SZKOŁA SUKCESU – SZKOŁĄ WSZYSTKICH UCZNIÓW Projekt „ SZKOŁA SUKCESU ” wsp ó łfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie
Prezentacja na wywiadówkę
Generator przyszłości
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Wycieczka do kina w Krakowie
Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro
KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
Projekt „Uwaga! Sposób na sukces”
SZKOŁA SUKCESU PROGRAM.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
EUROPEJSKIE KOMPETENCJE KLUCZOWE
ETwinning naturalny program zmieniającej się edukacji Aleksandra Bek.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Termin realizacji – 20 miesięcy
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
ZADANIA KOORDYNATORÓW
Metoda projektu i praca zespołowa w praktyce szkolnej
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt "Dziecięca akademia przyszłości – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia.
„Szkolne Centrum Nauki”
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
Techniki efektywnego uczenia – ćwiczenia cd. zajęć 3 Zajęcia 5
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Kreatywna szkoła, to twórczy uczeń
„Kompetencje zawodowe”
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Realizacja programu rozwojowego
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
Apetyt na wiedzę Projekt realizowany przez : Szkołę Podstawową w Gliniku Górnym Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie.
Szkoła demokracji – szkoła samorządności Program rozwoju kompetencji społecznych i obywatelskich rad pedagogicznych Spotkanie V Podsumowanie i zakończenie.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „KIERUNEK –SUKCES” Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 1 RYNEK.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Edukacja normalizacyjna i zadaniowa w kontekście relacji „Szkoła – rynek pracy” Donata Andrzejczak Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli I Kształcenia.
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
PRIORYTET IX PO KL ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Projekty zrealizowane w ZS1
„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów LO Computer College”
wspomaganie pracy przedszkoli, szkół i placówek
Jak kształtować kompetencje kluczowe?
KOMPETENCJE KLUCZOWE.
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
Zapis prezentacji:

SZKOŁA SUKCESU – SZKOŁĄ WSZYSTKICH UCZNIÓW Projekt „ SZKOŁA SUKCESU ” wsp ó łfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego

PRIORYTET IX ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH, DZIAŁANIE 9.1 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH ŚWIADCZONYCH W SYSTEMIE OŚWIATY, PODDZIAŁANIE WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Z GRUP O UTRUDNIONYM DOSTĘPIE DO EDUKACJI ORAZ ZMNIEJSZENIE RÓŻNIC W JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH

Liczne zajęcia pozalekcyjne, realizowane w ramach projektu „SZKOŁA SUKCESU”, pozwalały naszym uczniom na doskonalenie kompetencji kluczowych.

POROZUMIEWANIE SIĘ W JĘZYKU OJCZYSTYM

Na wszystkich zajęciach nauczyciele wprowadzali ćwiczenia doskonalące umiejętności ortograficzne, językowe i gramatyczne. Uczniowie kształcili umiejętność sprawnego czytania i efektywnego notowania. Uczyli się zasad i kultury dyskusji, płynnego wypowiadania się, wyrażania własnego zdania. Może kiedyś zostanę poetką albo dziennikarką…

Przeczytałam już tekst o starożytnych Rzymianach. Czas zrobić sandały! Turlanie mumii to jest to! Czytanie może być niezwykłą przygodą!

Redagowanie różnych form wypowiedzi łatwiej przychodzi, gdy działa się zespołowo z kolegami.

POROZUMIEWANIE SIĘ W JĘZYKACH OBCYCH

Porozumiewanie się w językach obcych to nie tylko praktyczna nauka języka angielskiego. To również umiejętność korzystania ze słownika wyrazów obcych, prawidłowa wymowa wyrazów pochodzenia obcego. To opanowanie terminologii informatycznej. My name’s Mikołaj!

Who was Astrid Lindgren?

KOMPETENCJE INFORMATYCZNE

Komputer stał się narzędziem naszej codziennej pracy. Uczniowie sprawnie korzystają z zasobów Internetu, redagują teksty, tworzą prezentacje, prace graficzne, a nawet filmy, i to nie tylko na zajęciach informatycznych.

KOMPETENCJE MATEMATYCZNO- TECHNICZNE

Podczas zajęć towarzyszyła nam świadomość, że teoria ma zastosowanie w praktyce. Najefektywniejsza jest nauka poprzez zabawę i działanie. A matematykę można „oswoić” i polubić! 8 metrów! Notuj, Christian, notuj!

UMIEJĘTNOŚĆ UCZENIA SIĘ

Pierwszym krokiem było rozpoznanie własnego stylu uczenia się i dobranie do niego efektywnych metod zapamiętywania i uczenia się. Dzieci poznały nielinearne metody notowania, takie jak: mapa mentalna, schematy, wykresy. Stosowały w praktyce łańcuchową metodę zapamiętywania, piktogramy, haki pamięciowe. Najbardziej lubimy eksperymenty!

KOMPETENCJE SPOŁECZNE I OBYWATELSKIE

Zadaniem współczesnej szkoły jest wpojenie dzieciom, że są częścią lokalnej wspólnoty, wyposażenie uczniów w umiejętności planowania, negocjowania, dyskutowania, wpływania na rzeczywistość. Przeczytam Waszą ulotkę z chęcią.

To mit, że dzieci i ryby głosu nie mają!

INICJATYWNOŚĆ I PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

Zależało nam, aby wzbudzić w uczniach aktywność i chęć działania. Uczeń osiągający sukcesy, to uczeń, który: potrafi sprawnie zorganizować własne stanowisko pracy, jest kreatywny i dobrze czuje się w działaniu, często jest inicjatorem dodatkowych przedsięwzięć, w pracy grupowej pełni rolę lidera, prawidłowo organizuje pracę innych, zna swoje mocne i słabe strony. Proszę, weź pod uwagę moją propozycję.

ŚWIADOMOŚĆ I EKSPRESJA KULTURALNA

Szczęśliwe dziecko, to mały człowiek, który wyraża swoje emocje poprzez śpiew, taniec, plastykę.

Co zmieniło uczestnictwo szkoły w projekcie?  Nauczanie i doświadczanie wychodzi poza salę lekcyjną i teren szkoły.  Więcej pomocy, których zawsze brakowało – korzysta z nich każdy uczeń.  Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie stosowania innowacyjnych metod nauczania (metoda projektu, eksperyment, portfolio) i pracy zespołowej.  Wzrasta świadomość społeczności lokalnej, że mała szkoła jest sercem wsi, a nauka trwa przez całe życie.

Nasza szkoła stała się SZKOŁĄ SUKCESU każdego ucznia! Szkoła wspólnej odpowiedzialności uczniów, rodziców i nauczycieli