DZIAŁANIA MARKETINGOWE PO WPROWADZENIU APLIKACJI PE-IMP

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czym jest Porozumienie „Niebieska Linia”?
Advertisements

SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Portal EURES – baza „Życie i praca”
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
NOWA JAKOŚĆ NOWE MOŻLIWOŚCI III
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Rzeszów Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej.
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
WIELKOPOLSKI OŚRODEK EKONOMII SPOŁECZNEJ PRZY STOWARZYSZENIU NA RZECZ SPÓŁDZIELNI SOCJALNYCH.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nowoczesne technologie ICT w upowszechnianiu.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Spotkanie inaugurujące działalność Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Opole, dnia 29 października 2008r.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Ul. Barska 15, Przemyśl Tel./Fax kom
1 Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji Warszawa, 15 lutego 2007 r.
Jedyna taka sieć w Europie Sieć Regionalnych Ośrodków EFS Mirella Szeremeta Krajowy Ośrodek EFS Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości 4 grudnia 2007r.
EURES - Europejskie Służby Zatrudnienia
REFORMA SIECI EURES WDRAŻANIE ROK 2014
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Prezentacja programu „Osoba niepełnosprawna w służbie publicznej” Ewa Kwiatkowska – Kierownik Projektu pn. „Pomagasz niepełnosprawnemu, pomagasz sobie”
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Grzegorz Kruszyński, Sylwia Petryna Fundacja Edukacji Europejskiej.
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Grzegorz Kruszyński, Sylwia Petryna Fundacja Edukacji Europejskiej.
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Kobiety !!!!!!! Życie zaczyna się po 40.
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Leżajsku ul. M. Curie-Skłodowskiej 8 Rynek pracy – równe szanse Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
STOWARZYSZENIE WSPIERANIA NIESŁYSZĄCYCH - SWN - ORGANIZACJA POŻYTKU PUBLICZNEGO ul. Barska 15, Przemyśl Tel./Fax kom. 604 648.
Konferencja 28 listopada 2005 r. godz UM Tychy.
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Partnerstwo na Rzecz Rozwoju Kompromis na rynku pracy – innowacyjny model aktywizacji zawodowej kobiet.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
METODY POSZUKIWANIA PRACY
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
CENNIK E-usług Biotechnologia.pl
1/15 EURAXESS Europejska Sieć Centrów Informacji dla Naukowców EURAXESS Portal dla mobilnych naukowców Monika Kornacka Krajowy Punkt Kontaktowy Programów.
Bezrobocie w moim regionie i województwie. Sposoby poszukiwania pracy.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Wprowadzenie do roku drugiego Runda piąta będzie pełna nowych zagadnień związanych z rozwojem. Ja słyszałem o Banku. A my o nowych pokojach. Niby się
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego przy Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczecinie.
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Promotor dialogu społecznego 1. Plan spotkania 2 1.Geneza projektu 2.Cele projektu 3.Działania i efekty 4.Korzyści 5.Podsumowanie 6.Pytania 7.Kontakt.
Autor: Damian Karbownik Chorzów 2013r. Status osoby niepełnosprawnej na rynku pracy Osoba niepełnosprawna, mająca prawo do jakiegoś świadczenia może.
„Pomagamy pomagać” Kampania realizowana przez MOPR w Gdańsku od do roku.
Program aktywizacji zawodowej absolwentów
NIEPEŁNOSPRAWNI NA RYNKU PRACY
Najlepszy adres w stolicy
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
E-turystyka w sektorze publicznym
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
Bezpieczeństwo w sieci
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2018 rok
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Reklama pakietowa w Ogólnopolskim Systemie Informacji Gospodarczej TAI
RAPORTY i BAZY MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ
MARKETING INTERNETOWY
Podsumowanie wyników 1.
Zapis prezentacji:

DZIAŁANIA MARKETINGOWE PO WPROWADZENIU APLIKACJI PE-IMP przeprowadzenie dwu-tygodniowej kampanii reklamowej w internecie cykl reklam w Gazecie Wyborczej - Komunikaty organizacja śniadania prasowego opracowanie wersji anglojęzycznej serwisu opracowanie wersji niemieckojęzycznej serwisu

PROMOCJE - podsumowanie I kwartału Liczba podpisanych umów Łączna wartość umów WOJCIECH SANDER 7 1 730,00 zł HALINA IWANOWSKA 5 1 550,00 zł EMIL IWASZKIEWICZ 1 910,00 zł RYSZARD KRAWCZYK i MARCIN NOWAK 1 700,00 zł ELŻBIETA DZIKOWSKA 2 890,00 zł ADAM TWAROWSKI 650,00 zł MARIA WASIUKIEWICZ 600,00 zł ANDRZEJ WYDRYCH 220,00 zł ANETA BIAŁOTA 1 100,00 zł JADWIGA DZIURDZIA 110,00 zł KRZYSZTOF SZYMONIK 250,00 zł DARIUSZ FISZER 540,00 zł HALINA PIOTROWSKA

