Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inwestycja w kadry 3 Praca zaliczająca moduł Dr G.Maniak.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 czwartek, 7 listopada 2013czwartek, 7 listopada 2013czwartek, 7 listopada 2013czwartek,
Advertisements

w ramach prac doktorskich i magisterskich
Strategia wdrażania komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie pomorskim Departament Europejskiego Funduszu.
Stanisław KOZIEJ BADANIA NAUKOWE 2007 r
PROF. DR HAB. WIESŁAWA PRZYBYLSKA-KAPUŚCIŃSKA
badania rynku turystycznego
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia.
SPRAWNOŚĆ SEKTORA PUBLICZNEGO WYKŁAD IV
Koncepcja Geoprzestrzennego Systemu Informacji o Terenie Górniczym
STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO l istopad 2010 rok Projekt współfinansowany.
Podstawy metodologiczne ekonomii
Praktyczne aspekty badań relacji człowiek - środowisko przyrodnicze
Seminarium dyplomowe dr inż. Ewa Więcek-Janka
Analiza i ocena procesów wdrożeniowych systemów klasy MRP/ERP w firmie
Dalsze elementy metodologii projektowania. Naszym celem jest...
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
KATEDRA EKONOMII Obszary badawcze Przykładowe tematy prac dyplomowych
Gospodarowanie Zasobami Ludzkimi
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
1. Założenia do przygotowania Strategii Inwestycyjnej Wydział Rozwoju Gospodarczego Wrocław, 2 czerwca 2009.
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
KONSPEKT PRACY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ PISANEJ NA PODSTAWIE PRAKTYK PEDAGOGICZNYCH dr Lucyna Bakiera.
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
Studium Przypadku (case study)
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
Zarządzanie produkcją w przedsiębiorstwie
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
Innowacje pedagogiczne
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Proces badawczy – schemat i zasady realizacji
Naukowy charakter pracy dyplomowej
Od kompleksowej diagnozy sytuacji osób niepełnosprawnych w Polsce do nowego modelu polityki społecznej wobec niepełnosprawności Projekt badawczy Prof.
Zakres tematyczny i zasady nauczania przedmiotu WNE UW, II r.
Metoda studium przypadku jako element XI Konkursu Wiedzy Ekonomicznej
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna
Cele: 1. wyposażenie studenta w umiejętności porównywania i wartościowania zamierzeń edukacyjnych w poszczególnych systemach oświatowych, 2. zrozumienie.
Retoryka w ekonomii, szkoły myślenia w ekonomii Metodologia Ekonomii Andrzej Szyperek Warszawa 2006.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela,
Zastosowanie Dyskretnych Ukrytych Modeli Markowa do analizy sygnału EKG Magdalena Kaska Teorie jako struktury, Anarchistyczna teoria wiedzy.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 sobota, 25 kwietnia 2015sobota, 25 kwietnia 2015sobota, 25 kwietnia 2015sobota, 25 kwietnia.
ETYKA ZAWODOWA FUNKCJONARIUSZY SŁUŻB PAŃSTWOWYCH
NOWATORSTWO Warszawa 15 września 2015.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem i Organizacji Produkcji Kierownik Katedry: prof.
Powiat Górowski/ Powiatowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego w Górze Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty.
STRUKTURA PRACY DYPLOMOWEJ
EKSPERYMENTY I OBSERWACJE NA LEKCJACH BIOLOGII I PRZYRODY
Zarządzanie innowacją. Adaptacja i zastosowanie sprawdzonych rozwiązań hiszpańskich na gruncie polskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
PODZIAŁ KONTROLI W SK I ISWK, ICH CECHY CHARAKTERYSTYCZNE I PLANOWANIE KONTROLI Marek Gall Wydział Inspekcji WIOŚ w Warszawie Październik 2013r. 1.
Cel pracy Celem pracy jest rozpoznanie i scharakteryzowanie … oraz opracowanie rozwiązań …
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
ZALECENIA DOTYCZĄCE REDAKCJI PRAC DYPLOMOWYCH przygotowywanych na Wydziale Zarządzania PRz.
Praca dyplomowa (magisterska, licencjacka i inżynierska) powinna mieć charakter:
Seminarium magisterskie. Formalności rok akademicki 2013/2014 dr Małgorzata Zięba.
PROBLEMATYKA INFRASTRUKTUR INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W POLSCE JERZY GAŹDZICKI POLSKIE TOWARZYSTWO INFORMACJI PRZESTRZENNEJ.
Temat pracy Promotor: Imię i nazwisko dyplomanta Rodzaj pracy (dyplomowa inżynierska/magisterska)
1. Cel pracy Moja ocena systemów klasy MRP/ERP w kategorii wzorców projektowych. Hipoteza badawcza Zastosowanie systemów MRP/ERP jako wzorców projektowych.
Identyfikacja potrzeb rozwojowych w organizacji
Politechnika Poznańska Wydział Inżynierii Zarządzania mgr inż
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej
Podstawowe pojęcia i przedmiot ekonomii
Modele zarządzania ryzykiem w ujęciu jakości projektu
Podstawowe pojęcia i przedmiot ekonomii
Systemy eksperckie i sztuczna inteligencja
(Imię i nazwisko) (specjalność) Słupsk (data obrony 2018)
Zapis prezentacji:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inwestycja w kadry 3 Praca zaliczająca moduł Dr G.Maniak

