Procedury związane ze zgłaszaniem, uczestnictwem, rozliczaniem i raportowaniem projektów VOUCHER BADAWCZY BIURO UPOWSZECHNIANIA NAUKI UKW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zmiany w projektach 6.2 PO KL
Advertisements

URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
Lepszy start dla „zawodowca” r.
Informacja na temat FŚPMdSiD PW w roku akademickim 2013/2014
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania.
Przygotowanie i rozliczanie inwestycji w ramach PROW
1 Oś 1 Korzystanie z usług doradczych przez rolników i posiadaczy lasów 4 listopad 2009 r.
Realizacja projektów systemowych w ramach Poddziałania i PO KL.
Umowa ramowa - Nazwa UMOWA O WARUNKACH I SPOSOBIE REALIZACJI LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU OBSZARÓW RYBACKICH.
Zlecenie i wybór wykonawcy
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH Czerwiec 2010 działanie Odnowa i rozwój wsi.
Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE NIERPAWIDŁOWOŚCI W TRAKCIE REALIZACJI PROJEKTÓW Kielce, 9 lipca 2007 r.
ROZLICZENIE JEDNORAZOWEJ DOTACJI NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
1. Obowiązki beneficjenta wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu Wrocław, lipiec 2009.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
PODSTAWY PRAWNE KOSZTORYSOWANIA
Przygotowanie i rozliczanie inwestycji w ramach PROW
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
1 Procedura wyboru wniosków i zawierania umów w ramach Poddziałania POKL Piotr J. Majewski Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, 17 kwietnia.
Prowadzenie dokumentacji
Krystyna BANDAU-PALKA gł. specjalista DWM – MN i Sz W
Proces rekrutacyjny Rekrutacja placówek oraz uczestników/czek będzie prowadzona w Biurze Projektu, które mieści się we Wrocławskim Centrum Doskonalenia.
Wnioski o płatność i zaliczki w ramach RPO WP
Program Leonardo da Vinci
Działanie 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie PROW 2007 – 2013.
Działanie 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie PROW 2007 – 2013.
Wprowadzanie zmian w trakcie realizacji projektu –
PROCES NABORU WNIOSKÓW. Ogłoszenie rozpoczęcia naboru wniosków, które będzie można znaleźć w : prasie, na stronach internetowych Urzędu Marszałkowskiego.
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich SZKOLENIE w zakresie rozliczania projektów w ramach PROW
Dotacje działalność pożytku publicznego
UWAGI DO SKŁADANYCH SPRAWOZDAŃ za rok 2012
Rozliczanie operacji PROW Stęszew 6 listopada 2012r Ireneusz Witkowski.
Wprowadzanie zmian do umów z Beneficjentami Działania 8.2 PO IG
Konferencja dla Kierowników Ośrodków Egzaminacyjnych
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Prof. Tadeusz Więckowski
Wsparcie przygotowania wniosku i realizacji projektu IAPP Piotr Bednarek Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE Instytut Podstawowych Problemów.
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
