Opracowanie docelowego rozwiązania organizacyjnego i zarządczego dla AGH zmierzającego do przygotowania wdrożenia systemy elektronicznego obiegu dokumentów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zasada i organizacja statystyki publicznej „Cz ł owiek – najlepsza inwestycja”
Advertisements

Prof. nadzw. dr hab. Radosław Ignatowski Zakład Rachunkowości Międzynarodowej, Katedra Rachunkowości Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki 1 Prezentacja.
Samodzielne Stanowisko do spraw Sporów Konsumenckich Delegatura we Wrocławiu Delegatura we Wrocławiu Delegatura w Bydgoszczy Delegatura w Bydgoszczy Delegatura.
InMoST, Analiza architektury metodą ATAM Jerzy Nawrocki
Innowacyjna Warszawa 2020 Program wspierania przedsiębiorczości.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
Ekonomika i projektowanie przedsięwzięć przedsiębiorstw – plan marketingowy oraz plan zarządzania Michał Suchanek Katedra Ekonomiki i Funkcjonowania Przedsiębiorstw.
Wizja rozwoju Uczelni Prof. Wiesław Józef Piekarski SPÓJRZ W PRZYSZŁOŚĆ z Uniwersytetem Przyrodniczym w Lublinie.
Informacja o działalności Biura Analiz Instytucjonalnych i Raportowania oraz audycie informacji instytucjonalnej na UJ Maria Próchnicka.
Model współpracy NGO – Miasto Łódź Prezentacja projektu partnerskiego Centrum OPUS i Urzędu Miasta Łodzi Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” PO RYBY Warszawa, 4 listopada 2015 r.
Poznań, dnia 17 maja 2007r. KOORDYNACJA AUDYTÓW ZEWNĘTRZNYCH i MONITOROWANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH Agnieszka Purgat Daniel Majewski Dominika Piechocka Biuro.
| Centra Usług Wspólnych (CUW) w jednostkach samorządu terytorialnego Wojciech Lachiewicz, Ryszard Grobelny, Mateusz Klupczyński Poznań, 30 maja 2016 r.
Metodologia tworzenia strategii wg Mirosława Gębskiego Euroinvestment.
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Ul. Kościuszki 83, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax (0-89) Urząd Marszałkowski.
„Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności woj. podlaskiego – część II, administracja samorządowa”
Harmonogram i program prac związanych ze sporządzeniem planów gospodarowania wodami dla obszarów dorzeczy wraz z zestawieniem działań, które należy przeprowadzić.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2013/2014 Senat PG, r. Opracowała:
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Wsparcie jst w procesie przygotowania.
Audyt rachunkowości w jsfp (podsumowanie) oraz audyt projektów UE Ministerstwo Finansów 25 czerwca 2015 r. 1.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2012/2013 Senat PG, r. Opracowała:
Rachunkowość w jsfp Audyt prowadzenia ksiąg rachunkowych w jednostkach sektora publicznego Ministerstwo Finansów 30 kwietnia 2015 r. 1.
Priorytety w kadencji Materiały na spotkanie 5 kwietnia 2016 roku dr hab. prof. UW Robert Małecki.
Fundusze Strukturalne - jak napisać projekt? Paulina Szuster.
Po co administracji publicznej zarządzanie ? propozycja dydaktyczna na studiach podyplomowych Krzysztof Leja Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki.
Projekt InMoST InMoST: Wielkopolska sieć współpracy w zakresie innowacyjnych metod wytwarzania oprogramowania Termin realizacji: –
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
Realizacja działań w sferze nauki w ramach PO KL PRIORYTET IV – komponent centralny Działania w ramach Priorytetu IV koncentrują się na podwyższaniu.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Harmonogram prac nad projektem Kujawsko-Pomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Toruń, styczeń 2013 r. Departament Zarządzania Funduszami.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Propozycje wyzwań i celów strategicznych opracowanych w ramach sekcji Nauka i Gospodarka.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Zarządzanie zespołem pracowników - wprowadzenie. Cele przedmiotu C1: Przekazanie studentom wiedzy o celach i strukturze procesu zarządzania personelem,
I stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji II stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji.
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
Projekt finansowany z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Polityka Unii Europejskiej w zakresie badań i rozwoju
Rola Krajowych Sieci Tematycznych w ramach projektów innowacyjnych PO KL
Zarządzanie strategiczne 5
kapitałem intelektualnym w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym
Informacja dotycząca realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego za 2014 rok  
Politechnika Opolska Początek
Harmonogram prac nad przyszłą perspektywą Toruń, listopad 2012 r.
Technologie informacyjne w zarządzaniu sylwetka absolwenta www. ioz
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Analiza problemów zgłoszonych do zespołu ds
Społeczna odpowiedzialność uczelni
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
Możliwości rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Plan Produkcji i Obrotu
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
AGH: Wdrażanie przepisów U2.0
Pełnosprawny Student V Kraków, 15 listopada 2011r.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Nowe lodowisko całoroczne w Gdańsku
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Jakość – zespół działań danej organizacji (szkoły) ukierunkowany na spełnienie wymagań określonego klienta (ucznia).
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu
dr Mariusz Citkowski Wydział Ekonomii i Zarządzania UwB
Wspomaganie pracy szkół
Zapis prezentacji:

