Biuletyny Informacji Publicznej we Wrotach Małopolski jako wstęp do elektronicznego województwa Kraków, 2 kwietnia 2004 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
e-administracja / e-government
Advertisements

Założenia aktualizacji Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Małopolskiego.
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Organizacje pozarządowe
System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej
1. Geneza projektu 2. Założenia i cele projektu 3. Harmonogram projektu 4. Produkty projektu 5. Założenia techniczne i wydajnościowe 6. Wizja systemu 7.
Mgr Paweł Dąbrowski Technika biurowa mgr Paweł Dąbrowski
Departament Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego Dostęp do informacji o środowisku Płock, 8 lipca 2004 r.
Strategia rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013
Sytuacja w województwie: zatrudnienie, edukacja, integracja społeczna, przedsiębiorczość.
Fundusze europejskie, a rejestry publiczne Gdańsk, dn bezpieczny i skuteczny dostęp do zawartych w nich danych oraz rozwój systemów udostępniania.
Warszawa, 19 lutego 2007 r. Agnieszka Suska-Buława
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Elżbieta Polak Marszałek Województwa Lubuskiego Lubuskie – kraina sprzyjająca innowacji.
Słowniczek pojęć podstawowych związanych z funkcjonowaniem funduszy UE.
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Plan Informatyzacji Państwa na lata elektroniczna Platforma.
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Projekt „e-świętokrzyskie” Finansowany z funduszy ZPORR na
Problemy organizacji usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną wdrażanych przez MSWiA   współpraca między systemami lokalnymi a platformą ePUAP.
Biblioteka zasobów informacyjnych Kraków, 5 grudnia 2007 r.
1 Aspekty prawne oraz zasady finansowania projektu e-PUAP Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Beata Radzikowska Departament Systemów.
E-PUAP Usługi administracji świadczone drogą elektroniczną metodyka wyboru, lista usług, kolejność wdrażania. dr inż. Dariusz Bogucki p.o. Dyrektor Departamentu.
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski
Działalność jednostek samorządu terytorialnego w telekomunikacji – wymagania Megaustawy Piotr Combik.
Społeczeństwo Informacyjne w województwie podlaskim Podsumowanie realizowanych projektów Nowe planowane projekty Nowe planowane projekty Białystok, 27.
Warszawa Pierwszy miesiąc CEIDG… doświadczenia związane z funkcjonowaniem systemów: 1. Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej.
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
PODSUMOWANIE PROJEKTU: Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Głogowskim w oparciu o założenia Regionalnej Strategii Innowacji.
Projekt nr Z/2.32/I/1.5/365/05/U/6/09 pn.: E - urząd – przyjazna administracja w Urzędzie Miejskim w Stargardzie Szczecińskim współfinansowany p przez.
Myślenie sieciowe Technologie komunikacji i informacji (ICT) jako narzędzie zarządzania gminą i powiatem Konferencja Polskie gminy w nowoczesnej Europie.
Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej
1. 2 Elektroniczna Dystrybucja Informacji EDI, format XML Wydział Prawa i Administracji Pracownia Komputerowa.
Platforma Usług Elektronicznych
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SŁUPSKU
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
E - obywatel.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
Praktyczne aspekty zarządzania dokumentacją elektroniczną w nowoczesnym urzędzie. Na podstawie doświadczeń Małopolskiego Urzędu.
Województwo Zachodniopomorskie Urząd Miejski w Koszalinie
Raport PIIT Warunki rozwoju rynku teleinformatycznego w Polsce w latach Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji Warszawa, 28 lipca 2005 roku.
SYSTEM OBSŁUGI UCZESTNIKÓW RYNKU ENERGII – WSPARCIE DZIAŁAŃ PRZEDSIĘBIORCÓW W KONTAKTACH Z PREZESEM URE Małgorzata Kozak Informatyka dla energetyki Poznań
RAPORT KOŃCOWY Działanie 4.2. Rozwój usług i aplikacji dla ludności
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Znaczenia Biuletynu Informacji Publicznej w realizacji prawa do informacji publicznej Katowice, dr Grzegorz Sibiga Instytut Nauk Prawnych PAN.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
Rozwój katalogu usług cyfrowych dla klientów Administracji Podatkowej i Kontroli Skarbowej w zakresie centralizacji obsługi podatków CIT i VAT oraz obsługi.
Wyszukiwanie danych o sytuacji gospodarczej i społecznej.
Cyfrowa Polka, cyfrowy Polak – portret niewyraźny Dr hab. Katarzyna Śledziewska Diagnoza kompetencji cyfrowych polskich małych i średnich przedsiębiorstw.
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
II Kongres Polski Cyfrowej, Warszawa, 3 listopada 2015 r. Możliwości finansowania projektów w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych w Programie Operacyjnym.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
PORTAL EDUKACYJNY WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO - KOSZALIN Koszalin, marzec 2010 UM Koszalin: Biuro Informatyki Wydział Edukacji Województwo Zachodniopomorskie.
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
Projekt STARGARDZKI INTERNET SZEROKOPASMOWY planowany do realizacji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
KWALIFIKOWALNOŚĆ VAT Grzegorz Sobolewski
Baza Usług Rozwojowych
SCHEMAT STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ DEPARTAMENTU KONTROLI
Piotr Jóśko Z-ca Dyrektora
Zapis prezentacji:

Biuletyny Informacji Publicznej we Wrotach Małopolski jako wstęp do elektronicznego województwa Kraków, 2 kwietnia 2004 r.

WROTA MAŁOPOLSKI www.malopolska.pl Uruchomienie Wrót Małopolski oraz zintegrowanego systemu Biuletynów Informacji Publicznej to wstęp do elektronicznego województwa

Dostęp do informacji publicznej – realizacja ustawy Rozdział 2, Art. 6. Udostępnieniu podlega informacja publiczna, w szczególności o: punkt 3) zasadach funkcjonowania podmiotów, o których mowa w art. 4 ust. 1, w tym o: e) stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania, Termin wejścia w życie: 1.I.2004 r.

Zapotrzebowanie na usługi on–line (CGEY) Obywatel Administracja rozliczenie podatku dochodowego szukanie pracy w urzędach pracy załatwianie ubezpieczeń społecznych załatwianie dokumentów osobistych (paszport, prawo jazdy) rejestracja samochodu uzyskiwanie zgody na budowę zgłaszanie przestępstwa na policji korzystanie z biblioteki uzyskanie świadectwa urodzenia, ślubu zapisywanie się na wyższą uczelnię zmiana meldunku rejestrowanie się w przychodni, szpitalu

Zapotrzebowanie na usługi on–line (CGEY) Przedsiębiorca Administracja załatwianie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym pracowników rozliczenie podatku rozliczenie VAT rejestracja działalności gospodarczej dostarczanie danych do urzędu statystycznego składanie deklaracji celnych uzyskiwanie różnego typu zezwoleń uczestniczenie w przetargach

Administracja - oczekiwania sektor publiczny otwarty i przejrzysty sektor publiczny służy wszystkim i jest dostępny dla wszystkich sektor publiczny maksymalnie produktywny

eAdministracja - definicja eAdministracja - użycie technologii informacyjnych i komunikacyjnych w administracji publicznej połączone ze zmianami organizacyjnymi i nowymi umiejętnościami w celu poprawy jakości usług publicznych i mechanizmów demokratycznych oraz wzmocnienia poparcia dla działań publicznych.

eAdministracja - stadia Stadium 5: INTEGRACJA USŁUG obsługa spraw on-line, decyzje i doręczanie (możliwość realizowania płatności), połączenie z wieloma back-office (dostęp do wielu baz danych z jednego portalu) Stadium 4: TRANSAKCYJNOŚĆ obsługa spraw on-line, decyzje i doręczanie (możliwość realizowania płatności), połączenie z back-office Stadium 3: INTERAKCJA wymiana informacji, połączenie z back-office, wypełnianie dokumentów, autentyfikacja, personalizacja treści Stadium 2: KONTAKT downloading lub drukowanie dokumentów do wypełnienia brak połączenia z back-office Stadium 1: INFORMACJA informacja on-line o usługach publicznych oraz informacje z wybranych dziedzin Stadium 0: NIE ON-LINE brak serwisu w Internecie

Wrota Małopolski - BIP i CU Gdzie jesteśmy? STADIUM 5 + DOSTĘP DO WSPÓLNYCH BAZ DANYCH + PODPIS ELEKTRONICZNY STADIUM 4 + DOKONYWANIE OPŁAT Wrota Małopolski - BIP i CU STADIUM 3 Serwisy Małopolski STADIUM 2 STADIUM 1

Perspektywy Poprawa dostępu do Internetu dla gmin i powiatów /Infrastruktura, stanowiska dostępowe/ Rozbudowa połączeń Z BACK-OFFICE (np. z systemami obiegu dokumentów i z systemami intranetowym) Dalsza integracja BIP Rozbudowa narzędzi do przygotowywania treści do BIP Podpis elektroniczny, mikropłatności, aukcje elektroniczne, etc.

Dziękuję za uwagę Sławomir Kopeć Dyrektor Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego skop@malopolska.mw.gov.pl