CRR ČR, Společný technický sekretariát, Olomouc, ul. Jeremenkova 40B, , | tel.: | fax: +420.
Opracował :© 2014 Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS na rok akademicki 2014/2015 WYPEŁNIANIE FORMULARZA.
KROK PO KROKU PRZEDSTAWIAMY W JAKI SPOSÓB MOŻNA POZYSKAĆ ŚRODKI NA DZIAŁALNOŚĆ STUDENCKĄ I ZASADY ICH WYDATKOWANIA FINANSOMETR ORGANIZACJI STUDENCKICH.
Zasady prawidłowego rozliczania otrzymanego wsparcia w ramach „ Z pracy do pracy” POKL /14.
Kto może ubiegać się o stypendium Rektora?
FUNDUSZ AZYLU, MIGRACJI I INTEGRACJI SZKOLENIE DLA BENEFICJENTÓW Warszawa, 26 października 2015 r.
Zasady przygotowania dokumentów dla uczniów i przedsiębiorców 4-tygodniowe płatne staże wakacyjne dla uczniów ze szkół ponadgimnazjalnych realizowane w.
Opracował :© 2015 Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS na rok akademicki 2015/2016 WYPEŁNIANIE FORMULARZA.
DBFO - Targówek m. st. Warszawa
Opracował :© Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS rok akademicki 2013/2014 WYPEŁNIANIE FORMULARZA WNIOSKU.
Planowanie, finansowanie i rozliczanie projektów w organizacjach polonijnych. Moskwa, 2-3 listopada 2012 rok.
2014 Rejestr Usług Rozwojowych Warszawa,
Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości Rozliczanie projektów w ramach schematu 2.2 A – wydatkowanie zaliczki 24 października 2013 r. Fundusze europejskie.
Zamykanie projektu realizowanego w ramach V Priorytetu POIiŚ Wola Ducka, 4 września 2013 r.
Granty na granty - wsparcie polskich koordynatorów w programach badawczych Unii Europejskiej Warszawa, 6 kwietnia 2016 r. ul. Hoża 20 \ ul. Wspólna 1/3.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Wsparcie przygotowawcze dla LGD Lublin Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Departament.
Procedura zmian. 2 Zmiany do projektów mogą być wprowadzane przede wszystkim w przypadku braku możliwości zrealizowania projektu na warunkach określonych.
Wnioskodawca chcący ubiegać się o dofinansowanie projektu w konkursie w ramach RPO WIM powinien: 1)Zapoznać się z ogłoszeniem o konkursie: Ogłoszenie.
2016 Poddziałanie PO IR Ochrona własności przemysłowej Tomasz Czerwoniak Warszawa, 12 lipca 2016 r.
Dyr. Jednostki organizacyjnej Inicjator Postępowania Służby kontrolingowe właściwe organizacyjnie Departament Zakupów Pełnomocnik Kierownika Zamawiającego.
Rozliczanie wydatków we wnioskach o płatność
Szkolenie dla potencjalnych beneficjentów ostatecznych
I DZIEŃ DOKTORANTA Stypendium START – Doktorat wdrożeniowy
Lekarska ambulatoryjna opieka rehabilitacyjna
Wnioski o płatność- informacje potrzebne do rozliczenia operacji w ramach PROW „Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” Rozliczenie projektu.
Przewodnik stażysty.
Beneficjenci projektów finansowanych w ramach PO WER
Realizacja projektów – etap podpisania umowy o dofinansowanie projektu
FINANSOMETR ORGANIZACJI STUDENCKICH i DOKTORANCKICH
WPROWADZANIE ZMIAN W PROJEKCIE
Zapis prezentacji:

Procedury związane ze zgłaszaniem, uczestnictwem, rozliczaniem i raportowaniem projektów VOUCHER BADAWCZY BIURO UPOWSZECHNIANIA NAUKI UKW

VOUCHER BADAWCZY Zgłoszenie chęci uczestnictwa w projekcie Przyznanie Vouchera przyjęcie wniosku do realizacji RozliczanieRaportowanie

ETAP I. ZGŁOSZENIE CHĘCI UCZESTNICTWA W PROJEKCIE VB zadania harmonogram 1. Opracowanie we współpracy z przedsiębiorcą opisu usług badawczych opracowanie kosztorysu według załącznika w tym: wyliczenie wynagrodzeń na postawie średniej (trzy oferty) stawki rynkowej za podobne usługi razy liczba przewidzianych godzin pracy w tym projekcie (przy czym nie może ona przekraczać 50% liczby godzin w miesiącu dla pracownika naukowo - dydaktycznego) pozostałe koszty należy skalkulować na podstawie rozpoznania rynkowego 2. Kosztorys oświadczeniami dotyczącymi posiadanych kompetencji i wiedzy w zakresie deklarowanym w ramach opisanej usługi badawczej oraz zobowiązanie do wykonania usługi zgodnie z regulaminem przyznawania i rozliczenia wsparcia w ramach realizacji projektu Voucher Badawczy 3. Przedstawienie składu osobowego zespołu projektowego wraz z: na 10 dni przed terminem załączenie jw. materiałów do dokumentacji projektu. Termin ten wynika z konieczności sprawdzenia poprawności kosztorysu, zatwierdzenia kosztów przez kwesturę i rejestracji zaplanowanych zakupów i usług w Biurze Zamówień Publicznych oraz uzyskania podpisu właściwego Rektora. 4. Przedłożenie do Biura Upowszechniania Nauki oświadczenia wykonawcy w ramach projektu Voucher Badawczy wraz z wyżej wymienionymi dokumentami (2 egz.)

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY - ZAŁĄCZNIK DO WNIOSKU

ETAP II. PRZYZNANIE VB / PRZYJĘCIE WNIOSKU DO REALIZACJI 1. Opracowanie umowy o współpracy z przedsiębiorcą na podstawie wzoru umowy o świadczenie usług badawczych dostępnej w Biurze Upowszechniania Nauki uzupełnionej umowy o współpracy z przedsiębiorcą podpisanego przez kierownika projektu oraz przedsiębiorcę kosztorysu stanowiącego załącznik do umowy o współpracy umów o dzieło dla zespołu projektowego (wzór umowy o dzieło zawierającej zapisy o przeniesieniu autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z przepisów prawa własności przemysłowej) - wzór umowy dostępny w BUN 2. Przekazanie do BUN-u (3 egz.): DOKUMENTY POWINY BYĆ PRZEKAZANE DO BIURA NA 14 DNI PRZED DATĄ PODPISANIA (w celu sprawdzenia poprawności zapisów, uzyskania potwierdzenia ostatecznego kosztorysu w księgowości i uzyskania podpisu właściwego Rektora. Na tym etapie powinna być wydana przez Biuro Zamówień Publicznych decyzja o trybie postępowania przy zakupach i usługach w projekcie. UWAGA

ETAP III. ROZLICZANIE kierownik projektu zobowiązany jest przedłożyć w Biurze Upowszechniania Nauki aneks wraz poprawionymi umowami o dzieło jeśli aneks dotyczy zmian w kosztorysie dodatkowo należy dołączyć zmieniony kosztorys wraz z podpisem przedsiębiorcy i wyjaśnieniem - każdy w 3 egz. W przypadku zaistnienia konieczności zawarcia aneksu do umowy o świadczenie usług: Wszystkie zakupy i usługi dokonywane w ramach realizacji Voucherów należy rejestrować w Biurze Upowszechniania Nauki (zarówno zapotrzebowania jak i FV), zgodnie z ustaloną procedura zamówień publicznych

ETAP IV. RAPORTOWANIE Raport wraz z całą wymaganą dokumentacją wykonania usługi i po uzyskaniu podpisu zleceniodawcy należy złożyć w Biurze Upowszechniania Nauki na 8 dni przed datą wyznaczoną jako ostateczną na złożenie raportu (jest to czas na weryfikację pod względem formalnym i na uzyskanie podpisu właściwego Rektora) Raport Kierownik Vouchera występuje z wnioskiem do Biura Upowszechniania Nauki o wystawienie FV na Zleceniodawcę usługi zgodnie z zapisami umowy o współpracy Umowy o dzieło dla osób realizujących Vouchery wypłacane będą po tym jak na konto uczelni wpłyną środki finansowe z tytułu rozliczenia VB

P R O C E D U R A

Biuro Upowszechniania Nauki ul. Chodkiewicza 30 bud. B pok. 261B, piętro II, pok. 261 tel lub Zespół BUN Kierownik - mgr Agata Pluskota Specjalista – mgr Katarzyna Lutkowska Sam. ref – mgr Nina Woderska ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY