Uzyskane Certyfikaty r.- Decyzją Rady Pedagogicznej Przedszkole Nr 7 w Łowiczu postanowiono włączyć do sieci Szkół i Przedszkoli Promujących.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CZYSTE POWIETRZE WOKÓŁ NAS
Advertisements

 PROGRAM PROMOCJI ZDROWIA W ZESPOLE SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 41 W ZABRZU NA LATA  PROGRAM PROMOCJI ZDROWIA W ZESPOLE SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 41 W.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Sprawozdanie z udziału Przedszkola Miejskiego nr 22 w projekcie „Dbajmy o lubuskie dla nas i dla przyszłości” w ramach Programu „Szkoły dla Ekorozwoju”
„Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych”
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ ZA ROK 2015 KOŁO PZW KOLEJARZ-OFAMA OPOLE.
Zapraszamy do naszego przedszkola. O PRZEDSZKOLU -NASZE PRZEDSZKOLE DZIAŁA OD PONAD 50 LAT -STARAMY SIĘ ABY NASZA PLACÓWKA BYŁA BEZPIECZNA I PRZYJAZNA.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Rola przedszkola w przygotowaniu dzieci 6 –letnich do podjęcia nauki w szkole Spotkanie z Rodzicami Przedszkole nr 8 w Nysie.
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
Założenia VII edycji programu edukacyjnego „Trzymaj Formę!” Oddział Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej WSSE Gorzów Wlkp.
Ul. Lermontowa Łódź
Tytuł Projektu: „Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
Pro-ekologiczny Konstantynów Ł ódzki „Dofinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi”
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
BEZPIECZNA+ Jest to Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkół w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i.
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
Wkład III sektora w polską edukację po 1989 roku Raport obywatelski Podsumujmy razem debaty o oświacie Warszawa, 20 czerwca 2016 r.
KANDYDAT DO ŁÓDZKIEJ RADY DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO ŁUKASZ WASZAK.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 301 SAS Szkoły Aktywne w Społeczności.
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
Sześciolatek idzie do szkoły
CELE I ZADANIA PRZEDSZKOLA
Programy nauczania.
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka 2017
SAMORZĄD SZKOLNY Przeprowadził DZIAŁANIA samopomocy na rzecz uczniów w szkole „UCZYMY SIĘ UCZYĆ INNYCH”- pomoc młodszym kolegom.
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
W roku szkolnym 2014/2015 szkoła realizowała różne zadania związane z szeroko pojętą promocją zdrowia, które uwzględniały przyjęty cel dotyczący dostrzegania.
„W TROSCE O NASZE BEZPIECZEŃSTWO” XVIII EDYCJA OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO To kolejny konkurs, w którym wzięli udział uczniowie uczęszczający.
Sześciolatek idzie do szkoły
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Słupi
kształcących w zawodach
Metoda projektu.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Nie pal przy mnie, proszę
Mamo, Tato – szkoła dla Twojego Sześciolatka
Podsumowanie VI edycji programu edukacji antytytoniowej „ Znajdź właściwe rozwiązanie” (XI – VI. 2017) Grzegorz Kruk.
„Czyste powietrze wokół nas” Grupa 0c
METODYKA KONSTRUOWANIA PROGRAMÓW WYCHOWAWCZYCH
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Program kompleksowego wsparcia szkół oraz przedszkoli, podporządkowany potrzebom tych podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia – Powiat.
Przedszkole Promujące Zdrowie
Droga do Krajowego Certyfikatu Szkoła Promująca Zdrowie
HISTORIA 2009-Rozpoczęcie działań dla tworzenia Szkoły Promującej Zdrowie 2010-przyjęcie Zespołu Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu.
Mamo, Tato – szkoła dla Twojego Sześciolatka
Mamo, Tato – szkoła dla Twojego Sześciolatka
W kwietniu nasza szkoła przystąpiła do realizacji projektu CZAS NA ZDROWIE. Głównym celem tego ogólnopolskiego projektu edukacyjnego jest promocja zdrowego.
Mamo, Tato – szkoła dla Twojego Sześciolatka
Zgłoszenie do konkursu
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Miejskie Przedszkole i Żłobek „Ekoludki” w Ełku
KODEKS ETYKI Przygotowała Tamara Bużantowicz
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
Wspomaganie pracy szkół
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

PREZENTACJA działań z zakresu „Promocji Zdrowia” w Przedszkolu Nr 7 „Wiosenka” w Łowiczu

Uzyskane Certyfikaty 22. 05. 95 r.- Decyzją Rady Pedagogicznej Przedszkole Nr 7 w Łowiczu postanowiono włączyć do sieci Szkół i Przedszkoli Promujących Zdrowie 07. 06. 95 r.- Przedszkole Nr 7 w Łowiczu w Sieci Szkół i Przedszkoli Promujących Zdrowie czerwiec 1998 r.- Kuratorium Oświaty Wojewódzki Zespół ds. Szkoły Promującej Zdrowie w Skierniewicach nadaje Przedszkolu Nr 7 w Łowiczu tytuł Przedszkola Promującego Zdrowie. 26.10.2006 r.- Zespół ds. Szkół Promujących Zdrowie Województwa Łódzkiego nadaje Przedszkolu Nr 7 „Wiosenka” w Łowiczu Certyfikat Sieci Szkół Promujących Zdrowie Województwa Łódzkiego na okres 5 lat szkolnych, tj. do 31 sierpnia 2011 r. 26.09.2011 r.- Zespół ds. Szkół Promujących Zdrowie Województwa Łódzkiego nadaje Przedszkolu Nr 7 „Wiosenka” w Łowiczu Certyfikat Sieci Szkół Promujących Zdrowie Województwa Łódzkiego na okres 5 lat szkolnych, tj. do 31 sierpnia 2017 r.

„Kubusiowi Przyjaciele Natury” „Czyste powietrze wokół nas” Przedszkole od wielu lat bierze udział w ogólnopolskich, wojewódzkich, powiatowych oraz miejskich akcjach promujących zdrowie: „Mamo, tato wolę wodę” „Mamo, tato piję wodę” „Akademia Aqua Fresh” „Kubusiowi Przyjaciele Natury” „Czyste powietrze wokół nas”

„Mamo, tato wolę wodę” Akcja jest odpowiedzią na narastający w wśród dzieci problem z nadwagą i otyłością. Aby przeciwstawić się temu zjawisku, postanowiliśmy aktywnie włączyć się w kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych. Celem programu jest promowanie właściwych nawyków żywieniowych, ze szczególnym uwzględnieniem roli aktywności fizycznej i proekologicznych postaw. Program kontynuowany i realizowany jako wspierający Plan Rozwoju Placówki.

„Mamo, tato piję wodę” Program jest kontynuacją akcji „Mamo, tato wolę wodę”. Marką promującą inicjatywę jest Żywiec Zdrój, a jej celem jest utrwalenie wśród dzieci, rodziców oraz personelu przedszkolnego wiedzy o tym, jak zdrowo żyć oraz jak zapobiegać chorobą. Niezbędne w tej wiedzy jest uświadomienie znaczenia wody w życiu każdego z nas. W związku z tym nauczyciele opracowują materiały edukacyjne w formie warsztatów (opartych głównie na zabawach) i prezentacje, które mają angażować do wspólnej pracy rodziców, dzieci i pracowników przedszkola.

„Akademia Aqua Fresh” Program w ramach, którego dzieci wspólnie z bohaterami „Pastusiami” uczą się prawidłowego szczotkowania zębów oraz nawyków prozdrowotnych. Naszym zdaniem najlepszym sposobem edukacji jest nauka połączona z zabawą. Program realizowany jest we wszystkich grupach wiekowych w 5000 przedszkoli w całej Polsce.

„Kubusiowi Przyjaciele Natury” Akcja, jest zorganizowana przez markę Kubuś, a jej celem jest zachęcanie dzieci do dbania o środowisko naturalne. Głównym zadaniem przedszkolaków jest uczestnictwo we wszelakich programach edukacyjnych, np. wycieczkach przyrodniczych, konkursach plastycznych o tematyce ekologicznej i zdrowotnej.

„Czyste powietrze wokół nas” Program jest przeznaczony dla dzieci 5,6-letnich uczęszczających do przedszkola. Ma on na celu wykształcenie u dzieci świadomej umiejętności radzenia sobie w sytuacjach, w których inne osoby palą przy nich papierosy oraz wzrost kompetencji rodziców w zakresie ochrony dzieci przed ekspozycją na dym tytoniowy.

Efekty naszych działań w zakresie „Promocji Zdrowia”: zdobywamy wiedzę i umiejętności na temat szeroko rozumianego zdrowia, nabywamy prozdrowotne nawyki żywieniowe, zgodne z piramidą zdrowia, prezentujemy postawę proekologiczną, żyjąc w przekonaniu o konieczności dbania o środowisko, podejmujemy różne formy aktywności fizycznej, rozbudzając zamiłowanie do ruchu i sportu, przestrzegamy zasad higieny osobistej w codziennym życiu, stosujemy się do zasad ruchu drogowego, będąc jego świadomymi uczestnikami, potrafimy zapobiegać i radzić sobie w sytuacjach trudnych.