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inwestycja w kadry 3 Forma zaliczenia Każdy student powinien przygotować - w oparciu o firmę, w której jest zatrudniony, lub w oparciu o dane wtórne - praktyczny raport (obejmujący słów). Tematyka pracy – z obszaru zagadnień omawianych w trakcie modułu

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inwestycja w kadry 3 Podejścia do badań problematyki kadrowej 1.Podejście idiograficzne – gdy przedmiotem badania jest zjawisko nie poddające się uogólnieniu (wyczerpujący opis pojedynczego zjawiska o charakterze wyjątkowym, niepowtarzalnego) 2.Podejście nomotetyczne – zmierza do ustalenia uniwersalnych reguł rządzących badanym zjawiskiem (dążenie do zweryfikowania założeń istniejącej teoretycznej koncepcji) 3.Podejście kompleksowe (więcej niż jeden punkt odniesienia), np.: Porównywanie informacji nt. jakiegoś zjawiska (obiektu), ale pochodzących z różnych okresów, z relacji różnych osób w organizacji, itp. Analizowanie pozyskanych danych z perspektywy wielu różnych koncepcji teoretycznych

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inwestycja w kadry 3 Tzn,. prowadzone badania mogą mieć charakter: Deskryptywny – tj. opisujący przebieg, skalę zjawiska, wpływające nań czynniki, zależności między zjawiskami. Eksplanacyjny – tj. wyjaśniający przyczyny i skutki badanych zjawisk. Prognostyczny (prospektywny) – zmierzający do nakreślenia prawdopodobnego przebiegu zjawisk, ich skali i skutków Aplikacyjny - dający podstawę wykorzystania wyników badan w praktyce

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inwestycja w kadry 3 Np.., w części empirycznej pracy można dokonać weryfikacji przyjętych wcześniej hipotez badawczych stwierdzić czy istnieje zgodność badanego zjawiska w przedsiębiorstwie ze stanem uznawanym za wzorcowy (wzorce są w literaturze przedmiotu i w opisach przedsiębiorstw powszechnie uznawanych za wzorcowe) wykazać błędy, wady, nieprawidłowości w danej dziedzinie przedsiębiorstwa objętej badaniem - są to przypadki braku takiej zgodności stanu faktycznego ze stanem wzorcowym ZAPROJEKTOWAĆ ROZWIĄZANIE PROBLEMU

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inwestycja w kadry 3 Problem badawczy powinien być: precyzyjnie ujęty możliwy do badania użyteczny strategiczny (krytyczny dla organizacji) aktualny ambitny zgodny z zainteresowaniami autora

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inwestycja w kadry 3 Struktura pracy Spis treści Wstęp – uzasadnienie wyboru tematu – problem badawczy – cel pracy Krótka charakterystyka firmy Część teoretyczna – wyjaśnienie użytych w pracy pojęć i terminów – prezentacja stanu dotychczasowej wiedzy w danej dziedzinie (ujęcie syntetyczne) – uzasadnienie i krótki opis metod badawczych zastosowanych w pracy Część empiryczna (badawcza, projektowa) Zakończenie bibliografia

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inwestycja w kadry 3 Procedury i metody badawcze Analiza dokumentacji Obserwacja Wywiad Testy Arkusze samoobserwacji Ankiety Eksperyment Case study

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inwestycja w kadry 3 Zakończenie powinno zawierać znaczenie omawianej problematyki w teorii i w praktyce, w jaki sposób zrealizowano cele pracy, na jakie bariery napotkano w trakcie realizacji badań w przedsiębiorstwie, wnioski, spostrzeżenia, uwagi wynikające z podjętych badań w przedsiębiorstwie, propozycja w jaki sposób przedsiębiorstwo powinno rozwiązać omawiany w pracy problem, warunki i ograniczenia realizacji projektu lub usprawnienia, jakie efekty i korzyści przyniesie opracowane przez autora usprawnienie, kierunki dalszych rozważań, poszukiwań w omawianej problematyce

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inwestycja w kadry 3 Przykładowe problemy badawcze podejmowane w ramach modułu: Uwarunkowania ZZL Jaki typ kultury organizacyjnej występuje w mojej organizacji? W jaki sposób wpływa to na funkcję personalną organizacji? Czy strategia personalna mojej firmy jest zintegrowana ze strategią rozwoju? Jaki model integracji strategii personalnej i strategii firmy występuje w mojej organizacji? Czy strategia personalna w mojej organizacji wspiera realizację celów strategicznych firmy? Jakie zjawiska/tendencje na rynku pracy najsilniej oddziałują na sferę ZZL w mojej organizacji?