Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY SZKOLNEJ
Advertisements

„ Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”.
Indywidualne zajęcia rewalidacyjne dla uczniów niepełnosprawnych (z orzeczeniami poradni psychologiczno-pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego)
Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
KODEKS 2.0.
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze:
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI
Logopeda: mgr Arleta Jasińska
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH Logopeda: mgr Arleta Jasińska.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH Terapeuta: mgr Jolanta Sikora.
Specyficzne trudności w uczeniu się
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
Z zajęć korzystają uczniowie klas I – III ze specyficznymi trudnościami w nauce. Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Część zajęć prowadzona jest w sali.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Łódź, ul. Łanowa 16. Nasza Szkoła jest wesoła, Każdy uczeń o tym wie. Zośka swoim parasolem Chroni Ciebie oraz mnie.
GLOTTODYDAKTYKA Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im
narzędzie w językowych pracach projektowych
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
INTERNETOWE CENTRUM INFORMACJI MULTIMEDIALNEJ INTERNETOWE CENTRUM INFORMACJI MULTIMEDIALNEJ W BIBLIOTECE SP 15.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Posiedzenie Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa nr 130 w Łodzi
Nie sztuka nie mieć trudności, sztuka je pokonać
Sprawozdanie z realizacji projektu „Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III SP z gminy Charsznica” w szkole podstawowej im. Mikołaja.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Edukacja informatyczna w naszej szkole Beata Skowrońska.
Metoda Dobrego Startu Prof. Marty Bogdanowicz
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Nauczanie zintegrowane
Przygotowanie dziecka do szkoły
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
Dydaktyka ogólna.
„Lubuska Szkoła Równych Szans”
Sieć Internet jako źrodło wiadomości o sztuce..
Wykorzystanie Technologii Informacyjnej
Jak wykorzystujemy technologię informacyjną w procesie dydaktyczno – wychowawczym w kształceniu zintegrowanym?
Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna nr 4 w Łodzi
Szkolny Kodeks 2.0.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
ZAJĘCIA KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNE
OD ZABAWY DO KLASOWEJ OFICYNY WYDAWNICZEJ.  POZNANIE CIEKAWYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ ORTOGRAFII ICH UPOWSZECHNIANIE  ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POPRAWNEGO.
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
PROJEKT „ ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM”
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
Nauka czytania metodą fonetyczno –literowa - barwną B. Rocławskiego
 Zaangażowanie całej szkoły do pracy nad kodeksem.  Przygotowanie uczniów do debat.  Zbieranie materiałów.  Utworzenie skrzynki mailowej do kontaktów.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Metoda symultaniczno–sekwencyjna
1. Nauczyciele i uczniowie nie korzystają z telefonów komórkowych na lekcji.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
DIAGNOZA I TERAPIA DZIECI Z DYSLEKSJĄ
Publiczna Szko ł a Podstawowa nr 6 z Oddzia ł ami Integracyjnym im. Or ł a Bia ł ego ul. Paderewskiego 36 tel –
Wykonanie krzyżówki w programie EclipseCrossword Szkolenie wewnątrzszkolne Dębno 28 IV 2016 r. 1.
 Specyficzne trudności w uczeniu się czytania i pisania; jej symptomy występują na każdym etapie rozwojowym, a trudności nie pojawiają się nagle tylko.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
GLOTTODYDAKTYKA.
Terapia Pedagogiczna Terapia pedagogiczna jest realizowana w formie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, to specjalistyczne działania mające na celu pomoc.
PROGRAMOWANIE (NIE)straszne zadanie.
OBRAZKOWY SŁOWNIK ORTOGRAFICZNY
Zapis prezentacji:

Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Wykorzystanie technologii informacyjnej na zajęciach korekcyjno – kompensacyjnych Z zajęć korzystają uczniowie klas I – III ze specyficznymi trudnościami w nauce. Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Część zajęć prowadzona jest w sali multimedialnej z wykorzystaniem programów edukacyjnych.

Programy wykorzystywane na zajęciach: „Porusz umysł” Program wykorzystywany w klasach I –III, rozwija myślenie logiczne oraz percepcję słuchowo – wzrokową oraz koordynację ruchową.

Multimedialny elementarz przeznaczony do nauki i zabawy. „Klik uczy czytać” Multimedialny elementarz przeznaczony do nauki i zabawy. Program wykorzystywany jest w pracy z uczniami klas pierwszych. Którzy maja problemy z opanowanie obrazu graficznego liter drukowanych i pisanych oraz analizą i syntezą wyrazów

„Klik uczy ortografii” Program jest wykorzystywany w klasach I – III. Uwzględnia podstawowe trudności: pisownia ó, u pisownia rz,ż pisownia h, ch pisownia spółgłosek miękkich pisownia wielką literą

Wykorzystanie Internetu Na zajęciach uczniowie korzystają też z bezpłatnych programów edukacyjnych umieszczonych w Internecie www.dzieci.wp.pl (e-szkółka) www.zyraffa.pl www.dyktanda.net 2+2 matematyka dla dzieci (darmowy program do pobrania z internetu)

Uczniowie w pracowni komputerowej