Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRACA Z UCZNIAMI ZDOLNYMI W PROJEKCIE DIAMEnT POWUZ II KRAKÓW 19 LUTY – 18 MAJ JĘZYK ANGIELSKI.
Advertisements

Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
na projekt edukacyjny zrealizowany w Powiatowych Ośrodkach Wspierania
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego „CZY ŁATWO BYĆ AKTOREM
Konkurs na bajkę lub opowiadanie w języku angielskim.
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
Temat: Cegłów dawniej i dziś
PROJEKT OPRACOWANY PRZEZ
Zespół szkolny w Cegłowie
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
Opiekun: mgr Monika Frukowska , mgr Renata Gut
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
Konkurs międzyszkolny z języka angielskiego pod Honorowym Patronatem Mirosława Piotrowskiego- posła do Parlamentu Europejskiego.
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Nasza drużyna projektowa to: Joanna Borzymek, Ewelina Kuligowska, Przemysław Soliwoda, Joanna Stalmach, Katarzyna Stalmach, Opiekun Pani Profesor Bożena.
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
OBCHODY ROKU JANUSZA KORCZAKA W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH W BAŁTOWIE W ROKU SZKOLNYM 2011/2012.
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
SZKOŁA BLISKA MEMU SERCU
Wycieczka integracyjno – edukacyjna
im. Adama Mickiewicza w Łebie
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa nr 11 im. Wł. Broniewskiego.
PROJEKT EDUKACYJNY DLA UCZNIÓW KLAS DRUGICH SZKOŁY GIMNAZJALNEJ
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Sprawozdanie z działań podjętych w Gimnazjum nr 1 im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Rabie Wyżnej z okazji polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Układ podręcznika To już znasz ćwiczenia literackie i językowe odwołujące się do wiedzy i umiejętności z gimnazjum ćwiczenia literackie i językowe odwołujące.
Wykorzystywać dyktafony za zgodą nauczyciela do nagrywania lekcji.
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Realizacja programu rozwojowego
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 w Szkole Podstawowej nr 26 we Wrocławiu Rok szkolny 2012/2013.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.
MATURA Podstawa prawna Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
„KTO ZASŁUGUJE NA MIANO PATRONA GIMNAZJUM?”. NASZA GRUPA PROJEKTOWA.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
Podziel się z nami swymi marzeniami
SKIEROWANY DO UCZNIÓW KLAS 4A, 5A I 6B. Zapraszamy Was serdecznie do wzięcia udziału w naszym superfajnym i superzdrowym międzyprzedmiotowym projekcie.
Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła z pomysłem na kulturę SP 255 Warszawa.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
1 Metoda projektów Praktyka w edukacji 2 Metoda projektów – praktyka w edukacji Metoda projektów jest formą pracy uczniów łączącą wiedzę teoretyczną.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Praca metodą projektu edukacyjnego
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Wykonanie: Amelia Kowalczyk
Zapis prezentacji:

Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego: „ Z językiem angielskim przez Szkocję”

Autorzy projektu Justyna Lenart Sylwia Lewandowska Iwona Nosal Marcelina Ostrowska Kamila Paluch Ewelina Pawusiak Sylwia Pietrzyk Izabela Siembida Wioleta Wieczorek

Opiekun projektu Marzena Dudzik

Termin realizacji projektu Październik 2013 - Luty 2014

Cel ogólny projektu Poszerzenie wiedzy o kulturze, geografii, historii, zwyczajach panujących w Szkocji, zasobu środków językowych ( leksykalnych, gramatycznych i fonetycznych)

Cele szczegółowe projektu Praktyczne wykorzystanie języka w mowie i w piśmie (przygotowanie prezentacji, materiałów na gazetkę) Wzbogacenie słownictwa z różnych zakresów tematycznych Rozwijanie zainteresowań kulturami innych narodów Korzystanie ze źródeł informacji za pomocą technologii informacyjno – komunikacyjnej Kształtowanie umiejętności pracy w grupie Rozwój kreatywności, samodyscypliny i wyobraźni ucznia

Formy realizacji projektu Prezentacja multimedialna Film Nagrania tradycyjnej muzyki szkockiej

Indywidualna forma pracy Formy pracy Indywidualna forma pracy Zespołowa forma pracy

Przedstawienie działań, które podjęli autorzy projektu: Etap I Przygotowanie gazetki na korytarzu szkolnym z okazji dnia patrona Szkocji. W tym celu wykonaliśmy następujące zadania: Odszukaliśmy w różnych dostępnych źródłach informacje do gazetki. Zapisaliśmy najważniejsze wiadomości. Sprawdziliśmy poprawność językową tekstu. Wybraliśmy najciekawsze zdjęcia. Wykonaliśmy gazetkę.

Nasza gazetka

Przedstawienie działań, które podjęli autorzy projektu: Etap II Nakręciliśmy film „ The story of my life” w którym uwzględniliśmy charakterystyczne symbole Szkocji tj. legenda o potworze z Loch Ness, taniec szkocki. W tym celu: Napisaliśmy scenariusz. Rozdzieliliśmy role. Przygotowaliśmy muzykę oraz układ taneczny do naszego tańca szkockiego Samodzielnie przygotowaliśmy stroje oraz rekwizyty

Próby przedpremierowe

Próby przedpremierowe c.d

Przedstawienie działań, które podjęli autorzy projektu: Etap III Przygotowaliśmy prezentację multimedialną dotyczącą Szkocji. W tym celu: Wyszukaliśmy potrzebne materiały do prezentacji. Sporządziliśmy plan prezentacji multimedialnej. Wykonaliśmy prezentację.

Przedstawienie działań, które podjęli autorzy projektu: Etap IV Wykonaliśmy makietę na której zaprezentowałyśmy typowy szkocki krajobraz, zamek oraz jezioro Loch Ness

Przedstawienie działań, które podjęli autorzy projektu: Etap V Upiekliśmy tradycyjne szkockie ciasteczka: shortbread cookies oraz dundee cake.

A oto nasze dzieło

Prezentacja projektu Prezentacja naszego projektu odbyła się 28 lutego 2014 roku w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Potoczku. Na widownię składały się klasy gimnazjalne wraz z wychowawcami, kl. VI oraz pan dyrektor Jan Brzozowski. Wszystkie przygotowane przez nas informacje zostały pokazane w formie prezentacji na forum szkoły. Prezentację przeprowadzono w języku angielskim, co uatrakcyjniło pokaz i dało możliwość sprawdzenia umiejętności językowych uczniów. Uczestnicy mogli również posłuchać szkockiej muzyki oraz spróbować tradycyjnych ciasteczek.

Podczas realizacji Naszego projektu dobrze się bawiliśmy, czegoś nauczyliśmy...a to co najważniejsze to wspomnienia.

Wykonanie sprawozdania: p. Marzena Dudzik wraz z grupą projektową. Dziękujemy za uwagę. Wykonanie sprawozdania: p. Marzena Dudzik wraz z grupą projektową.