierowany do młodzieżowych grup teatralnych Laureaci wystąpią: w Teatrze Wielkim w Warszawie (lub innym mieście) podczas akcji Drzwi Otwarte Nagroda: warsztaty w PWSFTiT w Łodzi Zaproszenia na warsztaty wręczy Andrzej Wajda Cel działań: dotarcie do osób młodych zainteresowanie mediów działalnością FH i prowadzoną akcją

15 Konkurs: U PROGU STOJĄC Skierowany do młodzieży ponadgimnazjalnej W rywalizacji udział wezmą prace plastyczne i pisemne Nagroda: publikacja w Rzeczpospolitej + nagroda rzeczowa Cel działań: dotarcie do osób młodych zainteresowanie młodych ludzi działalnością FH

16 Akcja: UŚMIECH DZIECKA Hipoterapia (luty/marzec) Cel: rehabilitacja dzieci z hospicjów połączona z przyjemnym spędzaniem czasu Program certyfikujący: ZŁOTY KLUCZ Skierowany do darczyńców i partnerów biznesowych Zostanie wręczony na uroczystej gali podsumowującej Cel: dodatkowy argument w pozyskiwaniu partnerów biznesowych

17 Drzwi Otwarte Cel: ukazanie dotychczasowych efektów działalności FH poszerzenie wiedzy społeczeństwa nt. opieki paliatywnej 2. sobota marcaZapukaj Prowadzący: Andrzej Wajda Przedstawienie laureatów konkursu Nowe życie Wykłady nt. medycyny paliatywnej 3. sobota marcaOtwórz Prowadzący: Piotr Rubik Występ laureatów konkursu Klucz wiolinowy Wykłady nt. medycyny paliatywnej 4. sobota marcaZawitaj Prowadzący: Marcin Prokop, Dorota Wellman Wręczenie nagród i Złotego Klucza Program artystyczny podopiecznych hospicjum

18 Oczekiwane efekty Ewaluacja Zrealizowanie założonych celów Nawiązanie współpracy z mediami, org. biznesowymi i medycznymi Poprawa finansowych warunków FH Udoskonalenie umiejętności pracowników i wolontariuszy Monitoring mediów Frekwencja podczas eventów Liczba nadesłanych prac konkursowych/zgłoszeń do konkursu Liczba nowych wolontariuszy i darczyńców

19 Summary 1.Problem analysis 2.Campaigns aim 3.Target Groups 4.Characteristics of campaign and tools 5.Desired effects


Pobierz ppt "Świat przed wszystkimi stoi otworem Wydarzenia promujące działalność Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce ANNA DENEKA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google