ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Nowa” Matura 2015 Języki obce
Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk
NOWA MATURA Z JĘZYKA ROSYJSKIEGO
Opracował: Zbigniew Łuczka M A T U R A W R O K U Co nowego.
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Egzamin maturalny CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język obcy nowożytny zdawany na jednym poziomie wybrany.
Egzamin gimnazjalny 2014 Procedury cz. 1.
Egzamin gimnazjalny 2013 Analiza wyników
MATURA 2010 RAPORT Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk.
EGZAMIN MATURALNY EGZAMINY OBOWIĄZKOWE CZĘŚĆ USTNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY CZĘŚĆ PISEMNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY MATEMATYKA EGZAMINY.
EGZAMIN MATURALNY EGZAMINY OBOWIĄZKOWE CZĘŚĆ USTNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY JĘZYK MNIEJSZOŚCI NARODOWEJ CZĘŚĆ PISEMNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY.
I. Wybór przedmiotów egzaminacyjnych 1. Egzaminy obowiązkowe: w części ustnej – poziom podstawowy: a) język polski, b) język obcy nowożytny, c) język mniejszości.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
opracowała: Sławomira Suska
Egzamin gimnazjalny raport
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach Wyniki egzaminu maturalnego w sesji wiosennej 2012 roku.
Zmiany w systemie egzaminów zewnętrznych MATURA od 2007 roku Materiały zebrała i opracowała mgr Barbara Adamiak.
Świat domysłów, plotek i projektów – jakich zmian możemy się spodziewać do/ i 2015 roku? Stan na marzec 2013 roku Mariusz Domański.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych
Wyniki Zespołu Szkół w Besku w egzaminach zewnętrznych
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych na podbudowie gimnazjum w województwie wielkopolskim 2014/2015.
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
EGZAMIN MATURALNY JEST FORMĄ OCENY POZIOMU WYKSZTAŁCENIA OGÓLNEGO, SPRAWDZA WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE SĄ OKREŚLONE W STANDARDACH WYMAGAŃ EGZAMINACYJNYCH.
Organizacja i harmonogram przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego w roku szkolnym 2013/2014 Gimnazjum nr 36 w Łodzi im.K.Kieślowskiego.
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. WYNIKI SPRAWDZIANU.
Egzamin gimnazjalny Wyniki egzaminów w Gimnazjum nr 14 w Olsztynie Edukacyjna wartość w naszej szkole Opracował mgr K.Gremblewski.

Informacja o maturze w 2015 roku. Matura od 2015 roku Lista przedmiotów obowiązkowych nie ulega zmianie w porównaniu do obecnie obowiązujących: język.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Sprawdzian w klasie szóstej jest:  powszechny  obowiązkowy  warunkiem ukończenia szkoły podstawowej.
Zasady wyboru przedmiotów rozszerzonych i uzupełnień w Zespole Szkół Odzieżowych.
INFORMACJE O SPRAWDZIANIE SZÓSTOKLASISTY. Sprawdzian szóstoklasisty jest egzaminem powszechnym i obowiązkowym. W roku 2015 sprawdzian w klasie VI szkoły.
Informator dla rodziców
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r.
18, 19, 20 kwietnia 2016 Podstawę prawną przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego stanowią następujące akty prawne: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r.
Sprawdzian szóstoklasisty
Nowa matura – od roku 2015 Informacje ogólne. Przedmioty obowiązkowe Język polski – część pisemna (poz. podst.) + część ustna Język angielski – część.
Kwiecień 2015 Opracowanie: Elżbieta Wachnik-Kulpa Agnieszka Piotrowska-Jobda Marta Bąk Małgorzata Domańska.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
ANALIZA WYNIKÓW MATUR 2014 Liceum Ogólnokształcące w Krościenku n. D.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
Rok szkolny 2015/2016.  Termin egzaminu gimnazjalnego  ● część humanistyczna ◦ Historia i wosgodz. 9:00 ◦ Język polskigodz. 11:00  ● cześć.
1 1 Podsumowanie egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w 2016 roku w województwie pomorskim Wrzesień 2016 roku.
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2016/17 klasa I 2017/18 klasa II 2018/19 klasa III MATURA.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego
Podstawowe informacje o egzaminie ósmoklasisty
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn R.
NOWA MATURA OD ROKU 2016.
Egzamin gimnazjalny rok szkolny 2016/2017.
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
MIEJSKI OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
OFERTA EDUKACYJNA. OFERTA EDUKACYJNA Przedmiot rozszerzony od klasy I Klasa I A Przedmiot rozszerzony od klasy I MATEMATYKA OD KLASY II WYBIERZESZ.
Egzamin gimnazjalny rok szkolny 2017/2018.
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
TERMINARZ EGZAMINU historia i wos – godz. 9:00
Egzamin ósmoklasisty Język obcy nowożytny.
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2018/19 klasa I 2019/20 klasa II 2020/21 klasa III MATURA.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Zapis prezentacji:

ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH

JĘZYK POLSKI

Uczeń mógł zdobyć 32 punkty. Zestaw egzaminacyjny zawierał 22 zadania: 10 wielokrotnego wyboru, 10 wielokrotnego wyboru, 5 typu,,PRAWDA - FAŁSZ” lub „TAK - NIE” 5 typu,,PRAWDA - FAŁSZ” lub „TAK - NIE” 3 z luką 3 z luką 2 na dobieranie 2 na dobieranie 2 zadania rozszerzonej odpowiedzi 2 zadania rozszerzonej odpowiedzi (m.in. rozprawka). (m.in. rozprawka). W skali staninowej na tle województwa wielkopolskiego z języka polskiego szkoła uzyskała wynik niżej średni.

Porównanie średnich wyników - język polski

HISTORIA I WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE

Uczeń mógł zdobyć 33 punkty. Zestaw egzaminacyjny zawierał 24 zadania:  20 zadań z historii 7 – chronologia historyczna, 7 – chronologia historyczna, 11 – analiza i interpretacja historyczna, 11 – analiza i interpretacja historyczna, 2 – tworzenie narracji historycznej 2 – tworzenie narracji historycznej  4 zadań z wiedzy o społeczeństwie 1 – znajomość podstaw ustroju Rzeczypospolitej Polskiej 1 – znajomość podstaw ustroju Rzeczypospolitej Polskiej 2 – znajomość zasad i procedur demokracji 2 – znajomość zasad i procedur demokracji 1 – Rozumienie zasad gospodarki rynkowej 1 – Rozumienie zasad gospodarki rynkowej W skali staninowej na tle województwa wielkopolskiego szkoła uzyskała wynik średni.

Porównanie średnich wyników – historia i wiedza o społeczeństwie

PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE

Uczeń mógł zdobyć 28 punktów. Zestaw zawierał 24 zadania zamknięte i składał się z czterech części przedmiotowych: biologii, biologii, chemii, chemii, fizyki fizyki geografii. geografii. Każdy z przedmiotów reprezentowany był przez sześć zadań różnego typu: wielokrotnego wyboru, wielokrotnego wyboru, „PRAWDA-FAŁSZ”, „PRAWDA-FAŁSZ”, na dobieranie. na dobieranie. W skali staninowej na tle województwa wielkopolskiego szkoła uzyskała wynik wyżej średni.

Porównanie średnich wyników – przedmioty przyrodnicze

MATEMATYKA

Uczeń mógł zdobyć 29 punktów. Zestaw standardowy zawierał 23 zadania: 20 zadań zamkniętych 20 zadań zamkniętych 3 zadania otwarte. 3 zadania otwarte. Wśród zadań zamkniętych były zadania: - 16 wielokrotnego wyboru, - 3 „PRAWDA – FAŁSZ”, - 1 na dobieranie z uzasadnieniem Zadania otwarte wymagały od gimnazjalisty samodzielnego sformułowania rozwiązania. W skali staninowej na tle województwa wielkopolskiego z matematyki szkoła uzyskała wynik wyżej średni.

Porównanie średnich wyników -matematyka

JĘZYK ANGIELSKI Egzamin z języka obcego nowożytnego zdawany był na dwóch poziomach: Egzamin z języka obcego nowożytnego zdawany był na dwóch poziomach: podstawowym, podstawowym, rozszerzonym. rozszerzonym. Uczniowie mieli prawo wyboru języka i zdawali go: na poziomie podstawowym, na poziomie podstawowym, na poziomie podstawowym i rozszerzonym, jeżeli tego języka uczyli się już w szkole podstawowej. na poziomie podstawowym i rozszerzonym, jeżeli tego języka uczyli się już w szkole podstawowej.

JĘZYK ANGIELSKI POZIOM PODSTAWOWY

Uczeń mógł zdobyć 40 punktów. Zestaw składał się z 11 zadań zamkniętych: 5 na dobieranie, 5 na dobieranie, 1 „PRAWDA – FAŁSZ” 1 „PRAWDA – FAŁSZ” 5 wielokrotnego wyboru 5 wielokrotnego wyboru W skali staninowej na tle województwa wielkopolskiego z języka angielskiego na poziomie podstawowym szkoła uzyskała wynik niski.

Porównanie średnich wyników – język angielski poziom podstawowy

JĘZYK ANGIELSKI POZIOM ROZSZERZONY

Uczeń mógł zdobyć 40 punktów. Zestaw składał się z: 5 zadań zamkniętych 5 zadań zamkniętych 3 zadań otwartych 3 zadań otwartych Wśród zadań zamkniętych były: 4 na dobieranie 4 na dobieranie 1 wielokrotnego wyboru 1 wielokrotnego wyboru Zadania otwarte sprawdzały umiejętność posługiwania się podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych) oraz umiejętność tworzenia krótkiej wypowiedzi pisemnej. Zadania otwarte sprawdzały umiejętność posługiwania się podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych) oraz umiejętność tworzenia krótkiej wypowiedzi pisemnej. W skali staninowej na tle województwa wielkopolskiego szkoła uzyskała wynik niżej średni.

Porównanie średnich wyników – język angielski poziom rozszerzony

Dziękujemy za uwagę.