Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zgłoszenie do konkursu

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zgłoszenie do konkursu"— Zapis prezentacji:

1 Zgłoszenie do konkursu
Najlepszy Zespół Contact Center

2 Zasady zgłaszania prac do konkursu
Zgłaszający musi spełnić wszystkie wymagania dot. zgłoszenia prac do Konkursu zgodnie z punktem 4 Regulaminu. W przypadku Uczestnika, w którego pracę zaangażowany jest bezpośrednio klient lub partner Zgłaszającego konieczna jest akceptacja zgłoszenia przez klienta/partnera. Prezentacja Uczestnika musi być zwięzła i zgodna z szablonem prezentacji. W przypadku zakwalifikowania Uczestnika do 3 etapu Konkursu Uczestnik zobowiązany jest do przeprowadzenia prezentacji przed Jury.

3 Opis kategorii i kryteria oceny
Kategoria: Najlepszy Zespół Contact Center zespół konsultantów lub specjalistów realizujących zadania wspierające w jednostkach call/contact center. Kryteria oceny Istniejące role zespołowe i synergia między członkami zespołu Sposób uczenia się zespołu, wymiany wiedzy i samodoskonalenia Wartości wnoszone przez zespół do organizacji Standardy i narzędzia komunikacji wewnętrznej oraz z otoczeniem Efekty i wyniki pracy zespołu

4 Identyfikacja Uczestnika
Kategoria: Najlepszy Zespół Contact Center Nazwa Zespołu: Nazwa, oznaczenie Zespołu Zgłaszający: Nazwa lub brand firmy Reprezentant: Imię nazwisko, stanowisko

5 Kontekst i otoczenie pracy
Opis warunków, w których działa Uczestnik Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Istotne informacje na temat uwarunkowań ogólnych pracy Zespołu, np. umiejscowienie w strukturze organizacyjnej (w tym np. udział w grupach roboczych i projektach), szczególne warunki funkcjonowania w ramach firmy lub całej organizacji na rynku.

6 Zakres zadań i cele Zakres zadań Zespołu Cele wyznaczone Zespołowi

7 Struktura i role zespołowe
Opis struktury Zespołu i ról zespołowych Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Informacje na temat wielkości i struktury Zespołu, w tym ról pełnionych przez poszczególnych członków, a także synergii między nimi.

8 Narzędzia i techniki pracy
Opis sposobu pracy Zespołu i współpracy między jego członkami Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 3 Istotne informacje na temat sposobu pracy Zespołu i sposobu, w jaki jego członkowie współpracują między sobą oraz z innymi osobami/zespołami w organizacji. Wszystkie informacje, które pozwolą ocenić sposób bieżącej pracy Zespołu.

9 Kompetencje i umiejętności
Opis wiedzy, umiejętności Uczestnika oraz postawy managerskiej Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 3 Informacje na temat kompetencji i umiejętności Uczestnika istotnych z punktu widzenia realizowanych zadań i celów, które osiąga. Zarówno elementów zawodowych, jak i osobistych. W szczególności opis modelu komunikacji i współpracy z innymi osobami w organizacji.

10 Efekty pracy Opis efektów pracy Zespołu i zrealizowanych celów
Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat efektów uzyskanych przez Uczestnika, preferowane wyniki w formie liczbowej (KPI) w porównaniu do przyjętych założeń.

11 Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe zgłoszenia:
Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Inne informacje istotne z punktu widzenia oceny zgłoszenia, które chce przedstawić Uczestnik i/lub Zgłaszający. W szczególności informacje o wyjątkowych osiągnięciach Uczestnika. Uzasadnienie, dlaczego uważa się, że Uczestnik zasługuje na tytuł „Najlepszy Zespół Contact Center”.


Pobierz ppt "Zgłoszenie do konkursu"

Podobne prezentacje


Reklamy Google