Praktyki uczniowskie w Prime Food

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYBORY MŁODZIEŻY.
Advertisements

Rodzic jako doradca zawodowy
ROLA POWIATOWYCH URZĘDÓW PRACY WE WSPIERANIU ZATRUDNIENIA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM - realizacja projektów współfinansowanych przez Europejski.
Praktyczna nauka zawodu
1 ZAŁOŻENIA PROJEKTOWANYCH ZMIAN KSZTAŁCENIE ZAWODOWE I USTAWICZNE.
Wyniki egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe
Liceum Ogólnokształcące
Egzaminy zawodowe w roku szkolnym 2013/2014
Chcę się uczyć i pracować EFS – ZPORR /Działanie 2.1/ Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości kształcenia ustawicznego.
Kształcenie zawodowe a kadra pedagogiczna
WYNIKI EGZAMINU PRÓBNEGO TEORETYCZNEGO I PRAKTYCZNEGO
WYNIKI EGZAMINU PRÓBNEGO TEORETYCZNEGO I PRAKTYCZNEGO
WYNIKI EGZAMINU POTWIERDZAJĄCEGO KWALIFIKACJE ZAWODOWE KRAKÓW czerwiec 2012r. OPRACOWAŁY : AGATA KUC – FREMEL, JOLANTA NYCZ.
Liceum Ogólnokształcące
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Katarzyna Hudyma Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu 7 września.
„Akademia umiejętności szansą na aktywizację zawodową młodzieży z powiatu sępoleńskiego” Poddziałanie „Poprawa dostępu do zatrudnienia.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Zmiany w szkolnictwie zawodowym wprowadzane od września 2012 r.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Centrum Szkolenia Zawodowego jest niepubliczną placówką kształcenia ustawicznego i praktycznego.
Struktura egzaminu zawodowego
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością
Współpraca szkoły z przedsiębiorstwem
lecz dla życia się uczymy”
WARSZTATY ZAWODOZNAWCZE KLASY 3 B z GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE 24 PAŹDZIERNIKA 2011 DROGA EDUKACYJNA W ZAWODZIE FRYZJERA.
Współpraca szkoły z przedsiębiorstwem w zakresie szkolenia praktycznego i teoretycznego z perspektywy placówki oświatowej opracował: Janusz Wojtkiewicz-Lazman.
Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 14 we Wrocławiu
Zsliz.olecko.pl Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie TECHNIK KUCHARZ ul.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Przedsiębiorcy a szkolnictwo zawodowe
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł NR 94 W WARSZAWIE. SUKCES NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI I POTRZEB KAŻDEGO UCZNIA BEZPIECZNA I ŻYCZLIWA SZKOŁA.
Rekrutacja – 2010 Zespół Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54 ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 NAJLEPSZY WYBÓR ! Nie dla szkoły, lecz dla życia się uczymy.
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im
Zmiany ustawy o systemie oświaty
SPOTKANIE    KOMITETU BUDOWLANEGO POŚWIĘCONE TEMATYCE ZWIĄZANEJ Z NOWELIZACJĄ PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH WSPARCIA PRZEDSIĘBIORCÓW ZATRUDNIAJĄCYCH OSOBY BEZROBOTNE.
OPRACOWANIE NA PODSTAWIE MATERIAŁÓW CKE mgr Małgorzata Smul.
Urząd pracy – pomagamy zatrudnić pracowników
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Każda drużyna za poprawną odpowiedź otrzyma 1 punkt.
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE
Zespół Szkół im. Konstytucji 3 Maja w Iławie
Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
Warto ustalić, w jakich warunkach przebiegało uczenie się i nauczanie, czyli przeanalizować czynniki, które w znaczący sposób mogły wpłynąć na poziom.
Niemiecki model edukacji zawodowej
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE.
Szkolnictwo zawodowe w opinii uczniów w świetle wybranych wyników badań Iwona Gruczyńska, Waldemar Dubla.
TECHNIK ŻYWIENIA I ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO W RAMACH PROJEKTU „MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE Joanna Szatan-Kenderow.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Zasady przygotowania dokumentów dla uczniów i przedsiębiorców 4-tygodniowe płatne staże wakacyjne dla uczniów ze szkół ponadgimnazjalnych realizowane w.
KLASY PATRONACKIE Rok szkolny 2016/2017.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
KLASA WIELOZAWODOWA. Wybierz zawód i kształć się zgodnie ze swoimi zainteresowaniami!
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 1 im. Janusza Korczaka Łódź ul. Siedlecka 7/21 telefon: ,
Zespół Szkół Rolniczych w Kijanach Współpraca z pracodawcami w zakresie kształcenia zawodowego - realizacja praktycznej nauki zawodu: zajęcia praktyczne.
Polityka rynku pracy w Polsce
Kształcenie dualne.
Organizacja Praktycznej Nauki Zawodu
DOBRY ZAWÓD OTWIERA BARDZO WIELE DRZWI
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
Dualne kształcenie zawodowe
PRACODAWCA W KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM – MOŻLIWOŚCI I PERSPEKTYWY
Przewodnik stażysty.
PRACODAWCA W KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM – MOŻLIWOŚCI I PERSPEKTYWY
DOBRY ZAWÓD OTWIERA BARDZO WIELE DRZWI
Zapis prezentacji:

Praktyki uczniowskie w Prime Food

Znaczenie programu praktyk uczniowskich Z perspektywy ucznia najważniejszą korzyścią jest możliwość nabycia praktycznych umiejętności w rzeczywistych warunkach pracy(np. zapoznanie się z nowoczesnym sprzętem/technologiami niedostępnymi w szkole), zdobycia wiedzy na temat preferencji pracodawców co do wymaganych kwalifikacji i umiejętności

Bezrobocie wśród absolwentów szkół powiatu człuchowskiego

Bezrobocie wśród absolwentów powiatu człuchowskiego Najwięcej bezrobotnych wśród absolwentów było w zawodach: kucharz małej gastronomii ponad 11% technik informatyk -32% technik ekonomista -28,9% sprzedawca 38,2% techników żywienia i gospodarstwa domowego 35,5% Uwaga! brak bezrobotnych absolwentów w zawodzie Rzeźnik-Wędlinarz!

Dlaczego warto? Program praktyk uczniowskich w Prime Food

Dlaczego warto? Program praktyk uczniowskich w Prime Food Najważniejszy jest początek –ADAPTACJA!-coroczne spotkania na rozpoczęcie oraz zakończenie roku Wsparcie ze strony opiekunów praktyk, którzy odpowiadają za nabycie odpowiednich umiejętności. Szkoleniowiec na każdym dziale, Główny opiekun – wychowawca, Realna ocena praktyk-Uczniowskie matryce kompetencji Współpraca pomiędzy szkołą a Prime Food Po zakończeniu praktyk-zapewniamy zatrudnienie! Zapewniamy możliwości rozwoju!

Program praktyk uczniowskich w Prime Food Szkoleniowiec - nauczyciel: wyznaczanie zadań na dziale wskazywanie kolejności i sposobu wykonywania zadania nadzór nad prawidłowo wykonywanymi zadaniami motywowanie uczniów ocena postępów w nauce / pracy uczestniczenie w procesie adaptacji uczniów współpraca z głównym opiekunem

Program praktyk uczniowskich w Prime Food Główny opiekun- wychowawca: odpowiedzialność za wszystkich uczniów ze wszystkich klas/działów odpowiedzialność za proces adaptacji uczniów odpowiedzialność za system ocenianie uczniów koordynowanie opiekunów na działach współpraca ze szkołą, dostęp do dziennika elektronicznego współpraca z rodzicami uczniów ( dostęp do nr tel rodzica) współpraca z działem kadr PF rozliczanie czasu pracy uczniów

Program praktyk uczniowskich w Prime Food Organizacja praktyk: 1 kasa-Pakownia Wędlin i Przetwórnia- -2 dni w tygodniu –po 6 godz 2 klasa – Rozbiór- -3 dni w tygodniu –po 6 godz* 3 klasa – Ubój -3 dni w tygodniu –po 8 godz * do 18 lat.

Program praktyk uczniowskich w Prime Food Zasady premiowania uczniów nauki zawodu 1. Uczniowie poszczególnych klas będą oceniani co pół roku. 2. Ocena umiejętności na podstawie matrycy kompetencji 3. W zależności od uzyskanej oceny, uczeń otrzymuje premię

Program praktyk uczniowskich w Prime Food Uczeń, po zakończeniu nauki zawodu, zostaje zatrudniony na umowę o pracę. Ocena umiejętności z matrycy na zakończenie nauki, może wpłynąć na wysokość stawki zaszeregowania na umowie o pracę. Im lepsze wyniki tym lepsze warunki pracy!

Program praktyk uczniowskich w Prime Food-atrakcyjne warunki Uczniowie zatrudnieni w celu nauki zawodu otrzymują wynagrodzenie (wg przepisów prawa) w wysokości: w pierwszym roku nauki -151,25 zł w drugim roku nauki – 239, 06 zł w trzecim roku -276,87 zł Dodatkowo w Prime Food uczniowie otrzymują: 50 zł brutto miesięcznie jako dodatek do wynagrodzenia, 60 zł brutto dodatku na zakupy mięsa i wędlin w sklepie firmowym bony na Święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia! dofinansowanie do zakupu książek w wysokości 100 zł netto/ rok opłacamy egzamin czeladniczy i mistrzowski. zwracamy także koszty dojazdu na praktykę! organizujemy imprezy okolicznościowe!