Opracowanie docelowego rozwiązania organizacyjnego i zarządczego dla AGH zmierzającego do przygotowania wdrożenia systemy elektronicznego obiegu dokumentów Prezentacja Uczelni Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie

Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie – dialog techniczny mgr inż. Henryk Zioło – Kanclerz AGH dr hab. inż. Jerzy Feliks, prof. nadzw. – Wydział Zarządzania mgr Dorota Achrem-Achremowicz – Dział Zamówień Publicznych mgr inż. Agnieszka Gajek – Dział Organizacyjny mgr Monika Raglewska – Audytor Wewnętrzny mgr inż. Bartłomiej Brawuski - Uczelniane Centrum Informatyki dr hab. inż. Marek Karkula, prof. nadzw. – Wydział Zarządzania mgr inż. Jacek Kmiecik - Uczelniane Centrum Informatyki dr inż. Adam Lichota – Dyrektor Centrum Obsługi Projektów mgr Przemysław Olszewski – Dyrektor Biura Rektora mgr inż. Krzysztof Wojciechowski – Pion Kwestury

Agenda prezentacji Cel projektu AGH – misja, strategia, liczby Omówienie struktury organizacyjnej i procesów Tematyka prezentacji do przygotowania przez uczestników dialogu

Objaśnienie akronimów System klasy BPMS (Business Process Management System) – system do projektowania i zarządzania procesami biznesowymi System klasy EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją) – system do zarządzania obiegiem dokumentów SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) – analiza mocnych i słabych stron, szans i zagrożeń (w przypadku projektu dla procesów)

Cele projektu Identyfikacja procesów realizowanych w AGH Identyfikacja i opracowanie map procesów w środowisku klasy BPMS Identyfikacja, klasyfikacja, inwentaryzacja dokumentów i opracowanie map ich przepływu vs. procesy i funkcje dostarczenie środowiska klasy BPMS Ocena procesów i opracowanie map docelowych optymalizacja procesów, analiza SWOT, opracowanie wzorów wybranych dokumentów dostosowanie do nowych wymagań Opracowanie docelowego modelu obiegu dokumentów w AGH krytyczna, wielokryterialna analiza rynku oprogramowania EZD opracowanie metodyki, modelu i zakresu wdrożenia systemu EZD (infrastruktura sprzętowo-programowa)

Zgrubny harmonogram projektu Identyfikacja procesów realizowanych w AGH Ocena procesów i opracowanie map docelowych Opracowanie docelowego modelu obiegu dokumentów w AGH 10.2019 02.2020

Misja AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie jest nowoczesną Uczelnią publiczną rozwijającą partnerską współpracę z uczelniami w kraju, Europie i na świecie. Priorytetem Uczelni jest realizacja zadań wkomponowanych w trójkąt wiedzy: kształcenie – badania naukowe – innowacje. Akademia Górniczo-Hutnicza jest uniwersytetem technicznym, w którym nauki ścisłe mają bardzo silną reprezentację i stanowią podstawę rozwoju szerokiego spektrum nauk stosowanych przy stopniowo wzrastającej roli nauk społecznych i humanistycznych. Zgodnie ze światowymi trendami rozwoju tworzymy nowe kierunki kształcenia, ale zachowujemy klasyczne, niezbędne do prawidłowego rozwoju nauki, techniki oraz gospodarki naszego kraju.

AGH w liczbach Liczba studentów (wraz ze słuchaczami studiów podyplomowych, stan na 31 grudnia 2018 r.): 27 508 Liczba pracowników (stan na 31 grudnia 2018 r.) ogółem: 4056 Liczba dokumentów: dokumenty finansowo-księgowe (stan 2018): ok. 580 000 dekretacje (stan 2018): ok. 1 280 000 umowy cywilno-prawne (stan 2018): ok. 13 000 dokumenty kadrowo-płacowe dokumenty prawa wewnętrznego (zarządzenia Rektora, pisma okólne, uchwały Senatu, komunikaty, stan 2018): ok. 500 dokumenty majątkowe inne

Struktura organizacyjna AGH

Struktura organizacyjna AGH – wydziały, centra 17 podstawowych jednostek organizacyjnych (w tym 16 wydziałów i Akademickie Centrum Materiałów i Nanotechnologii) 19 jednostek pozawydziałowych ok. 40 innych jednostek, w tym administracji centralnej, zorganizowanych w ośmiu pionach

Struktura organizacyjna AGH - piony

Struktura organizacyjna AGH – pion nauki

Struktura organizacyjna AGH – pion kształcenia

Struktura organizacyjna AGH – pion spraw studenckich

Struktura organizacyjna AGH – pion współpracy

Struktura organizacyjna AGH – pion ogólny

Struktura organizacyjna AGH – pion ogólny (miasteczko studenckie)

Struktura organizacyjna AGH – pion kwestury

Struktura organizacyjna AGH – biuro Rektora

Struktura organizacyjna AGH – pion Kanclerza

Struktura organizacyjna AGH – pion Kanclerza (jednostki bezpośrednio podległe)

Struktura organizacyjna AGH – pion Kanclerza (sektor organizacji i obsługi)

Struktura organizacyjna AGH – pion Kanclerza (sektor techniczny)

Struktura organizacyjna AGH – pion Kanclerza (sektor pracowniczy)

Struktura organizacyjna AGH – pion Kanclerza (Basen AGH)

Mapa procesów głównych Procesy zarządcze Procesy podstawowe Procesy wspierające

Mapowanie procesów w AGH

Tematyka prezentacji do przygotowania przez zaproszonych do dialogu powinna dotyczyć: oszacowania kosztów przedsięwzięcia, czasu wymaganego na realizację przedsięwzięcia, proponowanej metodyki prac: standardowa (jaka) czy autorska, uwag i propozycji do wstępnego opisu przedmiotu zamówienia, wymaganego zaangażowania po stronie Zamawiającego, harmonogramu prac z uwzględnieniem analizy, opracowania dokumentacji, wdrożenia, szkoleń i audytu końcowego, sposobu realizacji przedsięwzięcia: całościowo czy z podziałem na etapy, propozycji warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, propozycji opisu kryteriów oceny ofert i ich znaczenia oraz sposobu oceny.

Dziękujemy za uwagę! Pytania, dyskusja …