Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zmiany w egzaminie maturalnym od 2015 r.
Advertisements

Nowa” Matura 2015 Języki obce
NOWA MATURA Z JĘZYKA ROSYJSKIEGO
Matura 2015 Omówienie zmian w arkuszu maturalnym na poziomie podstawowym, rozszerzonym i dwujęzycznym. Matura ustna.
ANALIZA WYNIKÓW PISEMNEGO EGZAMINU MATURALNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Egzamin gimnazjalny 2013 Języki obce
POZIOM PODSTAWOWY POZIOM ROZSZERZONY CZAS TRWANIA120 MIN150 POZIOM TRUDNOŚCI B1B2(+)
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO OD ROKU 2012
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
Welttour to wyprawa po zdaną maturę!
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
Analiza wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego
z języka angielskiego – czas Present Simple
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
Rozporządzenie MEN z 7 lutego 2012 roku Pojawia się tam zapis język obcy ukierunkowany zawodowo- Efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów Efekty.
Welttour to wyprawa po zdaną maturę!
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Zmiany w egzaminie maturalnym w roku szkolnym 2011/2012
Wrzesień Rok 2010   Test diagnostyczny składał się z pięciu zadań i sprawdzał umiejętności: • rozumienie ze słuchu • rozumienie tekstu czytanego • umiejętność.
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego 2012
Trzecia część egzaminu gimnazjalnego Język obcy nowożytny
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Organizacja i harmonogram przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego w roku szkolnym 2013/2014 Gimnazjum nr 36 w Łodzi im.K.Kieślowskiego.
MATURA 2010 Z MATEMATYKI Podstawowe informacje o egzaminie maturalnym z matematyki Prezentację opracowała: Iwona Kowalik.
Nowa formuła sprawdzianu zewnętrznego w klasie VI od 2015 r.
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych: leksykalnych,  gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych, umożliwiającym.
1 Egzamin maturalny i zawodowy w 2015 roku podstawowe informacje Egzamin maturalny i potwierdzający kwalifikacje zawodowe – technik informatyk w 2015 roku.
Sprawdzian szóstoklasisty
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
Sprawdzian w klasie szóstej jest:  powszechny  obowiązkowy  warunkiem ukończenia szkoły podstawowej.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
Informacje na temat matury z języka polskiego od 2015 roku.
SPRAWDZIAN Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE SZÓSTEJ Czy powinien wzbudzać nasze obawy?
Egzamin maturalny z języka obcego - poziom podstawowy Renata Malejewska.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
INFORMACJE O SPRAWDZIANIE SZÓSTOKLASISTY. Sprawdzian szóstoklasisty jest egzaminem powszechnym i obowiązkowym. W roku 2015 sprawdzian w klasie VI szkoły.
Informator dla rodziców
18, 19, 20 kwietnia 2016 Podstawę prawną przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego stanowią następujące akty prawne: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r.
Sprawdzian szóstoklasisty
Nowa matura – od roku 2015 Informacje ogólne. Przedmioty obowiązkowe Język polski – część pisemna (poz. podst.) + część ustna Język angielski – część.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
Analiza wyników sprawdzianu uczniów klas szóstych Szkoły Podstawowej nr 6 w Ostrowie Wielkopolskim 2015.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
Rok szkolny 2015/2016.  Termin egzaminu gimnazjalnego  ● część humanistyczna ◦ Historia i wosgodz. 9:00 ◦ Język polskigodz. 11:00  ● cześć.
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2016/17 klasa I 2017/18 klasa II 2018/19 klasa III MATURA.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Podstawowe informacje o egzaminie ósmoklasisty
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
P. Świętochowska-Łaziuk, K. Łapa
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Opracowanie: Agata Hachaj Danuta Zawadzka Bogusław Sitko
Egzamin ósmoklasisty Język obcy nowożytny.
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Egzamin ósmoklasisty z języka angielskiego
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego
EGZAMIN I REKRUTACJA 2019/2020.
Zapis prezentacji:

Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny. Język angielski – poziom podstawowy.

Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego na poziomie podstawowym składał się z 11 zadań zamkniętych. Maksymalna ilość punktów z testu wynosiła 40 .

Trudność testu.

Wyniki poszczególnych klas.

Badane umiejętności: 1. Rozumienie ze słuchu. 2. Znajomość funkcji językowych. 3. Rozumienie tekstów pisanych. 4. Znajomość środków językowych.

Wyniki z podziałem na umiejętności.

Wyniki z podziałem na poszczególne zadania.

Mocne strony: 1. Rozumienie ze słuchu: - odnajdywanie określonych informacji, - określanie intencji nadawcy/autora tekstu, - określanie kontekstu wypowiedzi 2. Znajomość funkcji językowych: - nawiązywanie kontaktów towarzyskich - wyrażanie swoich opinii i życzeń, pytanie o nie innych, stosowanie form grzecznościowych 3. Znajomość środków językowych: -posługiwanie się bardzo podstawowym zasobem środków leksykalnych, gramatycznych i ortograficznych

Słabe strony: 1.Znajomość funkcji językowych: -stosowanie form grzecznościowych i uzyskiwanie /przekazywanie prostych informacji i wyjaśnień(zad.4 i zad.5) 2.Rozumienie tekstów pisanych: - określanie głównej myśli tekstu i znajdowanie określonych informacji (zad.8)

Wnioski. 1. Kontynuować pracę uczniów nastawioną na stosowanie form grzecznościowych, wyrażanie opinii i życzeń. 2. Podczas zajęć należy utrzymać dotychczasową ilość ćwiczeń sprawdzających stopień opanowania wiedzy o charakterze leksykalnym, gramatycznym i ortograficznym oraz na bieżąco sprawdzać i utrwalać wiedzę z tego zakresu. 3. Zwiększyć ilość zadań na określanie głównej myśli tekstu pisanego; wyszukiwanie w nim określonych informacji. 4. Kontynuować intensywną pracę nad umiejętnością słuchania ze zrozumieniem.

Wyniki egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny. Język angielski – poziom rozszerzony.

. Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym składał się z 8 zadań (zamkniętych i otwartych). Maksymalna ilość punktów z testu wynosiła 40 .

Trudność testu.

Wyniki poszczególnych klas.

Badane umiejętności: Rozumienie ze słuchu. Rozumienie tekstów pisanych. 3. Znajomość środków językowych. 4. Wypowiedź pisemna.

Wyniki z podziałem na umiejętności.

Wyniki z podziałem na poszczególne zadania.

Mocne strony: 1. Rozumienie ze słuchu: - odnajdywanie w tekście określonych informacji(zad.2) 2. Rozumienie tekstów pisanych: - rozpoznawanie związków między poszczególnymi częściami tekstu(zad.4) 3. Wypowiedź pisemna: posługiwanie się podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych) tworzenie krótkich, prostych i zrozumiałych wypowiedzi pisemnych , np. e-mail (zad.8)

Słabe strony: 3. Znajomość środków językowych: posługiwanie się podstawowym zasobem środków językowych leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych(zad.7) – odpowiednia forma czasownika, tworzenie przymiotnika od czasownika, stopniowanie przymiotników, dobranie odpowiedniego czasu gramatycznego, tryb rozkazujący.

Wnioski. 1. Należy zwiększyć ilość typowych dla poziomu rozszerzonego ćwiczeń z zakresu stosowania różnorodnych środków językowych, tj. uzupełniania zdań odpowiednią formą wyrazu, zastosowania właściwych konstrukcji na podstawie zbioru podanych wyrazów, tłumaczenia fragmentów zdań oraz tzw. transformacji otwartych lub ze słowem kluczem. Należy zwracać uwagę uczniów na różnorodne konstrukcje o charakterze leksykalno-gramatycznym także podczas wykonywania zadań dotyczących pozostałych obszarów. 2.Kontynuować intensywną pracę nad wypowiedzią pisemną (wyniki pracy pisemnej są od klilku lat na wysokim poziomie). 3.Kontynuować pracę na rozumienie tekstów pisanych.

Przygotowali: R. Antoszewski i S. Chaterera DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ. Przygotowali: R. Antoszewski i S. Chaterera