PROMOCJA MAJOWA Promocja dotyczy umów na czas nieokreślony zawartych w okresie od 1. maja do 31. maja 2006 r. Dostęp do bazy przetargów PRESSINFO w pakiecie z INTERNET INFO w cenie kwartalnej - 300,00 PLN + VAT Pakiet INTERNET INFO zawiera: - wpis do Internetowej Bazy Firm (dostępnej pod adresami vortalu biznesowego www.9477.pl i serwisu prezentacyjnego www.tai.pl) - wizytówkę internetową (format prostej prezentacji internetowej tworzonej za pomocą dostępnych szablonów) z możliwością uzyskania nazwy domeny www.9477.pl/klient Każdy Klient, który skorzysta z powyższej promocji może dodatkowo rozszerzyć pakiet o dostęp do: - serwisu INWESTYCJE w dodatkowej cenie kwartalnej - 150,00 PLN + VAT - serwisu WYGRANYCH PRZETARGÓW w dodatkowej cenie kwartalnej - 100,00 PLN + VAT

PROMOCJA MAJOWA – WPIS DO CRM w przypadku dostępu do przetargów: wizytówka internetowa - 60 zł +VAT przetargi - 240 zł + VAT w przypadku dostępu do przetargów i inwestycji: wizytówka internetowa - 60 zł +VAT przetargi - 240 zł + VAT inwestycje - 150 zł +VAT w przypadku dostępu do przetargów, i IWP: wizytówka internetowa - 60 zł +VAT przetargi - 240 zł +VAT IWP - 100 zł +VAT w przypadku dostępu do przetargów, inwestycji i IWP: wizytówka internetowa - 60 zł +VAT przetargi - 240 zł + VAT inwestycje - 150 zł +VAT IWP - 100 zł +VAT

KAMPANIA SPOŁECZNA NA RZECZ AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Cykl 16 – bezpłatnych konferencji i seminariów tematycznych w ramach Kampanii Społecznej „Niepełnosprawni – czego się obawiamy, a co tak naprawdę możemy zyskać” Projekt finansuje Europejski Fundusz Społeczny oraz agencja Ciszewski Public Relations (realizator kampanii). Nadzoruje Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON). Główni adresaci: pracodawcy, osoby niepełnosprawne, decydenci i społeczność lokalna. Cel kampanii: wzrost zatrudnienia osób niepełnosprawnych o znacznym i umiarkowanym stopniu niepełnosprawności na otwartym rynku pracy, zmiana postaw społecznych wobec osób niepełnosprawnych oraz kreowanie pozytywnego wizerunku osób niepełnosprawnych, aktywizacja osób niepełnosprawnych.

TAI – PATRONEM MEDIALNYM KAMPANII SPOŁECZNEJ Konferencja - ”Niepełnosprawni - czego się obawiamy, a co tak naprawdę możemy zyskać” Seminaria warsztatowe (4 grupy) dla społeczności lokalnych: „Bez schematów” – czy osoby niepełnosprawne muszą tworzyć krąg świadczeniobiorców? dla pracodawców: „Warto!” – Osoby Niepełnosprawne – niezwykli pracownicy. Obowiązki i przywileje pracodawcy niepełnosprawnych (wybrane aspekty prawne) dla decydentów: „XXI w ?” – specyfika problemów związanych z aktywizacją zawodową środowiska osób niepełnosprawnych plus próba znalezienia się na chwilę po drugiej stronie, dla osób niepełnosprawnych: „Uwierz w siebie!” – Ty też możesz być cennym pracownikiem. Konferencje zawsze będą się odbywały w piątki, w godz. od 13.00 do 21.00 w okresie od 12 maja do 27 października 2006 r.

TAI – PATRONEM MEDIALNYM KAMPANII SPOŁECZNEJ Promocja Kampanii w serwisach internetowych TAI: zamieszczenie na www.tai.pl logo Kampanii z przekierowaniem na stronę www.niepelnosprawni.ciszewskipr.pl zamieszczenie na głównej stronie www.9477.pl informacji dotyczącej Kampanii wraz z logami głównych partnerów Kampanii. Informacja przekierowywać będzie na podstrony www.9477.pl, na których opisana będzie cała akcja. Znajdą się tam również loga sponsorów regionalnych, partnerów oraz przekierowanie na stronę www.niepelnosprawni.ciszewskipr.pl zamieszczenie na głównej stronie www.9477.pl banera nagłówkowego (przez 2 tygodnie trwania kampanii), który przekierowywać będzie na stronę www.niepelnosprawni.ciszewskipr.pl na tydzień przed każdą konferencją na głównej stronie www.9477.pl zamieszczania pop-up’a zapraszającego na kolejną imprezę. Pop-up przekierowywać będzie na stronę www.niepelnosprawni.ciszewskipr.pl

GDZIE MOŻNA O TYM PRZECZYTAĆ? www.marketing-news.pl www.internetpr.pl www.epr.pl www.prnews.pl

SPRAWY DODATKOWE Powstała angielska wersja wortalu www.9477.pl Nowy pracownik w dziale Marketingu i PR Małgorzata Pęszyńska * doraźna pomoc w działaniach * kontakty z oddziałami w sprawie potencjalnych ofert z kontakty@tai.pl * rozpropagowanie usług Public Relations świadczonych przez TAI * szkolenie dla analityków z analizy artykułów pod kątem PR