BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Advertisements

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Wrocław. Środki na przedsiębiorczość MŚP EFRREFS RPOPO KL Środki na wsparcie już funkcjonujących przedsiębiorstw Środki na założenie przedsiębiorstwa.
Lublin, 5 lipca 2006 r..
MOŻLIWOŚCI WSPÓŁFINANSOWANIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Biuro Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej EXPO 2010
FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok r. KONFERENCJA.
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY ODZIEŻOWEJ,
PROGRAM PROMOCJI O CHARAKTERZE OGÓLNYM NA TERENIE KAZACHSTANU – 2013r.
Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.
Działanie 6.1 „Paszport do eksportu”
Dotacje dla przedsiębiorstw z Funduszy Europejskich na lata
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Oś 3 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej 2 listopad 2009 r.
Celem głównym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka jest rozwój polskiej gospodarki w oparciu o innowacyjne przedsiębiorstwa Działanie 6.1 Paszport.
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji KRYTERIA OCENY Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poznań,
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 01Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka,
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego Ministerstwo Gospodarki i Pracy Komitet Monitorujący ZPORR 5. posiedzenie POMOC TECHNICZNA Warszawa,
ROZWÓJ MIAST poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego.
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie w Lublinie Promocja Integracji Społecznej Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Wniosek beneficjenta o płatność w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013 oś priorytetowa I Konkurencyjna.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Rzeszów, 2 sierpnia 2006 r.. Tomasz Orczyk Departament Zarządzania EFS Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Doświadczenia wdrażania Europejskiego Funduszu.
Od pomysłu do realizacji projektu - procedury. 2. Jakie są źródła finansowania naszego projektu?
1 Środki finansowe z UE na rozwój przedsiębiorstwa D r i n ż. J u s t y n a P a t a l a s.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działanie 4.2 Patrycja Dukaczewska.
1 MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA INICJATYW KLASTROWYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO NA LATA 2007 – dr Rafał Klimek.
PRZEDSIĘBIORCZY NAUKOWIEC PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA NAUKOWIEC
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Grzegorz Kruszyński, Sylwia Petryna Fundacja Edukacji Europejskiej.
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
2009 Warszawa, 3 marca 2009 r. Poddziałanie POKL – podstawowe informacje ogólnopolskie projekty otwarte Wojciech Szajnar Zespół Instrumentów Szkoleniowych.
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
Możliwości finansowania inwestycji Inicjatywa JEREMIE dla rozwoju regionu łódzkiego Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Kutno, r.
Dotacje na udział w targach i misjach gospodarczych
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Polska Gospodarka na rynku międzynarodowym poddziałanie Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach.
Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, BRANŻOWE PROGRAMY PROMOCJI.
Seminarium zadania badawczego nr 3 strategicznego projektu badawczego
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
INFORMACJA O PROJEKCIE Kampania promocyjna produktów wykonanych z bursztynu oraz regionu gdańskiego na rynku arabskim – AMBERIF – Targi Dubaj 2009 Unia.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
2010 Poddziałanie POKL – podstawowe informacje studia podyplomowe Rafał Kamiński Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, 2 marca 2010 r.
RAPORT KOŃCOWY Działanie 4.2. Rozwój usług i aplikacji dla ludności
Branżowy Program Promocji branży polskich specjalności żywnościowych Wykonawca - Agencja Rynku Rolnego.
Ministerstwo Gospodarki
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
Gdańsk, r. Departament Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJA DOT. DZIAŁAŃ EWALUACYJNYCH w ramach PO KL 2007 – 2013 w województwie pomorskim.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY IT/ICT. Branżowy Program Promocji Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka: Oś priorytetowa 6 - Polska gospodarka na.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Instrumenty wsparcia polskich eksporterów Tomasz.
1 Dostępne instrumenty wsparcia eksportu realizowane przez Ministerstwo Gospodarki Warszawa, dnia r. Wojciech Pobóg-Pągowski.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Biuro Konsultingowe „ADVISER” zaprasza Państwa do zapoznania się z możliwościami dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny.
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Wsparcie dotacyjne w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata
– wybrane instrumenty wsparcia dla przedsiębiorców
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Działanie 3.3. Poddziałanie
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Oferta PARP z funduszy UE w latach
Zapis prezentacji:

BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY IT/ICT

Branżowy Program Promocji Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka: Oś priorytetowa 6 - Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Działanie 6.5 - Promocja polskiej gospodarki Poddziałanie 6.5.1 - „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych” Poddziałanie 6.5.2 -„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Instytucja wdrażająca: Ministerstwo Gospodarki

Cel Branżowych Programów Promocyjnych: Promocja produktów i usług IT oraz ICT Dostarczenie odbiorcom zagranicznym niezbędnych informacji o produktach i usługach branży Dotarcie z informacją o branży do jak najszerszej zagranicznej grupy docelowej Możliwość nawiązania kontaktów gospodarczych

Czas trwania kampanii: 36 miesięcy Termin kampanii: do 31.III 2015 r. Cel kampanii: Wykreowanie nowych, silnych, polskich marek, które rozpoznawane będą na świecie i kojarzone przez to z krajem pochodzenia. Wykreowanie polskich specjalności eksportowych, tworzących nową markę „Polska”. Zasięg terytorialny: Polska oraz następujące kraje: Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, Brazylia, Japonia, Szwecja, Hiszpania, Niemcy, Norwegia

Działania skierowane do przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą zgodną z kodem Polskiej Klasyfikacji Działalności 2007: 26.1 Produkcja elektronicznych elementów i obwodów drukowanych 26.2 Produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych 26.3 Produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego 26.4 Produkcja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku 26.51 Produkcja instrumentów i urządzeń pomiarowych 46.1 Sprzedaż hurtowa narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej 61.1 Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej 61.2 Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem 61.3 Działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej 61.9 Działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji 62.0 Działalność związana z oprogramowaniem i doradztwem w zakresie informatyki oraz działalność powiązana

Działania skierowane do przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą zgodną z kodem Polskiej Klasyfikacji Działalności 2007 c.d. 63.1 Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność; działalność portali internetowych 63.9 Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji 58.21 Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych 58.29 Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania 62.01Z Działalność związana z oprogramowaniem 62.02 Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki 62.03 Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi 62.09 Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

O udział w branżowym programie promocji mogą się ubiegać przedsiębiorcy, którzy: Prowadzą działalność gospodarczą i mają siedzibę na terytorium RP. Zdeklarują udział w działaniach promujących stanowiących co najmniej 50% liczby działań określonych w BPP Których towar lub usługi danego rodzaju produkowane lub sprzedawane mieszczą się w katalogu określonym w BPP (odpowiednie PKD). W roku podatkowym, w którym składają wniosek oraz w dwóch poprzedzających latach, nie otrzymali pomocy de minimis, której wartość brutto, łącznie z pomocą o którą się ubiegają nie przekraczają równowartości 200 tys. euro.

Działania w ramach: KOMPONENTU A - czyli działania, w których mogą brać udział przedsiębiorcy z branży usług IT/ICT KOMPONENTU B – czyli działania mające na celu promocję branży jako całości

KOMPONENT A

TARGI: KOMPONENT A 11-13.04.2013 04.2014 5-9.03.2013 11-15.03.2014 03.2015 8-10.05.2013 23-25.10.2013 edycja wiosenna 2014 8-11.10.2012 21-24.10.2013 10. 2014 25-28.02.2013 24-27.02.2014 pierwszy kwartał 2015 22-23.01.2013 01.2014 01.2015

KOMPONENT A Udział w: misji gospodarczej (po jednej misji do każdego z krajów) gospodarczej misji wyjazdowej (po jednej w roku misji do każdego z krajów, razem trzy w ciągu całego programu)

Udział w misji daje możliwość: KOMPONENT A Udział w misji daje możliwość: W misji gospodarczej: Gospodarczej wyjazdowej: Udział w targach, konferencji lub wystawie odbywającej się na wybranym rynku Udział w spotkaniu matchmakingowym Spotkanie z przedstawicielem z otoczenia biznesu Spotkanie z ekspertem 4h seminarium Bezpośredniego spotkania się z potencjalnym partnerem gospodarczym z danego kraju (propozycja ze strony wykonawcy) Misje wyjazdowe będą łączone w miarę możliwości z targami Bezpośredniego spotkania się z potencjalnym partnerem gospodarczym z danego kraju (propozycja ze strony przedsiębiorcy)

Koszty udziału W ramach KOMPONENTU A działania promujące zostaną w całości sfinansowane przez przedsiębiorców. Przedsiębiorcy mogą jednak ubiegać się o pomoc finansową w postaci zwrotu kosztów kwalifikowanych aż do 75 procent na zasadach i warunkach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 15 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego przeznaczenia, warunków i trybu udzielania pomocy finansowej.

Harmonogram

KOMPONENT B

Działania finansowane przez Ministerstwo Gospodarki prowadzenie działań promujących branżę w czasie odbywania się imprez targowo-wystawienniczych organizacja konferencji w czasie trwania Intertelecomu przygotowanie kampanii reklamującej w branżowej prasie zagraniczne trzydniowe misje przyjazdowe dla dziennikarzy typu study tours

Działania finansowane przez Ministerstwo Gospodarki opracowanie hasła promującego branżę stworzenie filmu promocyjno-informacyjnego na temat usług IT oraz ICT stworzenie raportu o strukturze i potencjale polskiego sektora usług IT/ICT wydanie informatora o polskich usługach IT/ICT wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych (np. pamięć USB, myszki, katalogi) opracowanie i wykonanie dla wszystkich uczestników działań promujących, widocznych i estetycznych tablic informacyjnych z wykorzystaniem elementów systemu identyfikacji wizualnej marki polskiej gospodarki

Jak uzyskać refundację kosztów udziału w poszczególnych działaniach? 1. Pierwszym krokiem jest ogłoszenie przez MG naboru wniosków w konkursie (ogłoszony został pod koniec marca 2012). 2. Przedsiębiorcy w określonym czasie składają dokumenty niezbędne do wystartowania w konkursie (we wniosku określają min. 50% działań, w których zamierzają wziąć udział. Równa się to 14 wydarzeniom w ramach BPP). 3. MG ma 60 dni na weryfikację wniosku. Po weryfikacji jeśli wniosek spełnia wymogi formalne (podane w ogłoszeniu o naborze) zostaje podpisana z przedsiębiorcą umowa i na tej podstawie będzie mógł wnioskować o zwrot kosztów poniesionych na udział w programie promocji - dofinansowanie nie może przekroczyć 75% kosztów kwalifikowanych. 4. Przedsiębiorca może uczestniczyć w działaniach promujących nie mając jeszcze podpisanej umowy z MG (np. z powodu trwającej weryfikacji wniosku), ale robi to na własne ryzyko, tj. w przypadku gdy z jakiegoś powodu jego wniosek zostanie odrzucony nie zostaną mu zwrócone koszty

ZA NAMI.....

Targi Futurecom (Rio de Janeiro)

Misja gospodarcza do Norwegii (Oslo)

Misja wyjazdowa do USA (Waszyngton)

Targi IT Innovations Expo (Sztokholm)

Targi Mobile World Congress (Barcelona)

PRZED NAMI.....

Targi CeBIT (Hanower)

PRZED NAMI.....

Targi Intertelecom i Konferencja

PRZED NAMI.....

PRZED NAMI.....

Gospodarcza misja wyjazdowa Targi Japan IT Week – Tokio (Japonia) 8-10.05.2013 + Misja gospodarcza Gospodarcza misja wyjazdowa Gospodarcza Misja Wyjazdowa – Oslo (Norwegia) 18-19.09.2013 Targi Futurecom – Rio de Janeiro (Brazylia) 21-24.10.2013 23-25.10.2013

W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu: Łukasz Nowak Koordynator Projektu Tel. (22) 818 00 23 Kom. 883 213 574 programbranzowy@mpromotion.com.pl www.poland-it.pl www.agencjapromocji.pl Adriana Łada Specjalista ds. promocji Tel. (22) 818 00 23 adriana.lada@mpromotion.com.pl Konrad Bieniek Specjalista ds. marketingu konrad.bieniek@mpromotion.com.pl