Zajęcia Integracyjne. Aktywność jest warunkiem prawidłowego rozwoju każdego człowieka, ponadto umożliwia prowadzenie twórczego życia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Teresa Grąziewicz - Jóźwik
Advertisements

ROLA WYCHOWANIA JAKO CZYNNIKA ROZWOJU
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE „Moja kolorowa szkoła”
Projekt „Uwaga! Sposób na sukces”
Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych
„POSTAW NA RODZINĘ”.
Aktywność fizyczna jako przeciwdziałanie problemom wychowawczym
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
Proces zjednoczenia się osób, grup, instytucji, państw. Tworzenie z nich jednego, jednolitego organizmu, który później wspólnie współpracuje. Integrowanie.
Jak projekt eTwinning pomaga nauczycielowi w jego awansie zawodowym
Przedszkole Nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi w Zabrzu Przedszkole i projekty e-Twinning.
Dojrzałość szkolna dziecka
OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
Uczestnictwo nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Szkoły Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach w projektach COMENIUS w roku szkolnym 2012/2013.
Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia w szkole
Do wiernych i oddanych przyjaciół Zippiego w naszej szkole należą: dzieci z oddziału przedszkolnego działającego przy naszej szkole oraz uczniowie klasy.
TERESA DĄBEK NAUCZYCIEL SP nr 23 w GLIWICACH
AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI to ogólnopolski program, który pomaga dzieciom w potrzebie. Dzieciom, które mimo młodego wieku mają za sobą.
Jak budować więzi z dziećmi?
Aktywizacja dzieci i młodzieży poprzez działania twórcze
Kacper Pietruszka Miejsce:Częstochowa
PRZEDSZKOLE W TYKOCINIE. Przedszkole w Tykocinie w roku 2013 roku po raz pierwszy uczestniczyło w programie Akademia Zdrowego Przedszkolaka. Edycja nosiła.
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
Opracowała: Joanna Kozieł
Czym jest Integracja?.
Regulamin Szkoły z klasą
POZNAJEMY TRADYCJE ANDRZEJKOWE - DZIS BĘDZIEMY WRÓZYĆ SOBIE
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie
Malowanie spontaniczne
Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku
Stowarzyszenie na rzecz dzieci i młodzieży „Józef” w Opolu
Prezentacja multimedialna
Ogólnopolska Akcja Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może Szkoła Podstawowa Nr 88 Im. Poznańskich Koziołków w Poznaniu Aktywności dzieci z: Oddziału.
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
Poczucie komfortu. Poczucie komfortu to nie tylko wygoda ale także. Poczucie bezpieczeństwa i bycie wśród ludzi, do których masz zaufanie. Wytrwałość.
FUNDACJA ISKRA ZAPRASZA NA PREZENTACJĘ Nie ma na świecie przyjażni,która trwa wiecznie jedynym wyjątkiem jest ta,którą obdarza nas Pies Konrad lorenz.
Kuba Mikołajczyk VIa Każdy człowiek ma swoje prawa, które go chronią, pozwalają funkcjonować w społeczeństwie. Prawa mamy również my – dzieci. Nie jesteśmy.
„Wszystkiego co naprawdę trzeba wiedzieć nauczyłem się w przedszkolu - o tym jak żyć, co robić, jak postępować, współżyć z innymi, patrzeć, odczuwać,
 Zajęcia są prowadzone od powstania Naszej placówki. Jest to wspaniała propozycja dla dzieci, które jeszcze nie rozpoczęły swojej przygody z przedszkolem,
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 166 W ŁODZI
DOJRZAŁOŚĆSZKOLNA INFORMACJE DLA RODZICÓW Opracowanie: Beata Wilk.
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE nr 6 ZAPEWNIAMY  Opiekę.  Wychowanie.  Uczenie się.
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
Program edukacji teatralnej Dla dzieci i rodziców Realizowany przez Przedszkole Niepubliczne Promyczek w Olsztynie Autorstwa AGNIESZKI KOŁODYŃSKIEJ.
Zajęcia edukacyjne w ramach EFS w Szkole Podstawowej nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Tarnowie.
WIZJA Stworzenie dzięki odpowiedniemu programowi, metodom nauczania i środkom dydaktycznym, takich warunków nauczania i uczenia się, które umożliwią.
dziecko nabywa różnorodne umiejętności, sprawności i doświadczenia zgodnie z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami dziecko potrafi wykorzystać.
„Dzielimy się doświadczeniami”
Przedszkole nr 57"Mały Książę" we Wrocławiu Wrocław ul. Chorzowska
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 30 im. BAJKOWEJ KRAINY RUDA ŚLĄSKA
INTEGRACJA DZIECI PEŁNOSPRAWNYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rola wychowania jako czynnika rozwoju A. Brzezińska, Społeczna psychologia rozwoju. Warszawa 2000.
Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach.
Kształcenie integracyjne jest alternatywną formą nauczania i wychowania w warunkach szkoły ogólnodostępnej. Włączenie uczniów niepełnosprawnych do zespołu.
WITAMY W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach.
Eco - woodfun. Cechy naszych puzzli edukacyjno – rozrywkowych Pozytywne cechy dla małych dzieci : poprawiają sprawność palców i wspomagają koordynację.
PRZEDSZKOLE NR Lublin ul. Przyjaźni 3 tel.:
Rodzice nie muszą być samotni
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
Nurty zarządzania – Szkoła stosunków miedzyludzkich.
JAK CHRONIĆ MŁODEGO CZŁOWIEKA PRZED ZAGROŻENIAMI WSPÓŁCZESNEGO ŚWIATA
METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE
„ Rodzina , Twój przyjazny świat ”
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR UL. BAŁTYCKA 59
Świetlica – czas zabawy !
„POSTAW NA RODZINĘ” KAMPANIA PROFILAKTYCZNA
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
Zapis prezentacji:

Zajęcia Integracyjne

Aktywność jest warunkiem prawidłowego rozwoju każdego człowieka, ponadto umożliwia prowadzenie twórczego życia.

Terapia zajęciowa spełnia szczególnie ważną funkcję wzajemnej współpracy i uczenia się prawidłowych relacji z innymi. Daje również sposobność poznania swoich możliwości i ograniczeń, swoich zmysłów, uczuć, zaspakaja ciekawość. Ważne jest przy tym zapewnienie poczucia bezpieczeństwa i akceptacji.

Aby to osiągnąć postępujemy zgodnie z zasadami:  życzliwej współpracy  poszanowania drugiej osoby  pozytywnej atmosfery pracy  pomagania sobie nawzajem  twórczej i kreatywnej pracy  dobrej zabawy

Uznajemy, że każdy człowiek ma potencjał twórczy i powinien go rozwijać.