Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Wykorzystanie technologii informacyjnej na zajęciach korekcyjno – kompensacyjnych Z zajęć korzystają uczniowie klas I – III ze specyficznymi trudnościami w nauce. Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Część zajęć prowadzona jest w sali multimedialnej z wykorzystaniem programów edukacyjnych.
Programy wykorzystywane na zajęciach: „Porusz umysł” Program wykorzystywany w klasach I –III, rozwija myślenie logiczne oraz percepcję słuchowo – wzrokową oraz koordynację ruchową.
Multimedialny elementarz przeznaczony do nauki i zabawy. „Klik uczy czytać” Multimedialny elementarz przeznaczony do nauki i zabawy. Program wykorzystywany jest w pracy z uczniami klas pierwszych. Którzy maja problemy z opanowanie obrazu graficznego liter drukowanych i pisanych oraz analizą i syntezą wyrazów
„Klik uczy ortografii” Program jest wykorzystywany w klasach I – III. Uwzględnia podstawowe trudności: pisownia ó, u pisownia rz,ż pisownia h, ch pisownia spółgłosek miękkich pisownia wielką literą
Wykorzystanie Internetu Na zajęciach uczniowie korzystają też z bezpłatnych programów edukacyjnych umieszczonych w Internecie www.dzieci.wp.pl (e-szkółka) www.zyraffa.pl www.dyktanda.net 2+2 matematyka dla dzieci (darmowy program do pobrania z internetu)
Uczniowie w pracowni komputerowej