ZAŁOŻENIA DO KONCEPCJI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Planowanie współpracy z partnerami społecznymi
Advertisements

ZAŁOŻENIA DO KONCEPCJI
AKCJA KURIERSKA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
PLANOWANIE OPERACYJNE
ZASADY OPRACOWYWANIA I PROWADZENIA ĆWICZEŃ OBRONNYCH (na podstawie „Metodyki przygotowania i prowadzenia ćwiczeń podsystemu niemilitarnego w systemie.
POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI
Konferencja wojewódzka
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE A KIEROWANIE BEZPIECZEŃSTWEM NARODOWYM
przeprowadzonych w przedszkolach województwa wielkopolskiego
ORGANY I INSTYTUCJE WŁAŚCIWE W SPRAWACH EPIDEMII, EPIZOOTI I EPIFITOZ
POLICJA W SYSTEMIE BEZPIECZEŃSTWA PAŃSTWA
SZKOLENIE KOMENDANTÓW GMINNYCH ZOSP RP Temat nr 5: Zarządzanie kryzysowe na szczeblu gminy Autor: Eugeniusz Wojciech Roguski.
SZKOLENIE NACZELNIKÓW OSP TEMAT 2: Współdziałanie OSP z organami samorządu terytorialnego i jednostkami PSP Autor: Robert Łazaj.
Prawo administracyjne ćwiczenia
PAŃSTWOWA STRAŻ POŻARNA W POLSCE
GŁÓWNA KONFERENCJA PLANISTYCZNA
WOJEWÓDZKA KONFERENCJA SZKOLENIOWA DLA PRZEDSTAWICIELI
WOJEWÓDZKA KONFERENCJA SZKOLENIOWA DLA STAROSTÓW, PREZYDENTÓW,
TERENOWE ORGANY ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Administracja publiczna
Powiatowy Magazyn Przeciwpowodziowy i Obrony Cywilnej
PRZEDMIOT: ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE W WIELKOPOLSCE
M I N I S T E R S T W O O B R O N Y N A R O D O W E J
Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz
PROJEKT CIVILARCH Jarosław Śliwiński
Przygotował Andrzej Potucha
N O W E A K T Y P R A W N E SIERPIEŃ WRZESIEŃ PAŹDZIERNIK.
w Jednostce Wojskowej Nr i jednostkach wojskowych podporządkowanych
Departament Prawny i Kadr Wydział Obronności i Bezpieczeństwa
SYSTEM SZKOLENIA CZŁONKÓW OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH BIORĄCYCH BEZPOŚREDNI UDZIAŁ W DZIAŁANIACH RATOWNICZYCH.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żarach
WYDZIAŁ KSZTAŁCENIA PRZEDSZKOLNEGO, PODSTAWOWEGO I GIMNAZJALNEGO Gdańsk, dnia 26 sierpnia 2008 r. Kuratorium Oświaty w Gdańsku.
Powiatowy Zespół Zarządzania Kryzysowgo
PLANOWANIE OPERACYJNE W STANIE STAŁEJ GOTOWOŚCI OBRONNEJ PAŃSTWA
SZKOLENIE STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW OSP CZĘŚĆ I TEMAT 1 Organizacja ochotniczych straży pożarnych, ochrony ludności w tym ochrony przeciwpożarowej Autor:
INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywni zawodowo Aktywni zawodowo projekt realizowany na podstawie.
PO REFORMIE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Narodowy program przebudowy dróg lokalnych 2008 – 2014 w województwie mazowieckim.
Planowanie współpracy z partnerami społecznymi
ZASADNICZE AKTY PRAWNE REGULUJĄCE OCZYSZCZANIE TERENU Z PRZEDMIOTÓW WYBUCHOWYCH I NIEBEZPIECZNYCH Ustawa z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności.
POWIAT KIELECKI Dane teleadresowe
Organizacja ochrony przeciwpożarowej
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Aspekty prawne funkcjonowania Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego.
1. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA WKU KONIN ZASTRZEŻONE 1. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA WKU KONIN Bieżący slajd przedstawia podstawowe dane liczbowe w zakresie.
Zarządzanie kryzysowe w RP na wypadek zagrożeń niemilitarnych
BEZPIECZEŃSTWO PAŃSTWA KOMPETENCJE I ZADANIA ORGANÓW ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ I SAMORZĄDOWEJ W OBRONIE NARODOWEJ Maciej Milczanowski.
Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Inwentaryzacja.
Narada z przedstawicielami komend wojewódzkich PSP, szkół PSP oraz CMP odpowiedzialnymi za archiwizację dokumentacji Kraków, dnia września 2014 r.
ZACHODNIOPOMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI
ORGAN administracji publicznej
Pracownicy wydziału: Naczelnik Wydziału – Kazimierz Grubba Szkolenie - Akademia Pomorska w Słupsku – Pracownicy wydziału: Naczelnik Wydziału.
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE W POWIECIE
WOJEWODA w systemie bezpieczeństwa
Zakres obowiązywania kpa
Zadania administracji w czasie klęsk żywiołowych
Wdrożenie jednolitego systemu elektronicznego zarządzanie dokumentacją (EZD) Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku (PUW) w administracji publicznej.
ROLA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ I SAMORZĄDOWEJ W ZAKRESIE OCHRONY LUDNOŚCI Bogdan Piasecki – 2 UAZ-BP.
WALKA Z POŻARAMI Zadanie określone w artykule 61 I Protokołu Dodatkowego do Konwencji Genewskich z 12 sierpnia 1949 r. WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO.
Warszawa, kwiecień-maj 2016 r.
Prawne i organizacyjne aspekty ochrony ludności, mienia i dóbr kultury w czasie klęsk żywiołowych, katastrof i konfliktów zbrojnych. Tomasz Sobolewski.
Planistyczne działania wspierające.
Rola i zadania obrony cywilnej.
Zadania administracji w czasie klęsk żywiołowych
Resume kartkówki. Organ administracji publicznej WOJEWODA URZĄD WOJEWÓDZKI ORGAN JEDNOSTKA POMOCNICZA DLA ORGANU (jednostka organizacyjna „obsługująca”
Zapasowe miejsca pracy – zasady wyboru i funkcjonowania.
Szkolenie kierujących działaniem ratowniczym dla członków OSP
MINISTERSTWO ROLNICTWA I ROZWOJU WSI
Zapis prezentacji:

