Konferencja dla nauczycieli informatyki Wrzesień 2017 r. Bożenna Kossakowska
Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2017/2018
Wdrażanie nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego. Podniesienie jakości edukacji matematycznej, przyrodniczej i informatycznej. Bezpieczeństwo w Internecie. Odpowiedzialne korzystanie z mediów społecznych. Wprowadzanie doradztwa zawodowego do szkół i placówek. Wzmacnianie wychowawczej roli szkoły. Podnoszenie jakości edukacji włączającej w szkołach i placówkach systemu oświaty.
Podlaska Platforma Edukacyjna https://crtd.wrotapodlasia.pl/
Instrukcja rejestracji na stronie internetowej www.odnlomza.pl
Metody rejestracji
Pierwszy sposób
Wybieramy formę z listy rozwijanej i uzupełniamy danymi (w przypadku formy płatnej podajemy dane do faktury)
Formularz zgłoszeniowy cd.
Formularz zgłoszeniowy cd.
Komunikat pojawiający się po wysłaniu zgłoszenia
Treść e-maila przychodzącego do uczestnika formy doskonalenia
Drugi sposób
Terminarz szkoleń
Terminarz szkoleń
Terminarz szkoleń
Zamówienie rady pedagogicznej
Wybór gotowych propozycji
Samodzielna propozycja tematu
Rezygnacja ze szkolenia
Nowe podejście do roli informatyki https://cybernauci.edu.pl/aktualnosci/ https://phet.colorado.edu/translation/920/simu lations/category/by-level/high-school https://www.quizizz.com/ http://www.mapy- mysli.com/mapy_mysli_tworzenie.html
http://learningapps.org https://pl.padlet.com/ https://pl.khanacademy.org https://www.portalmatematyczny.pl/ https://www.medianauka.pl/matematyka-portal http://www.geogebra.org/cms/pl http://www.sofizmat.pl/ http://efizyka.net.pl/ http://fizyka.pisz.pl/ https://www.youtube.com/watch?v=mFstcz0SPpA http://chemfan.pg.gda.pl/Inne_Miejsca/ http://biomist.pl/ http://chemix.toborek.info/ http://biomist.pl/ , http://www.vspzo.ch/ https://zygotebody.com/ https://www.mozak.science/landing https://www.google.pl/intl/pl/earth/ https://www.google.com/sky/ http://free4edu.info/
Propozycja szkoleń KD 13 - Programowanie w C+, 20 godzin KD 14 - Programowanie w Scratchu, 15 godz. W 89 - Programowanie bez komputera w edukacji wczesnoszkolnej, 5 godz. W 90 - Programowanie dla dzieci z wykorzystaniem Scotiego, 5 godz. W 91 - Projektowanie i analiza algorytmów z wykorzystaniem programu "Magiczne bloczki"10 godz. W 92 - Tworzenie projektów edukacyjnych metodą WEBQUEST, 10 godz.