1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa, 7.12.2007.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Advertisements

Jak zatrzymać najlepszych pracowników?
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Sytuacja w województwie: zatrudnienie, edukacja, integracja społeczna, przedsiębiorczość.
Kształcenie dorosłych w Małopolsce - zamierzenia Województwa Małopolskiego Spotkanie w dniach 4-5 kwietnia 2013 WARSZAWA.
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Plan działań eEuropa+ - Wspólne działania na rzecz wdrożenia społeczeństwa informacyjnego w Europie Wskaźniki pomiaru stanu wdrażania Grażyna Omarska p.o.
SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ Władysław Ortyl Sekretarz Stanu Warszawa, 12 lipca 2007 r.
Program Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego Województwa Lubuskiego na lata Zielona Góra, dnia 16 sierpnia 2010r.
Telekomunikacja Polska Zielona Góra, 18 marca 2011
Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności w województwie podlaskim część II.
Temat: Doświadczenie z wdrożenia usług elektronicznych w województwie podlaskim w latach na przykładzie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Siecią
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWÓJ POLSKI WSCHONIEJ Agnieszka Kapciak Dyrektor Departamentu Koordynacji Programów Regionalnych.
EURES - Europejskie Służby Zatrudnienia
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
1 DZIAŁANIA URZĘDÓW PRACY W KONTEKŚCIE PO KL I RYNKU PRACY W WOJEWÓDZTWIE KUJAWSKO – POMORSKIM TORUŃ, MARZEC 2008 ROK.
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
O PERATOR INFRASTRUKTURALNY I JEGO ROLA W ZARZĄDZANIU SIECIAMI SAMORZĄDOWYMI I ROZWOJU USŁUG E - URZĘDU Rafał Rodziewicz Wiceprezes I NFRATEL OPERATOR.
„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Warszawa 24 września 2009.
Społeczeństwo Informacyjne w województwie podlaskim Podsumowanie realizowanych projektów Nowe planowane projekty Nowe planowane projekty Białystok, 27.
1 Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata projekt Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego Departament Polityki Regionalnej.
Program Skype  Aleksandra Sikora, kl.III gim..
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
Co to jest „STIM”? Członek Ogólnopolskiej Sieci Transferu Technologii i Wspierania Innowacyjności MŚP „STIM”. Projekt STIM jest współfinansowany z.
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
BUDOWA TELEFONU KOMURKOWEGO
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
POWIAT WO Ł OWSKI Zamek Piastowski – Siedziba Starostwa Powiatowego KONTAKT: tel.: (4871) tel.: (4871) fax.: (4871)
Platforma Usług Elektronicznych
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SŁUPSKU
ANALIZA ZAŁOŻEŃ ORP III spotkanie interesariuszy w Grudziądzu, 25 sierpnia 2011 roku.
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Przez niemal pięć lat – od 1 maja 2009 r. do końca grudnia 2013 r. – Ochotnicze Hufce Pracy realizują projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Komunikatory w dzisiejszym życiu….
Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROJEKT : NOWA JAKOŚĆ – NOWE MOŻLIWOŚCI IV.
PROJEKT : NOWA JAKOŚĆ – NOWE MOŻLIWOŚCI II współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Wielkopolskie Regionalny Program Operacyjny 2007 – 2013 Priorytet II Infrastruktura Komunikacyjna Działanie 2.7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego.
Bezrobocie w moim regionie i województwie. Sposoby poszukiwania pracy.
Nowoczesne systemy informacyjno-komunikacyjne dla Miast
Projekt pn. „e-Cegłów – kompleksowa informatyzacja instytucji publicznych oraz tworzenie społeczeństwa informacyjnego w gminie Cegłów” Projekt realizowany.
Przez niemal pięć lat – od 1 maja 2009 r. do końca grudnia 2013 r. – Ochotnicze Hufce Pracy będą realizować projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
1 Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi 8-9 kwiecień 2008 r. Warszawa Wanda Powałka Zespół Wdrażania Instrumentów Instytucjonalnych PARP „Punkty Konsultacyjne.
Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROJEKT : “NOWA JAKOŚĆ – NOWE MOŻLIWOŚCI IV”
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Centrum w Ostrołęce Centrum w Ciechanowie Centrum w Płocku Centrum w Radomiu Centrum w Siedlcach Centrum w Warszawie - poradnictwo zawodowe - pośrednictwo.
Metody komunikacji dawniej i dziś
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
SPRAWOZDANIE Z WYKORZYSTANIA FUNDUSZU PRACY W 2014 Wojewódzka Rada Rynku Pracy w Białymstoku Białystok, 4 marca 2015 r. Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 24 września 2010 r. Sieci teleinformatyczne.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
„Rozwiń firmę z Wojewódzkim Urzędem Pracy” Kielce, 22 listopad 2017 roku .
UserX INFORMATYKA Autor: Radosław Drozdowski, ver. 1.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Punkt informacyjny dla pracodawców - dziś
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Zapis prezentacji:

