Konferencja Promocyjna Sektorowego Programu Operacyjnego Transport

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych” w ramach Priorytetu II, Działania 2.3, Poddziałania Programu Operacyjnego.
Advertisements

Projekt: „Dostosowanie do obowiązujących uregulowań prawnych budynku gminnego w Kraśniczynie, w którym funkcjonuje Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej”
Lublin, 5 lipca 2006 r..
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Biały – Kierownik.
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Góźdź – Kierownik.
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
Prezentacja projektu:
Ośrodek Przetwarzania Informacji Warszawa
1 Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych Dla rozwoju Mazowsza Konferencja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM.
1 Warszawa, 17 grudnia 2007 r. Ewaluacje horyzontalne realizowane na zlecenie KJO Dr Piotr Żuber Dyrektor Departamentu Koordynacji Polityki Strukturalnej.
Kryteria wyboru projektów pomocy technicznej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Departament Koordynacji Programów Infrastrukturalnych.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego Ministerstwo Gospodarki i Pracy Komitet Monitorujący ZPORR 5. posiedzenie POMOC TECHNICZNA Warszawa,
POMOC TECHNICZNA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Rzeszów, 2 sierpnia 2006 r.. Tomasz Orczyk Departament Zarządzania EFS Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Doświadczenia wdrażania Europejskiego Funduszu.
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
EWALUACJA Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie warmińsko-mazurskim.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
Dominik Wiśniewski Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej.
KONFERENCJA ROZKŁADOWA
Poddziałanie POKL – kwalifikowalność wydatków Edyta Dominiak Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, dnia 12 czerwca 2008 roku.
Sektorowy Program Operacyjny: Transport na lata
1 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Poznań Małgorzata Świderska Warszawa Sektorowy Program Operacyjny WZROST KONKURENCYJNOŚCI.
1Warszawa, 27 września 2012 "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. pierwszy w Polsce – podmiot wewnętrzny Województwa Mazowieckiego.
Wdrażanie NSRO grudnia 2008 r.. Według danych wygenerowanych z Krajowego Systemu Informatycznego KSI SIMIK od początku uruchomienia.
Katowice, 19 marca 2008 r. Sektorowy Program Operacyjny Transport Janusz Mikuła Podsekretarz Stanu w MRR Łódź, 6 czerwca 2008 r.
Działania realizowane przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego na rzecz transportu pasażerskiego
spotkanie grupy roboczej z Urzędu Samorządowego Kraju Żylińskiego
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Konferencja inaugurująca projekty realizowane przez Ośrodek Wsparcia w Lipniaku: „Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w.
Stan realizacji Programu Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG IIIA Polska-Republika Słowacka Nowy Targ, 16 czerwca 2008 roku.
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
RADA PROGRAMOWA RSIP WŁ Łódź, r. Małgorzata Krawczyk
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarze gminy Zawadzkie
Wykorzystanie funduszy unijnych w sektorze środowiska Sławomir Mazurek Rzecznik Prasowy Ministerstwa Środowiska Warszawa, 12 września 2007 r.
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
RAPORT KOŃCOWY Działanie 4.2. Rozwój usług i aplikacji dla ludności
Polityka transportowa
Projekt pn. „e-Cegłów – kompleksowa informatyzacja instytucji publicznych oraz tworzenie społeczeństwa informacyjnego w gminie Cegłów” Projekt realizowany.
19 MAJA 2009r.PREZENTACJA SPÓŁKI1 „KOLEJE MAZOWIECKIE – KM” SP. Z O.O. WDROŻONE I PLANOWANE INWESTYCJE.
Nowy rozkład jazdy i inwestycje taborowe KM. Ilość przewiezionych pasażerów w roku 2009: 51 mln Prognozowana ilość pasażerów w roku 2010: 53 mln Średnia.
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
3. Kwalifikowlaność wydatków w ramach Poddziałania POKL Anna Broniarek Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, dnia 23 kwietnia 2008 roku.
Wdrożenie telefonii IP na Uniwersytecie Warszawski Piotr Michalski Konferencja Promująca Projekt.
„Projekty Europejskiego Funduszu Społecznego o znaczeniu regionalnym w oparciu o wybrane przykłady”
Realizacja projektu 14 ezt dla Warszawskiej Kolei Dojazdowej Realizacja projektu 14 ezt dla Warszawskiej Kolei Dojazdowej.
Wdrażanie Osi I Przedsiębiorczość Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury w latach Poddziałania –
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Współczesne środki transportu
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Plan finansowy programu
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Informacja o stanie wdrażania
Wygodniej w podróż ze Szczecina
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu pociągów
Zawarcie umowy pomiędzy: Województwem Świętokrzyskim i NEWAG S.A.
Zapis prezentacji:

Konferencja Promocyjna Sektorowego Programu Operacyjnego Transport „Zakup nowego, kolejowego taboru pasażerskiego do obsługi relacji Warszawa - Łódź - Warszawa„ SPOT/1.1.2/93/04 06 czerwiec 2008 r., Łódź Konferencja Promocyjna Sektorowego Programu Operacyjnego Transport

Projekty realizowane przez PKP PR współfinansowane przez UNIĘ EUROPEJSKĄ ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego programu Operacyjnego Transport: „Zakup nowego, kolejowego taboru pasażerskiego do obsługi relacji Warszawa – Łódź – Warszawa”, dostawa 14 nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych; wartość projektu 180,275 mln zł (netto); wielkość współfinansowania z EFRR 38,98%; okres realizacji 2005-2008 r. Projekt komplementarny z modernizacją linii kolejowej Warszawa – Łódź, prowadzoną przez PKP PLK S.A 2. „Modernizacja elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57”, wartość projektu 135,01 mln zł (netto); wielkość współfinansowania z EFRR 50%; okres realizacji 2005-2008 r. Projekt zakończony - zmodernizowano 75 sztuk EN57.