ZAŁOŻENIA DO KONCEPCJI POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego ZAŁOŻENIA DO KONCEPCJI W ĆWICZENIU WOJEWÓDZKIM pk. POMORZE-2013 Szef Zespołu Autorskiego: Jarosław KOPCZYŃSKI 1

UKŁAD PREZENTACJI PODSTAWY PRZEPROWADZENIA ĆWICZENIA; ZAŁOŻENIE OPERACYJNE; UCZESTNICY I ICH PODZIAŁ; ETAPY ĆWICZENIA KIEROWANIE ĆWICZENIEM; KIERUNKI DALSZYCH DZIAŁAŃ. 2

PODSTAWA PRZEPROWADZENIA: Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 13 stycznia 2004 r. w sprawie szkolenia obronnego (Dz. U. z 2004 r. Nr 16, poz.150, z późn. zm.); Wytyczne Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 grudnia 2012 r. dla ministrów i wojewodów do szkolenia obronnego realizowanego w latach 2013-2018; Program Pozamilitarnych Przygotowań Obronnych województwa pomorskiego w latach 2013 – 2022. 3.5 - Organizacja szkolenia obronnego poz 7; Program szkolenia obronnego województwa pomorskiego w latach 2009-2014; Plan szkolenia obronnego w województwie pomorskim na 2013 r. poz. 22 3

CEL PRZEPROWADZENIA TEMAT Współdziałanie stanowiska kierowania wojewody pomorskiego z organami administracji rządowej zespolonej, niezespolonej i samorządowej województwa w wykonywaniu zadań obronnych w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i czasie wojny.   TEMAT Funkcjonowanie administracji publicznej podczas wykonywania zadań z zakresu obrony i zarządzania kryzysowego województwa pomorskiego. 4

wojewódzkie/ cywilno - wojskowe FORMA ćwiczenie obronne RODZAJ wojewódzkie/ cywilno - wojskowe TERMIN 23-25 października 2013 roku MIEJSCE obszar miast na prawach powiatu: Gdańsk i Gdynia oraz powiatu nowodworskiego 5

UCZESTNICY ĆWICZENIA WOJEWODA POMORSKI (WCZK GDAŃSK – SK WP) MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO (SK MWP) INSPEKCJE, SŁUŻBY I STRAŻE : - Komenda Wojewódzka Policji - Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - Kuratorium Oświaty; - Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków; - Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska. - Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego - Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków JEDNOSTKI WSPÓŁDZIAŁAJĄCE - Wojewódzki Sztab Wojskowy - Morski Oddział Straży Granicznej POWIATY (MIASTA NA PRAWACH POWIATU): - Powiat nowodworski - Miasto Gdańsk - Miasto Gdynia

TŁO GEOGRAFICZNO - POLITYCZNE ORGANIZACJA SOJUSZU MORZA NIEBIESKIEGO (SOJUSZ NIEBIESKICH) GRUPA PAŃSTW WSCHODNIEGO EUROLANDU (SOJUSZ CZERWONYCH) REPUBLIKA WISLANDII LIMBIA DRAGOLAND FUNLAND MONDA KANTON REPUBLIKA BARII KADRYL FREZJA ROMA ITAKA SĄSIEDZI Scenariusz ćwiczenia ANAKONDA oparto na założeniach Jednolitego Tła Strategicznego do Ćwiczeń zatwierdzonego przez SZ SGWP w 2011r. Organizacja Sojuszu Morza Niebieskiego, zwana Sojuszem NIEBIESKICH jest organizacją polityczno-wojskową powstałą po w wyniku podpisanego przez 6 krajów Eurolandu (KADRYL, DRAGOLAND, FREZJA, ROMA, ITAKA i WISLANDIĘ) 24 sierpnia 1950 r. Traktatu Morza Niebieskiego. Aktualnie w obszarze zainteresowania Sojuszu znajdują się niemal wszystkie kraje, regiony i sytuacje, które mogą stanowić zarzewie przyszłych konfliktów i potencjalne zagrożenie dla państw członkowskich oraz wpływać negatywnie na sytuację w Eurolandzie. W ramach swojej polityki Sojusz stawia przede wszystkim na działania dyplomatyczne, jednak, w przypadku, gdy rozwiązanie spornych kwestii jest niemożliwe na drodze pokojowej, dopuszcza możliwość użycia siły. Swoje działania legitymizuje na arenie międzynarodowej utrzymując ścisłe kontakty z Organizacją Narodów Sprzymierzonych (ONS) i Unią Eurolandu (UEuro). Dominującymi państwami Sojuszu są KADRYL, DRAGOLAND i FREZJA, które należą do grona najbogatszych państw świata i odgrywają istotną rolę na arenie międzynarodowej. Nie mniej ważną rolę w strukturach Sojuszu odgrywają WISLANDIA, ITAKA i ROMA. LIMBIA została przyjęta do Sojuszu niedawno i stopniowo buduje swoją pozycję. Sytuacja polityczno-militarna Grupy Państw Wschodniego Eurolandu (GPWE) w składzie : BARIA, MONDA FUNLAND i KANTON. GPWE zawiązała się po rozpadzie Sojuszu Czerwonych, jako przeciwwaga dla wpływów, jakie wywiera Unia Eurolandu oraz Sojusz NIEBIESKICH na państwa w regionie i ma charakter ekonomiczno-gospodarczy. Potencjał ekonomiczny i gospodarczy poszczególnych państw GPWE budowany jest głównie wokół złóż surowców mineralnych, wśród których najważniejszymi są ropa naftowa, gaz ziemny oraz węgiel kamienny. Główne ośrodki wydobywcze tych surowców znajdują się na terytorium BARII i FUNLANDU. MONDA również dysponuje złożami roponośnymi, w zachodniej części kraju. Ich zasobność oraz bliskość granicy z WISLANDIĄ powodują, że od kilku lat są one przedmiotem sporu pomiędzy tymi państwami. Wykorzystując posiadane zasoby, szczególnie BARIA dąży do poszerzania swoich stref wpływów. Ponadto poprzez stosowanie tzw. szantażu energetycznego dyktuje ceny surowca na rynkach światowych. Państwa GPWE wiele uwagi poświęcają kwestiom dotyczącym ich mniejszości narodowych zamieszkujących na terenach należących do innych państw, w tym głównie WISLANDII i LIMBII. Tworzone przez mniejszości narodowe organizacje polityczne i społeczne, finansowane ze źródeł zewnętrznych, coraz ostrzej domagają się autonomii, a nawet przyłączenia do macierzy. Oprócz wsparcia finansowego mniejszości narodowe BARII i MONDY otrzymują również broń i sprzęt wywiadowczy. TABOR PAŃSTWO NIEZRZESZONE LANCET PAŃSTWO ASPIRUJĄCE DO SOJUSZU 7

