31.10.12.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
Wsparcie dla organizacji pozarządowych w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie PO KL (Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora) Ministerstwo Pracy.
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Kształcenie dorosłych w Małopolsce - zamierzenia Województwa Małopolskiego Spotkanie w dniach 4-5 kwietnia 2013 WARSZAWA.
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
Warszawa, 5 lutego 2008 r. Priorytet II i VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w kontekście aktywizacji zawodowej osób z grupy wiekowej 50+ Departament.
M AYDAY MODEL AKTYWNEGO WSPARCIA PRACOWNIKÓW I FIRM WOBEC ZMIAN STRUKTURALNYCH W GOSPODARCE Seminarium projektów Partnerów Społecznych Ministerstwo Rozwoju.
OKRESOWA OCENA PRACOWNICZA DIALOG DLA ROZWOJU
Instytucjonalne aspekty współpracy Budowanie kompetencji do współpracy między-samorządowej i międzysektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego.
Oddziaływanie współczesnych przemian kulturowo-cywilizacyjnych na rozwój zasobów ludzkich w kontekście tworzenia społeczeństwa informacyjnego i gospodarki.
Sieci Lifelong Learning Pomysł na …? Anna Atłas Gdańsk,
FUNKCJA PERSONALNA.
CELE REALIZACJI PROJEKTÓW POWIATOWYCH Pilotaż nowego modelu systemu doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół/przedszkoli Pomoc dyrektorom.
Ewa Miłuch - Szewczyk konsultant Dzielenie się swoją wiedzą Wiedza jest podstawą zarządzania instytucjami, placówkami obecnego XXI wieku Pracownik i pracodawca.
Lubelskie Samorządy na 5 – wzmocnienie i poprawa jakości usług urzędów administracji samorządowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Departament Administracji Publicznej Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
Firma dla różnych ludzi
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Jako istotny czynnik zwiększający kapitał przedsiębiorstwa.
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
Sesja panelowa - Panel 1 i 2 Sesja panelowa - Panel 1 i 2 Korzyści wynikające z realizacji modułowych programów nauczania dla zawodu Konferencja System.
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
V Konferencja Ewaluacyjna Warszawa, Ewaluacja jako instrument budowy sprawnego państwa Cele ewaluacji: Ewaluacja polityk publicznych powinna.
Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
Urząd Miejski w Modliborzycach
Prof. Aleksander Surdej
/ wybory samorządowe 2014 rok/. Realizacja programu politycznego Sojuszu Lewicy Demokratycznej przez udział w sprawowaniu władzy na wszystkich szczeblach.
Dla Zasadniczej Szkoły Wielozawodowej w Obornikach Śląskich
Poradnictwo edukacyjno – zawodowe w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla Młodzieży.
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Erasmus+ KA 2 cechy projektów: elastyczność różnorodność innowacja, rozwój i modernizacja działania: innowacja - programy, materiały, narzędzia, metody.
Szkoła Promująca Zdrowie
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
WSPARCIE POTENCJAŁU ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
 Przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole oraz wspieranie indywidualnego potencjału rozwojowego każdego wychowanka.  Dbanie o rozwój intelektualny.
Wdrożenie zintegrowanego systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Studia doktoranckie w Procesie Bolońskim Katarzyna Martowska Zespół Ekspertów Bolońskich UKSW, Warszawa,
Wprowadzenie teoretyczne
1. 2 Wynagrodzenia w sektorze energetycznym - uwarunkowania kulturowe Adam Cichocki Zbigniew Dudziński Warszawa
Ministerstwo Finansów
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Personal Management w bibliotece
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
Modele zarządzania jakością
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Szkoła Promująca Zdrowie jest to siedlisko, w którym członkowie społeczności szkolnej - pracownicy i uczniowie: - podejmują starania, aby poprawić swoje.
Ogólne informacje o Funduszach Europejskich na lata Marzec, 2013 r.
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
SPOTKANIE UPOWSZECHNIAJĄCE 21 GRUDNIA 2015 WARSZAWA.
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
Spotkanie zespołu eksperckiego Konwentu Marszałków RP ds. polityki przestrzennej, Kielce, Odbudowa służb planowania przestrzennego na wszystkich.
Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu.
PLAN ROZWOJU Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie na lata
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
PAŹDZIERNIK  INDYWIDUALNY – samodzielna lub zaprojektowana dla pracownika ścieżka rozwoju kompetencji  ZESPOŁOWY – inicjowana przez menedżera.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Kierunki rozwoju kadr systemu ochrony zdrowia w Polsce
Zwiększenie udziału partnerów społecznych w kształtowaniu strategii umiejętności i rozwoju kapitału ludzkiego, w celu lepszego ich dostosowania do.
Raport po ocenie 360° - fragment
Zapis prezentacji:

31.10.12

MODERNIZACJA ZARZĄDZANIA KADRAMI 31.10.12 MODERNIZACJA ZARZĄDZANIA KADRAMI wdrażanie inicjatyw organizacyjnych w Sądzie Rejonowym w Białymstoku

ZMIANY I NOWE WYZWANIA ORGANIZACYJNE 31.10.12 ZMIANY I NOWE WYZWANIA ORGANIZACYJNE SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU W NOWEJ SIEDZIBIE OD IV KWARTAŁU 2007 (OGROMNE MOŻLIWOŚCI WYNIKAJĄCE Z ADAPTACJI NOWEJ LOKALIZACJI - NOWOCZESNA INFRASTRUKTURA I PEŁNE WYPOSAŻENIE ICT) INICJATYWY Z ZAKRESU MODERNIZACJI ORGANIZACJI PRACY: UTWORZENIE NOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH (BIURO OBSŁUGI INTERESANTA, CZYTELNIA AKT, PUNKT WYDAWANIA ODPISÓW, BIURO PODAWCZE ELEKTRONICZNE, BIURO PODAWCZE OGÓLNE I ARCHIWUM ZAKŁADOWE) WSTĘPNE INICJATYWY KADROWE: ZESPOŁOWA AKTYWNOŚĆ I ZESPOŁOWA ŚWIADOMOŚĆ KIEROWNICTWA ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE PROJEKTY KADROWE

PILOTAŻ NOWOCZESNYCH METOD ZARZĄDZANIA SĄDAMI 31.10.12 PILOTAŻ NOWOCZESNYCH METOD ZARZĄDZANIA SĄDAMI PODJĘCIE INICJATYW MAJĄCYCH NA CELU WDRAŻANIE ROZWIĄZAŃ ORGANIZACYJNYCH HR BUDOWANIE, ROZWIJANIE I UTRZYMYWANIE KOMPETENTNEGO ZESPOŁU PRACOWNIKÓW, KTÓRZY POTRAFIĄ, CHCĄ I MOGĄ PROFESJONALNIE REALIZOWAĆ ZAŁOŻONE CELE W PRZYJAZNYM ŚRODOWISKU PRACY

MODERNIZACJA ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ INICJATYWY SZKOLENIOWE 31.10.12 MODERNIZACJA ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ INICJATYWY SZKOLENIOWE SZKOLENIA Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI WSTĘPNY PROJEKT MODERNIZACJI 11 SĄDÓW (SZKOLENIA, SPOTKANIA, WYMIANA DOŚWIADCZEŃ) OPRACOWANIE „ZBIORU DOBRYCH PRAKTYK” ZASADNICZY PROJEKT MODERNIZACJI 30 SĄDÓW PILOTAŻ WDRAŻANIA NOWOCZESNYCH METOD ZARZĄDZANIA SĄDAMI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „EDUKACJA W DZIEDZINIE ZARZĄDZANIA CZASEM I KOSZTAMI POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH - CASE MANAGEMENT WEWNĘTRZNE INICJATYWY SZKOLENIOWE: WDRAŻANIE WYPRACOWANYCH ROZWIĄZAŃ ORGANIZACYJNYCH -EWALUACJA REALIZOWANYCH PROJEKTÓW

AKTYWNOŚĆ SZKOLENIOWA 31.10.12 AKTYWNOŚĆ SZKOLENIOWA

MODERNIZACJA ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ 31.10.12 MODERNIZACJA ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ MODERNIZACJA ORGANIZACJI PRACY MODERNIZACJA PROCESÓW ZARZĄDZANIA KADRAMI MODERNIZACJA „SAMOZARZĄDZANIA”