1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,

2 Istota Projektu Wojewódzki Urząd Pracy (WUP) w Białymstoku wspólnie z TP wdraża pilotażowe rozwiązanie pod nazwą "System 7/24" – który jest nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniem teleinformatycznym stworzonym specjalnie z myślą o Publicznych Służbach Zatrudnienia, obejmującym WUP oraz 14 Powiatowych Urzędów Pracy działających na terenie województwa podlaskiego. Dzięki temu systemowi urzędy pracy będą mogły profesjonalnie zarządzać informacjami o bezrobotnych dla bezrobotnych i pracodawców przez telefon, i internet. Bezrobotni i firmy uzyskają stały dostęp do urzędów pracy w całym województwie ograniczając do minimum osobiste wizyty w urzędzie.

3 Podlaskie Know-how 1.Stworzenie jednolitego systemu identyfikacji bezrobotnych 2.Zapewnienie dostępu do Urzędów Pracy poprzez ogólnodostępny 4 cyfrowy numer infolinii (9XXX) 3.Wdrożenie Call Center do telefonicznej obsługi Klienta 4.Stworzenie sieci umożliwiającej wymianę informacji między stanowiskami informacyjnymi 5.Przygotowanie Bazy Wiedzy zawierającej profile bezrobotnych i oferty pracy – jako podstawowe narzędzie pracy na stanowiskach informacyjnych – integracja z systemem PULS 6.Stworzenie portalu internetowego oraz poczty elektronicznej Know-how pakiet nieopatentowanych informacji praktycznych, wynikających z doświadczenia oraz fachowej wiedzy oraz doświadczeń w zakresie technologii do zastosowania i wdrożenia.

4 Połączenie bezpłatne VCC BAZA WIEDZY Połączenie płatne WWW Stanowiska informacyjne – 47 konsultantów w urzędach na Podlasiu Karta bezrobotnego: identyfikator klienta Interfejs Portal Baza bezrobotnych i ofert

5 Ewolucja – co można rozwijać - nowe funkcje w 7/24 SMS tekstowy do telefonów i terminali komórkowych np. o szkoleniach, zmianach w przepisach, wezwania bezrobotnego do urzędu itp SMS głosowy do telefonów stacjonarnych Włączenie PABX do wydzielonej sieci transmisji danych – bezpłatne połączenia w sieci PUP Mobilny konsultant (tele-praca)– zewnętrzne/tymczasowe stanowiska Eye-tracking itd...

6 Rola Telekomunikacji Polskiej S.A. Dlaczego outsourcing systemu? 1.Urząd może skoncentrować się na podstawowej działalności, bez zajmowania się problemami infrastruktury 2.Rozwiązuje problem ograniczonych zasobów - osób z odpowiednimi kwalifikacjami: urzędowi trudno byłoby pozyskać i utrzymać fachowców do zarządzania siecią, systemem. 3.Eliminuje to konieczność inwestowania w kosztowny sprzęt we własnej sieci: urząd kupuje usługę na określonym poziomie 4.Precyzyjnie przypisana odpowiedzialność TP Zapewnia: - Monitoring – zdalny nadzór nad infrastrukturą - Bezpieczeństwo - Utrzymanie - Wsparcie użytkownika

7

8 Planowane pokrycie: 50% powierzchni kraju do końca 2008 roku 80-85% powierzchni kraju do końca 2009 roku Planowany rozwój sieci UMTS / CDMA na koniec 2008 (1) CDMA (pokrycie i transfer danych)

9 Planowany rozwój sieci UMTS / CDMA na koniec 2009 (2) Planowane pokrycie: 50% powierzchni kraju do końca 2008 roku 80-85% powierzchni kraju do końca 2009 roku CDMA (pokrycie i transfer danych)