Badanie poziomu wiedzy uczniów gimnazjum klas I-III z podziałem na część humanistyczną i część matematyczno-przyrodniczą wrzesień 2010.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Legnica 4 października 2011r. Jelenia Góra 5 października 2011r. Wałbrzych 6 października 2011r. Wrocław 11 października 2011r. Opole 7, 12 października.
"Od szkoły potrzebującej pomocy do szkoły wspierającej"
GIMNAZJUM IM. STANISŁAWA STASZICA W PANKACH
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Analiza porównawcza wyników egzaminu gimnazjalnego i sprawdzianu
Wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego i maturalnego w 2009 r. uczni ó w szk ó ł prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec.
Program Comenius Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Kalendarz wydarzeń 2010 r.
Prezentacja przygotowana przez zespół badawczy przy CKE pod kierunkiem dr R.Dolaty PRIORYTETY POMORSKIEGO KURATORA OŚWIATY w roku szkolnym 2008/
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
LOGO ZESPÓŁ SZKÓŁ W LATOSZYNIE Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2010/2011.
Zespół Szkół w Podgrodziu 2010/11. Zespół Szkół w Podgrodziu Publiczna Szkoła Podstawowa Publiczne Gimnazjum Publiczne Przedszkole.
Zestawienie wyników egzaminu
EWD W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU BYTOWSKIEGO
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych absolwentów roku 2011 w Gimnazjum Nr 2 w Ciechanowie z wykorzystaniem metody EWD w ewaluacji wewnątrzkolnej. Opracowanie:
Edukacyjna Wartość Dodana
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Analiza porównawcza ZESPOŁÓW SZKÓŁ W POWIECIE EŁCKIM.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Szkolny organizator rozwoju edukacji (SORE)
Spotkanie z Wójtami, Burmistrzami, Prezydentami i Starostami Małopolski Małopolski Kurator Oświaty Artur Dzigański.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Porównanie średniej arytmetycznej części humanistycznej 2011.
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
„Szkolne Centrum Nauki”
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
1 Pracownia Egzaminów Gimnazjalnych OKE w Krakowie.
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu nakielskiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników.
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu żnińskiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników.
Warlubie, r.. Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu świeckiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów.
Projekt edukacyjny w gimnazjum
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Od 2006 roku zespół EWD udostępnia szkołom tzw. kalkulator EWD oraz materiały szkoleniowe pozwalające placówkom prowadzić analizy EWD w ramach ewaluacji.
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTÓW KNURÓW 2010 [skala punktowa 0-40] źródło: CKE, OKE Jaworzno.
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
Obiektywny wskaźnik wyników egzaminów gimnazjalnych WSKAŹNIK EDUKACYJNA WARTOŚĆ DODANA DLA GIMNAZJUM NR 3 Źródło danych Instytut Badań Edukacyjnych
Edukacyjna wartość dodana i Edukacyjna wartość dodana i Obszar humanistyczny: język polski, historia i wiedza o.
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W GIMNAZJUM NR 5 W PRZEMYŚLU NA PRZESTRZENI LAT Kolejne slajdy prezentują porównanie wyników egzaminu gimnazjalnego osiągniętych.
EWD Gimnazjum w Wieliczce Ilona Dziuba Ilona Dziuba grudzień 2012r.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2011/2012.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2014r. uczniów szkó ł w gminie Mas ł ów.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2010/2011.
Podstawa prawna: Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
LUBELSKA OŚWIATA W LICZBACH Rok szkolny 2008/2009.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
EWD gimnazjalne Czym jest metoda edukacyjnej wartości dodanej (EWD)? Efektywność pracy szkoły, przed kilku laty, oceniano jedynie na podstawie wyników.
Wyznaczanie stopnia spełniania przez uczniów wymagań programowych ewaluacja pracy szkoły monitorowanie procesów edukacyjnych.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w Społecznym Gimnazjum w Rybniku.
Szkoła sukcesu ! 1.Zdawalność egzaminu maturalnego w 100% ! 2.Należymy do szkół znajdujących się na wysokich miejscach w rankingach ! 3.EWD od lat w.
Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.
Sprawozdanie za rok szkolny 2014/2015. Wyniki ogólne- Egzamin 2015 Język polski Historia i wiedza o społeczeństwie Matematyka Przedmioty przyrodnicze.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Pilotażowe wdrażanie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach Pilotaż skierowany jest do każdej szkoły, która chce.
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
POLSKIE BIBLIOTEKI DLA NAUCZYCIELI
Wykorzystywanie wyników sprawdzianu w pracy dydaktycznej
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Terminy egzaminu gimnazjalnego w roku 2017/2018
Zapis prezentacji:

Badanie poziomu wiedzy uczniów gimnazjum klas I-III z podziałem na część humanistyczną i część matematyczno-przyrodniczą wrzesień 2010

Klasy I część humanistyczna wrzesień 2010

Klasy I część matematyczno-przyrodnicza wrzesień 2010

1. Badania przeprowadzono w celu określenia poziomu wiedzy na początku trzeciego etapu edukacji oraz w poszczególnych klasach. 2. Badania przeprowadzono po raz drugi i będą odbywały się w kolejnych latach na tej samej grupie uczniów, co pozwoli na określenie edukacyjnej wartości dodanej (EWD). 3. Badania służą ocenie faktycznego efektu edukacyjnego w każdej z badanych grup uczniów. 4. W kilku szkołach badania przeprowadzono po raz pierwszy na pewnej grupie uczniów, w tych klasach nie można porównać wyników i wyciągać wniosków dotyczących nauczania.

Joanna Torbińska Dziękuję za uwagę.