Punkty konsultacyjne w ramach projektu Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty Wsparcie szkół ogólnodostępnych w realizacji zadań związanych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Advertisements

PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Nr 6 ul. Rzgowska 25 PPP 6 Łódź.
Dziecko z zaburzeniami rozwoju w szkole masowej – uwagi praktyczne.
1 Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
Awans zawodowy nauczycieli.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy Warszawa, 24 luty 2016 r. Elektroniczny system rekrutacji do gimnazjów na rok szkolny 2016/2017.
Reorganizacja oświaty w gminie Inowrocław. Gmina Inowrocław, jak wszystkie inne gminy w kraju, w wyniku przeprowadzonej reformy oświaty, przejęła obowiązek.
Priorytetowe kierunki działania gdańskich poradni psychologiczno-pedagogicznych Materiał opracowany przez dyrektorów gdańskich poradni psychologiczno-
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
KONCEPCJA PRACY Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nisku na lata
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
Tytuł Projektu: „Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
DEMOGRAFIA, ORGANIZACJA i FINANSOWANIE ZADAŃ OŚWIATOWYCH w POZNANIU Poznań, dnia 25 stycznia 2005 r.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Wkład III sektora w polską edukację po 1989 roku Raport obywatelski Podsumujmy razem debaty o oświacie Warszawa, 20 czerwca 2016 r.
1 Kształtowanie sieci szkolnictwa ponadgimnazjalnego w Powiecie Starogardzkim Perspektywa 2020.
ANALIZA ANKIETY DLA RAD RODZICÓW.
Bielski Model Doradztwa Zawodowego

ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH W PSP NR2 IM.J.KORCZAKA W KLUCZBORKU   Na.
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Sześciolatek idzie do szkoły
CELE I ZADANIA PRZEDSZKOLA
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Programy nauczania.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
kształcących w zawodach
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
WSPÓŁPRACA SZKOŁY Z SPT W NOWOGARDZIE
Gimnazjum Nr 86 w Warszawie
Program kompleksowego wsparcia szkół oraz przedszkoli, podporządkowany potrzebom tych podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia – Powiat.
Poradnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz.:
Konferencja Uwarunkowania prawne pracy dyrektora i nauczyciela wobec zmieniającej się rzeczywistości oświatowej pod patronatem.
Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Wyspiańskiego w Lubaniu
Konferencja dla Dyrektorów
Zmiany w statutach przedszkoli po reformie oświaty 2017
Egzamin ósmoklasisty 2019.
ZEBRANIE DLA RODZICÓW ROK SZKOLNY 2018/2019 Rybnik dn
Ocena pracy nauczyciela i dyrektora
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
KONFERENCJA METODYCZNA HISTORIA spotkanie sieci współpracy
Spotkanie z rodzicami rok szkolny 2017/ –
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Współpraca z placówkami wspierającymi rozwój ucznia
OŚRODEK KOORDYNACYJNO- REHABILITACYJNO- OPIEKUŃCZY W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM NR 2 W GDAŃSKU.
DZIELNICOWE CENTRUM INTEGRACJI
DZIELNICOWE CENTRUM INTEGRACJI
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
KONFERENCJA DLA DYREKTORÓW PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNYCH
Wydział Oświaty Starostwa Powiatowego
BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
Wspomaganie pracy szkół
Wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest dla.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Punkty konsultacyjne w ramach projektu Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty Wsparcie szkół ogólnodostępnych w realizacji zadań związanych z kształceniem uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i upowszechnianiem edukacji włączającej” Powiat jędrzejowski.

Dnia 27 marca 2018 roku, w gminach Imielno, Sędziszów oraz Wodzisław zorganizowano ,,Dzień otwarty” Punktów konsultacyjnych.

Szkoła Podstawowa w Imielnie W spotkaniu w szkole podstawowej w Imielnie wzięło udział 30 nauczycieli z placówek z Motkowic, Mierzwina oraz Imielna. Zebranym udzielono informacji dotyczącej organizacji, zasad działania oraz obszarów udzielanych konsultacji w ramach Punktu konsultacyjnego. Zgodnie z zapotrzebowaniem przygotowano i przedstawiono prezentację dotyczącą opracowywania Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami oświatowymi. Następnie w otwartej dyskusji udzielano odpowiedzi na zadawane pytania.

Szkoła Podstawowa Nr 1 w Sędziszowie W Szkole Podstawowej Nr 1 w Sędziszowie z konsultacji skorzystało 5 rodziców oraz 3 nauczycieli. Konsultacje dotyczyły problemów: wychowawczych, z zachowaniem, trudności emocjonalnych, problemów z uzależnieniem od komputera, w nauce oraz diagnozy dziecka z niepełnosprawnością.

Szkoła Podstawowa w Wodzisławiu W Szkole Podstawowej w Wodzisławiu wzięło udział 8 dyrektorów oraz pedagog z placówek z gminy Wodzisław. Na spotkaniu przedstawiono informację dotyczącą organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szczególności zindywidualizowanej ścieżki kształcenia. Odpowiadano na pytania i wątpliwości jakie pojawiły się w trakcie rozmowy. Udzielone konsultacje dotyczyły również problemów emocjonalnych jednej z uczennic.