Badając wymaganie „Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych” stwierdzamy, że cała kadra jest zaangażowana w.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Badając wymaganie „Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych” stwierdzamy, że cała kadra jest zaangażowana w.
Advertisements

Zespół ds. ewaluacji rok szkolny 2014/2015
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
„Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli - drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ ZA ROK 2015 KOŁO PZW KOLEJARZ-OFAMA OPOLE.
Pomoc publiczna i pomoc de minimis w ramach konkursu RPLU IZ /15 - Programy typu outplacement Oddział Monitoringu i Ewaluacji Departament.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
„Razem możemy wiele” PO KL III. Wysoka jakość systemu oświaty 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
.,,Aby mierzyć drogę przyszłą, trzeba wiedzieć skąd się wyszło” C. K. Norwid.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Tytuł Projektu: „Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
EM FARMA DZIECIĘCA® EDUKACYJNA FARMA PRZED i SZKOLNA® Chcemy uczyć się pod gołym niebem, bowiem tylko tam sprawnie ukształtujemy nasze ciała i umysły i.
Współpraca z beneficjentami, przepływ informacji w ramach projektu Grzegorz Gołda WST PWT PL-SK.
Klub Młodych Profesjonalistów Warsztaty Opracował: Marcin Adamczyk.
OCENA PRACY DYREKTORA Siła ducha, poczucie własnej wartości i pewność siebie, jak również niezachwiana postawa humanistyczna są podstawowymi cechami osobowości,
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Nadzór pedagogiczny Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty w roku szkolnym 2015/2016 Bydgoszcz, 29 sierpnia 2016 r.
Spotkanie z rodzicami- inauguracja roku szkolnego 2016/
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ
Co to jest spacer edukacyjny?
ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 im
Program eTwinning Planowanie projektów
Przyroda.
Ramy instytucjonalne UE
O ochronie danych osobowych.
Prowadzenie debat w szkole
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
Funkcjonowanie rad rodziców w szkole
ORGANIZACJA.
W roku szkolnym 2014/2015 szkoła realizowała różne zadania związane z szeroko pojętą promocją zdrowia, które uwzględniały przyjęty cel dotyczący dostrzegania.
Statut Szkoły art. 98 ustęp 1.
kształcących w zawodach
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Szkoła równych szans.
W 2016 roku podejrzenie doświadczania przemocy w rodzinie dotyczyło 7074 dziewcząt i 7149 chłopców w wieku 0-18 lat (źródło: KG Policji) W 2015 roku hospitalizowano.
„Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze
Program kompleksowego wsparcia szkół oraz przedszkoli, podporządkowany potrzebom tych podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia – Powiat.
Przedszkole Promujące Zdrowie
Konferencja Uwarunkowania prawne pracy dyrektora i nauczyciela wobec zmieniającej się rzeczywistości oświatowej pod patronatem.
Konferencja dla Dyrektorów
Program profilaktyczno-wychowawczy
Ocena pracy nauczyciela i dyrektora
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
Zgłoszenie do konkursu
SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
Wizyta w Hiszpanii, Malaga, r..
Wykorzystanie środków na wspieranie doskonalenia zawodowego nauczycieli w Szkole Podstawowej w Dobczynie Szkoła Podstawowa w Dobczynie to mała wiejska.
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Współpraca z placówkami wspierającymi rozwój ucznia
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
AKTYWIZUJĄCE METODY NAUCZANIA i UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Wyrok WSA w Bydgoszczy z dnia 27 października 2016 r., I SA/Bd 613/16
Warszawa 2-3 października 2018
SIEĆ WSPARCIA KOORDYNATORÓW POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Wspomaganie pracy szkół
EWALUACJA WEWNĘTRZNA SIEWNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA POLONIJNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
Zapis prezentacji:

Badając wymaganie „Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych” stwierdzamy, że cała kadra jest zaangażowana w życie szkoły. Wszyscy oni współpracują między sobą przy realizacji procesów wychowawczych i edukacyjnych. Wspólne działania prowadzone są zarówno wśród wszystkich nauczycieli uczących w placówce jak i w gronie uczących w jednym oddziale. Każda zmiana dotycząca przebiegu procesów edukacyjnych, czyli planowanie, organizacja, realizacja, analiza i doskonalenie jest efektem ustaleń jakie wypracowuję oni między sobą. Wspólnie rozwiązują oni powstałe problemy wychowawcze jak i inne powstałe w wyniku pracy z dziećmi. Doskonalą także metody i formy współpracy między sobą. W przeprowadzeniu ewaluacji wewnętrznej pomagają sobie nawzajem. Doskonalą także własną pracę poprzez wymianę doświadczeń i poglądów. Wymaganie zostało zatem spełnione w stopniu wysokim. „Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych”