Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„ Człowiek – najlepsza inwestycja” Projekt pn
Advertisements

„ZAGRAJMY O SUKCES” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Nauka sekretem sukcesu Spotkanie informacyjne w roku szkolnym 2012/2013.
Człowiek – Najlepsza inwestycja
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany przez.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Dobry start w edukację – indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz.
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Termin realizacji – 20 miesięcy
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Jeżowe, 25 czerwca 2009 r. Jeżowe, 25 czerwca 2009 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu pn.: Wszyscy mamy równe szanse - program wyrównywania.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
PROJEKT Projekt, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.3.4, zwyciężył w konkursie.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Beneficjenci uczniów 75 szkół wiejskich zlokalizowanych w:
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
Człowiek najlepsza inwestycja Kreatywny absolwent na rynku pracy Pułtusk, 21 I 2011 r. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
„Szkolne Centrum Nauki”
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „KIERUNEK –SUKCES” Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt „Wiedza to sukces” realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie Aleja Najświętszej.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Od 1 listopada 2015 roku rusza unijny projekt Erasmus+ "Our school is getting international!" G ł ówne cele projektu: podniesienie poziomu kluczowych kompetencji.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie Projekt „Masz Okazję – Pomóż Sobie”
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Projekt Partnerski, pn. Rodzina w Centrum Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Oś Priorytetowa 9 Solidarne.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Babciu, Dziadku masz wiadomość 2 Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły.
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
aktywnie korzystamy z funduszy unijnych
Informacja o projekcie Małopolskie Talenty
Projekty zrealizowane w ZS1
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
„Poszerzamy Kadr” Projekt:
"Matematyczne eksperymenty - poprawa jakości nauczania matematyki
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
„SMART GIMNAZJALISTA CZYLI ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCO - DOSKONALĄCE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH” PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zapis prezentacji:

Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”

FINANSOWANIE Unia Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.01 Rozwój Kształcenia Ogólnego, Poddziałanie 10.01.03 Edukacja w szkołach prowadzonych kształcenie ogólne z Europejskiego Funduszu Społecznego.

REALIZACJA Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Bodzanowie. Gmina Biskupice Klasy Gimnazjalne im. ks. Karola Wojtyły w Sławkowicach prowadzone w Szkole Podstawowej im. Ks. Karola Wojtyły w Sławkowicach Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Bodzanowie.

UDZIAŁ Wszyscy uczniowie Szkoły Podstawowej w Bodzanowie klasy I-VII Udział w Projekcie jest bezpłatny. Projekt realizowany jest od 1 sierpnia 2017 r. do 31 lipca 2019 r. (dwa lata szkolne 2017-2018 i 2018-2019) Rekrutacja na zajęcia odbywa się w dniach: 11-14 września 2017r.

CELE Celem projektu jest: kształtowanie kompetencji kluczowych u uczniów z Gminy Biskupice w kierunku rozwijania zainteresowań i umiejętności wpływających na poprawę efektywności pracy szkół z wykorzystaniem technologii ICT.

DZIAŁANIA W ramach realizacji projektu przewidziano następujące działania: „Zajęcia rozwijające” – dodatkowe zajęcia pozalekcyjne prowadzone metodami warsztatowymi z wykorzystaniem technologii ICT, kształtujące kompetencje kluczowe na których będą prowadzone doświadczenia i eksperymenty.

DZIAŁANIA W ramach realizacji projektu przewidziano następujące działania: „Zajęcia wspierające dla uczniów mających trudności - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne prowadzone metodami warsztatowymi z wykorzystaniem technologii ICT kształcące kompetencje kluczowe mające za zadanie wspomóc uczniów w opanowaniu podstawowych umiejętności i wiedzy z matematyki, przedmiotów przyrodniczych. Wsparcie przewidziano dla uczniów, którzy posiadają określone dysfunkcje wpływające negatywnie na wyniki edukacyjne.

DZIAŁANIA W ramach realizacji projektu przewidziano następujące działania: „Nakładki” - dodatkowe zajęcia prowadzone metodami warsztatowymi, kształtujące kompetencje kluczowe, mające za zadanie rozwijanie zainteresowań, kształtowanie aktywnych postaw, kształtowanie umiejętności aktywnego poszukiwania dla zespołów klasowych. Przewidziano koła zainteresowań: matematyczne, przyrodnicze.

DZIAŁANIA W ramach realizacji projektu przewidziano następujące działania „Programowanie” - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne prowadzone metodami warsztatowymi z wykorzystaniem technologii ICT kształcące kompetencje kluczowe z wykorzystaniem programowania.

ZAJĘCIA Szkoła Podstawowa w Bodzanowie - zajęcia pozalekcyjne dla uczniów mających trudności L.p. rodzaj zajęć ilość grup ilość osób w grupie   1 Matematyka 2 grupy klasy IV-VII po 8 osób 2 grupy klasy I-III po 5 osób 2 Przyrodnicze 1 grupa klasy IV-VII po 4 osoby 1 grupa klasy I-III 3 Informatyka po 6 osób 1 grupa klasy I – III Po 6 osób

ZAJĘCIA Szkoła Podstawowa w Bodzanowie - zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych L.p. rodzaj zajęć ilość grup ilość osób w grupie   1 Matematyka 2 grupy klasy IV-VII po 8 osób 2 grupy klasy I-III po 5 osób 2 Przyrodnicze 1 grupa klasy IV-VII 1 grupa klasy I-III 3 Zajęcia z programowania Po 8 osób

ZAJĘCIA Szkoła podstawowa w Bodzanowie - zajęcia pozalekcyjne dla wszystkich uczniów w formie nakładki rodzaj zajęć ilość grup ilość osób w grupie   Edukacja przyrodnicza dla wszystkich 7 grup klasy I - VII Wszyscy uczniowie klas Informatyka 6 grup klasy I-VI Zajęcia z programowania

Szkoła podstawowa w Bodzanowie wycieczki edukacyjne - 2wyjazdy klasowe ZAJĘCIA Szkoła podstawowa w Bodzanowie wycieczki edukacyjne - 2wyjazdy klasowe

DREKRUTACJA Wypełnienie przez kandydata/-tkę: formularza rekrutacyjnego szczegółowej karty zgłoszeniowej na zajęcia, oświadczenia o przetwarzaniu danych - - - - - - - - - - - Po zakwalifikowaniu się: Złożenie podpisanych przez kandydatów i ich rodziców/opiekunów prawnych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w Projekcie tj. Deklaracji udziału w Projekcie/Zgoda rodzica lub opiekuna prawnego na udział dziecka w Projekcie

Koordynator szkolny Marcin Koczara Dziękuje za uwagę Koordynator szkolny Marcin Koczara