KIERUNEK DZIAŁANIA SIŁ ZBROJNYCH MONDY XXXX X EPAP I Do D+5 DMW FO 23 XX 200s/l COM X 591 FOW MONDA 29 X 26 XX (-) OLSZTYN 212 29 592 SZCZECIN X MNB (+) X 225 200s/l XX 211 PIŁA RES BYDGOSZCZ III 256 2 XXX WYSZKÓW (-) WŁOCŁAWEK XX 216 SIEMIATYCZE III 249 X 221 DRAGOLAND COP XXX XX 224 TABOR

PLANOWANY KIERUNEK PRZECIWUDERZENIA WOJSK WŁASNYCH XXXX Faza II Operacja militarna od D+5 do D+9 X DMW GT 2 FO 23 XX 311 5 200s/l COM GT 1 312 4 X 591 FOW MONDA 29 X 26 XX (-) OLSZTYN 212 29 592 SZCZECIN X MNB (+) X 225 200s/l XX 211 PIŁA RES BYDGOSZCZ III 256 2 XXX WYSZKÓW (-) WŁOCŁAWEK XX 216 SIEMIATYCZE MONDA’s Armed Forces are conducting operation in two main directions: CZERNIAHOWSK – WŁOCŁAWEK using units of the 591st Army Corps; GRODNO – WYSZKÓW using units of the 592nd Army Corps. Units of the 591st Army Corps are fighting on the line: BARTOSZYCE – LIDZBARK WARMIŃSKI – BISKUPIEC – MRĄGOWO – MIKOŁAJKI – ORZYSZ- EŁK. Units of the 592st Army Corps are fighting on the line: EŁK – GRAJEWO – STARE DOLISTOWO – TRZCIANNE – TYKOCIN – NOWE CHLEBIOTKI – ZAMBRÓW – WYS MAZOWIECKIE – BIELSK PODLASKI – HAJNÓWKA. Land operation is supported by air component: twelve air tactical squadrons, four fighters squadrons and four squadrons of the combat helicopters. Additionally air operation is supported by BARIA’s Air Forces: one fighters squadron, two fighter-bomber squadrons, bomber squadron (equipped with Tu-22 M3), two air tactical squadrons and squadron equipped with A-50. Simultaneously with the start of operation by the MONDA’s forces, the FUNLAND’s forces are conducted naval and amphibious operation in the area of KOŁOBRZEG using: 33rd Marines Brigade, part of the 1st Airborne Brigade and part of the 583rd Mechanized Division. At the coastal direction enemy units are fighting on the line: TRZEBIATÓW - BIAŁOGARD - MIELNO. Navy forces of the enemy (211th Flotilla of Ships and 23rd Naval Air Brigade) had fought and seized domination of the southern area of the BALTIC SEA. These forces were reinforced by two frigates class "NEUSTRASHIMY" from 1111th squadron warships, and 1116th landing craft squadron from BARIA’s 111th Flotilla of Ships. FUNLAND’s Navy have involved 311th Flotilla of Ships and 34 Naval Air Brigade. COURSE OF ACTION OF THE ENEMY FORCES The enemy is going to defeat WISLANDIA’s Armed Forces, to capture key infrastructure facilities for oil and gas transmission, to assume to defense on the dominated area before commitment of Alliance Augmentation Forces. For this purpose, the MONDA’s land offensive component will continue operation so far to the main directions and going to capture in D+10 objects: WYSZKOW and OLSZTYN. Then, after commitment of the second operational echelon in D+15 capture objects: PŁOCK and WŁOCŁAWEK, creating the conditions to assume to defense along the riversides of the BUG and WISŁA. Funland after the introduction of further forces will be going to capture the harbours SZCZECIN and SWINOUJSCIE, than capture object BYDGOSZCZ and creating the conditions to assume to defense on the line SZCZECIN - PIŁA - BYDGOSZCZ. IBdeM – Infantry Brigade Mechanized – brygada zmechanizowana IDivM - Infantry Division Mechanized ABde - Armored Brigade – brygada pancerna SSMBde - Surface to Surface Missile Brigade – brygada rakiet operacyjno -taktycznych MLRSBde – MLRS Brigade – brygada rakietowa FABde - Field Artyllery Brigade – brygada artylerii EngBde – Engineering Brigade – brygada saperów ADBde – Air Defense Brigade – brygada obrony plot AHBde – Attack Helicopter Brigade – brygada śmigłowców bojowych LHBde – Lift Helicopter Brigade – brygada śmigłowców transportowych ATRegt – Anti Tank Regiment – pułk przeciwpancerny SQN warships – sduadron warships – dywizjon okrętów bojowych landing craft SQN - landing craft squadron – dywizjon okrętów desantowych III 249 X 221 DRAGOLAND COP XXX XX 224 TABOR 9

OPERACJA UDERZENIA I OCZEKIWANY EFEKT KOŃCOWY Operacja stabilizacyjna Faza III Operacja stabilizacyjna od D+9 do D+14 XXXX X DMW GT 2 FO 23 XX 311 5 COM GT 1 312 4 X DELTA FOW XX MONDA 29 212 X 26 (-) OLSZTYN 29 BRAVO SZCZECIN X MNB (+) X 225 XX 211 PIŁA RES XX 216 BYDGOSZCZ III 256 2 XXX WYSZKÓW (-) WŁOCŁAWEK XX 224 SIEMIATYCZE III 249 X 221 DRAGOLAND COP XXX TABOR 10

PODZIAŁ ĆWICZENIA NA ETAPY PRZYGOTOWAWCZA CZĘŚĆ WSTĘPNA CZĘŚĆ GŁÓWNA ĆWICZENIA PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE DZIAŁAŃ CZĘŚĆ KOŃCOWA DO ĆWICZENIA ZGŁOSZENIE GOTOWOŚCI SK DZIAŁANIA STABILIZACYJNE ETAP IIi PRZECIWDZIAŁANIE POWSTAŁYM ZJAWISKOM KRYZYSOWYM ETAP I WSPARCIE SIŁ ZBROJNYCH W WYKONANIU PRZECIWUDERZENIA ETAP II SZKOLENIE KIEROWNICTWA ĆWICZENIA I ĆWICZĄCYCH WSTĘPNE OMÓWIENIE ĆWICZENIA ROZWIJANIE STANOWISK DOWODZENIA PRZERWA OPERACYJNA 15.45. 23.10 – 7.45 24.10 PRZERWA OPERACYJNA 15.45. 24.10 – 7.45 25.10 ZAKOŃCZENIE ĆWICZENIA ROZPOCZĘCIE ĆWICZENIA OSIĄGNIĘCIE GOTOWOŚCI DO ĆWICZENIA D+4 D+5 D+6 D+7 D+8 D+9 - D+10 D+11 - D+12 D+13 D+14 1-15.11 do 21.10 22. 10 23.10 23.10 23.10 23.10 24.10 24.10 25.10 25.10 7.45–9.45 9.45–11.45 11.45–13.45 13.45–15.45 7.45–11.45 11.45–15.45 7.45–13.45 1345–15.45 Wtorek Czwartek Piątek Środa 8/41 11

CSKOP RELACJE MIĘDZY ELEMENTAMI PODSYSTEMU KIEROWANIA OBRONĄ PAŃSTWA PREZESA RADY MINISTRÓW WISLANDII SK PREZYDENTA WISLANDII SK CENTRALNEGO ORGANU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ SK MINISTRA SK MON SK MINISTRA SD ND SZ SK WOJEWODY WSyD SZ WISLANDII ADMINISTRACJA ZESPOLONA SK CENTRALNEGO OORGANU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ PRZEDSIEBIORCY JEDNOSTKI PODLEGŁE I NADZOROWANE JEDNOSTKI PODLEGŁE I NADZOROWANE SK STAROSTY PRZEDSIEBIORCY SK URZĘDU MIASTA ADMINISTRACJA ZESPOLONA JEDNOSTKI PODLEGŁE I NADZOROWANE UKŁAD MILITARNY SK WÓJTA UKŁAD POZAMILITARNY DOWODZENIE KIEROWANIE WSPÓŁDZIAŁANIE MIENIE KOMUNALNE 12

Schemat podległości Stanowisk Kierowania w województwie pomorskim POMORZE-2013 Schemat podległości Stanowisk Kierowania w województwie pomorskim oraz relacje przekazywania informacji Stanowisko Kierowania Wojewody Pomorskiego Stanowisko Kierowania Marszałka Województwa Pomorskiego Stanowisko kierowania Prezydenta RP Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku Stanowisko Kierowania Starosty Powiatu ………. Komenda Powiatowa Policji Komendy Wojewódzka PSP w Gdańsku Komendy Powiatowe Policji Komendy Powiatowe Policji Kuratorium Oświaty W Gdańsku Komenda Powiatowa PSP Komendy Powiatowe PSP Woj. Insp. Jak. Handl. Art. Rol-Spoż. W Gdyni Komendy Powiatowe PSP Stanowisko Kierowania Wójta Gminy ………… Woj. Insp. Ochr. Rośl. i Nasien. w Gdańsku Komendanci komisariatów Policji Stanowiska kierowania jednostek powiatowych Komendy Powiatowe PSP Woj. Insp. Insp. Farmac. w Gdańsku Komendy Powiatowe PSP Stanowiska kierowania zespolonych służb, inspekcji, straży województwa pomorskiego Jednostki Organizacyjne Gminy 1. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. 2. Placówki Oświatowe 3. Sołectwa 4. SPZOZ 5. Apteki 6. OSP Woj. Insp. Ochr. Środow. w Gdańsku Powiatowy Zarząd Dróg Powiatowy Zarząd Dróg Komendy Powiatowe PSP Woj. Insp. Insp. Handl. w Gdańsku Woj. Insp. Weterynarii w Gdańsku Powiatowy Inspektorat Budowlany Powiatowy Zarząd Dróg Komendy Powiatowe PSP Woj. Urząd Ochr. Zabyt. w Gdańsku Woj. Insp. Nadzoru Budowl. w Gdańsku

OŚ CZASOWA PRZYGOTOWANIA ĆWICZENIA WOJEWÓDZKIEGO PK. POMORZE - 2013 26.09 - Szkolenie kierownictwa ćwiczenia oraz obsad ćwiczących SK 13.02 Skierowanie zaproszeń do udziału w Przedwstępnej konferencji Planistycznej 27.03 Wstępna Konferencja Planistyczna 11.06 Główna Konferencja Planistyczna 07.12 Powiadomienie uczestników o planowaniu przeprowadzenia ćwiczenia 28.02 Przedwstępna Konferencja Planistyczna 30.09 Końcowa Konferencja Planistyczna Wydanie zarządzenie Wojewody w sprawie przeprowadzenia ćwiczenia wojewódzkiego GRUDZIEŃ STYCZEŃ LUTY MARZEC KWIECIEŃ MAJ CZERWIEC LIPIEC SIERPIEŃ WRZESIEŃ PAŹDZIER. Wydanie zarządzenie Wojewody w sprawie przygotowania ćwiczenia wojewódzkiego Do 31.07 Do 31.07 Do 30.09 Do 15.03 Do 26.06 Do 12.04 Przegląd dokumentów organizacyjnych 23-25.10 ĆWICZENIE Zatwierdzenie „Koncepcji przygotowania i przeprowadzenia ćwiczenia” Opracowanie Sytuacji wyjściowej i PPW Przygotowanie założeń do Sytuacji wyjściowej i PPW Opracowanie projektu Koncepcji przygotowania i przeprowadzenia ćwiczenia. Wydanie dokumentów „Planu przeprowadzenia ćwiczenia” Organizacja dodatkowych przedsięwzięć przygotowawczych – według potrzeb !

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ !!!