BUDOWANIE KULTURY ORGANIZACJI 31.10.12 MODERNIZACJA ORGANIZACJI PRACY; WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZENE PROJEKTY KADROWE; POMIAR I ZARZĄDZANIE EFEKTYWNOŚCIĄ; OCENA PRACOWNICZA; PROJEKT WSPARCIA ORZECZNICTWA; PROJEKT WSPÓŁPRACY I WSPÓŁDZIAŁANIA ADMINISTRACJI SĄDOWEJ Z ORZEKAJĄCYMI; INICJATYWY ROZWOJU KADR; STUDIA PODYPLOMOWE „MODERNIZACJA ADMINISTRACJI SĄDOWEJ”; PROJEKT ZARZĄDZANIA ZAANGAŻOWANIEM – WSPARCIE ORZECZNICTWA; ZARZĄDZANIE WYNIKAMI; ZARZĄDZANIE TALENTAMI; BUDOWANIE KULTURY ORGANIZACJI

ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ = ZARZĄDZANIE LUDŹMI 31.10.12 ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ = ZARZĄDZANIE LUDŹMI KSZTAŁTOWANIE PRZEKONAŃ I POSTAW UMOŻLIWIAJĄCYCH OPTYMALIZACJĘ PROCESÓW ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI I PROFESJONALIZACJĘ AKTYWNOŚCI JEDNOSTEK UPODMIOTOWIENIE PRACOWNIKÓW ORGANIZACJI (WSPÓŁPRACUJĄCYCH I WSPÓŁDZIAŁAJĄCYCH W PROCESIE PRACY) POTENCJAŁ PRACOWNIKÓW JAKO ŹRÓDŁO KREOWANIA WARTOŚCI

MODEL TRANSAKCYJNY A MODEL TRANSFORMACYJNY 31.10.12 MODEL TRANSAKCYJNY A MODEL TRANSFORMACYJNY WPROWADZENIE ZASAD WYNAGRADZANIA ODPOWIADAJĄCYCH ZAKRESOWI ZADAŃ WERYFIKACJA POZIOMU STAŁYCH I STOSOWANIE ZMIENNYCH SKŁADNIKÓW WYNAGRODZEŃ

POMIAR I ZARZĄDZANIE EFEKTYWNOŚCIĄ 31.10.12 POMIAR I ZARZĄDZANIE EFEKTYWNOŚCIĄ METODA POMIARU EFEKTYWNOŚCI: SPRECYZOWANIE ZADAŃ FAKTYCZNIE WYKONYWANYCH W DANEJ JEDNOSTCE ORGANIZACYJNEJ Z USTALENIEM TRUDNOŚCI I CZASOCHŁONNOŚCI ZADAŃ OKREŚLENIE CZYNNOŚCI WYKONYWANYCH PRZEZ POSZCZEGÓLNYCH PRACOWNIKÓW Z ODNIESIENIEM DO POTRZEB JEDNOSTKI USTALENIE W SYSTEMIE PUNKTOWYM EFEKTYWNOŚCI POSZCZEGÓLNYCH PRACOWNIKÓW ADMINISTRACJI SĄDOWEJ

WDROŻENIE I REALIZACJA PROJEKTU 31.10.12 WDROŻENIE I REALIZACJA PROJEKTU BIEŻĄCA ANALIZA DANYCH I KONIECZNOŚĆ PODEJMOWANIA DECYZJI W ZAKRESIE ZMIANY ZAKRESÓW CZYNNOŚCI PRACOWNIKÓW Z ODNIESIENIEM DO POZIOMU WYNAGRODZEŃ ZASADNICZYCH I STOSOWANIA BODŹCÓW EFEKTYWNOŚCIOWYCH (WYNAGRODZENIE DODATKOWE) ZWIĘKSZENIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW I USPRAWNIENIE PROCESÓW ROZWOJU KOMPETENCJI W RAMACH ROTACJI WYKONYWANYCH ZADAŃ ISTOTNA POPRAWA SPRAWNOŚCI WYKONYWANYCH CZYNNOŚCI W ODNIESIENIU DO REALIZOWANYCH CZYNNOŚCI ORZECZNICZYCH