Łączna wartość wydatków kwalifikowanych projektów realizowanych przez 3. „Modernizacja wagonów osobowych z miejscami do siedzenia UIC-Y typów: 111A, 112A i YB”, wartość projektu 59,259 mln zł (netto); wielkość współfinansowania z EFRR 50%; okres realizacji 2005-2007 r. Projekt zakończony - zmodernizowano 81 wagonów osobowych, w tym 57 przedziałowych i 24 bezprzedziałowych, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych. 4. „Zakup sprzętu komputerowego, wyposażenia biurowego i prowadzenie audytu zewnętrznego w celu wsparcia efektywnego zarządzania projektami SPOT” ; wartość projektu 0,19 mln zł (netto); wielkość dofinansowania z EFRR 75%; okres realizacji 2007-2008 r. Łączna wartość wydatków kwalifikowanych projektów realizowanych przez „PKP Przewozy Regionalne” to 374,734 mln zł

„Zakup nowego, kolejowego taboru pasażerskiego do obsługi relacji Warszawa – Łódź – Warszawa” SPOT/1.1.2/93/04 Historia Październik 2004 r. - złożenie w Ministerstwie Infrastruktury (IPZ SPOT) I wersji wniosku o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, II wersja luty 2005 r. Czerwiec 2005 r. - podpisanie Umowy o Dofinansowanie Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Grudzień 2005 r. - rozstrzygnięcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i podpisanie Umowy z Wykonawcą Spółką Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. Holding „na dostawę 11 elektrycznych zespołów trakcyjnych Październik 2007 r. - zawarcie z IPZ SPOT Aneksu umożliwiającego zakup dodatkowych trzech elektrycznych zespołów trakcyjnych Styczeń 2008 r. - podpisanie Umów ze Spółką Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. Holding „na dostawę 2 elektrycznych zespołów trakcyjnych” oraz „na dostawę 1 elektrycznego zespołu trakcyjnego”

Projekt obejmuje zakup 14 nowych Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych Zakup taboru Projekt obejmuje zakup 14 nowych Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych Cel ogólny projektu: usprawnienie transportu pasażerskiego między Warszawą i Łodzią, podniesienie konkurencyjności usług kolejowych na rynku grupowych przewozów pasażerskich pomiędzy Warszawą i Łodzią.

Potrzeby, które projekt ma zaspokoić: skrócenie czasu przejazdu w tej relacji, zwiększenie komfortu podróży, podniesienie bezpieczeństwa podróży m.in. poprzez instalację kamer w pojazdach, zainstalowanie przycisków alarmowych dla pasażerów, ogólne obniżenie kosztów zewnętrznych transportu i poprawa bezpieczeństwa oraz redukcja liczby wypadków na drogach dzięki przeniesieniu części potoku pasażerskiego z dróg na kolej, poprawa warunków i kultury pracy pracowników obsługujących nowy tabor, zwiększenie potoków pasażerskich w pociągach pośpiesznych relacji Warszawa – Łódź.

Podstawowe parametry i ogólna charakterystyka pojazdów: – maksymalna prędkość eksploatacyjna – 160 km/h, – cztery człony (wagony) ezt stanowiące integralną część pojazdu, – całkowita ilość miejsc 300, w tym miejsc siedzących – 200, w I klasie 33, w II klasie 167 oraz przystosowanie jednego z członów do przewozu osób niepełnosprawnych, – wysuwane stopnie, uwzględniające różne wysokości peronów,

Przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych

Przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych

Charakterystyka ogólna pojazdów c.d. : – bezprzedziałowe wnętrza z dużymi oknami, redukujące przenikanie promieni słonecznych, – klimatyzacja w części pasażerskiej i kabinie maszynisty, – monitoring wnętrza pojazdu, – automatyczna blokada drzwi po uruchomieniu pociągu, – elektroniczne tablice informacyjne w środku i na zewnątrz, – nowoczesne kabiny WC typu zamkniętego.

Elektryczny Zespół Trakcyjny ED74 w trakcie produkcji

Elektryczny Zespół Trakcyjny ED74 w trakcie produkcji

Elektryczny Zespół Trakcyjny ED74 w trakcie produkcji

Elektryczny Zespół Trakcyjny ED74 w trakcie produkcji

Elektryczny Zespół Trakcyjny ED74 w trakcie badań technicznych

Finanse Projektu: • Dotychczas poniesione wydatki na realizację projektu, w tym na zakup elektrycznych zespołów trakcyjnych i promocję projektu to 164,32 mln zł • Otrzymane refundacje z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego to 66,76 mln zł

trzy pozostałe zostaną przekazane do Jedenaście elektrycznych zespołów trakcyjnych dostarczono do końca 2007 r., trzy pozostałe zostaną przekazane do końca sierpnia 2008r.

DZIĘKUJĘ PAŃSTWU ZA UWAGĘ Krzysztof Kołodziejski Członek Zarządu, Dyrektor ds. Techniczno-Eksploatacyjnych Szczegółowe informacje o projektach znajdują się na stronie internetowej PKP Przewozy Regionalne spółka z o.o. www.pr.pkp.pl