WSKAŹNIKI JAKOŚCIOWE UZUPEŁNIANE WSKAŹNIKAMI ILOŚCIOWYMI 31.10.12 WSKAŹNIKI JAKOŚCIOWE UZUPEŁNIANE WSKAŹNIKAMI ILOŚCIOWYMI A PRZYGOTOWANIE PRACOWNIKA DO PRACY OPARTEJ NA WIEDZY NAJWIĘKSZE WYZWANIE ZARZĄDZAJĄCYCH W XXI WIEKU: WYDAJNOŚĆ PRACOWNIKA WIEDZY Aby podnieść wydajność pracownika fizycznego, wystarczy pokazać mu, jak ma wykonywać poszczególne zadania, podczas gdy wzrost wydajności pracownika wiedzy wymaga zmiany fundamentalnych postaw

31.10.12 ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA W PROCESIE PRACY, SAMODZIELNE KIEROWANIE WYDAJNOŚCIĄ, ZNACZNY ZAKRES AUTONOMII INNOWACYJNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ I ZAANGAŻOWANIE W ZAKRESIE WYKONYWANYCH OBOWIĄZKÓW DZIAŁANIA ROZWIJAJĄCE WSPÓŁZALEŻNOŚĆ POPRZEZ: WSPÓLNE CELE, WZAJEMNY SZACUNEK, WSPÓLNE KORZYŚCI, WSPÓLNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ

WSPARCIE ORZECZNICTWA 31.10.12 WSPARCIE ORZECZNICTWA KONCEPCJA WYKONYWANIA W SYSTEMACH ELEKTRONICZNYCH CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNYCH MAJĄCYCH BEZPOŚREDNI WPŁYW NA SPRAWNOŚĆ I JAKOŚĆ CZYNNOŚCI ORZECZNICZYCH

WSPÓŁPRACA I WSPÓŁDZIAŁANIE ADMINISTRACJI SĄDOWEJ Z ORZEKAJĄCYMI 31.10.12 WSPÓŁPRACA I WSPÓŁDZIAŁANIE ADMINISTRACJI SĄDOWEJ Z ORZEKAJĄCYMI NABYWANIE UMIEJĘTNOŚCI PRACY ZESPOŁOWEJ W RAMACH WDRAŻANIA ROZWIĄZAŃ ORGANIZACYJNYCH HRM PRACA ZESPOŁOWA TO ZDOLNOŚĆ WSPÓLNEGO DĄŻENIA DO REALIZACJI TEJ SAMEJ WIZJI, TO UMIEJĘTNOŚĆ UKIERUNKOWANIA INDYWIDUALNYCH DOKONAŃ NA RZECZ CELÓW ORGANIZACJI, TO PALIWO, UMOŻLIWIAJĄCE ZWYKŁYM LUDZIOM OSIĄGNIĘCIE NIEZWYKŁYCH WYNIKÓW

ROZWÓJ ZAWODOWY PRACOWNIKÓW 31.10.12 ROZWÓJ ZAWODOWY PRACOWNIKÓW UNIWERSALIZOWANIE PRACOWNIKÓW USTAWICZNY ROZWÓJ KOMPETENCJI INFORMOWANIE, KSZTAŁCENIE, DOSKONALENIE NIEUSTANNY ROZWÓJ POTENCJAŁU PRACOWNICZEGO ELASTYCZNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO – FLEXICURITY

Everyone has talent. People have equal value but not equal giftedness. Some have a multitude of talents and other fewer, but all of us have something we can do well. What is essential is that you place employees in a position where they can maximize their talent.

NAS INSPIRUJE CZŁOWIEK POZWÓL, ŻE MY ZAINSPIRUJEMY CIEBIE DO DZIAŁANIA 31.10.12 pytania ??? NAS INSPIRUJE CZŁOWIEK POZWÓL, ŻE MY ZAINSPIRUJEMY CIEBIE DO DZIAŁANIA Dziękujemy Sylwia Trochimowicz Tomasz Kałużny