Projekt innowacyjny: Poszukiwanie nowych skutecznych metod aktywizacji zawodowej i społecznej grup zawodowych wymagających szczególnego wsparcia PROJEKT.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Proces doboru próby. Badana populacja – (zbiorowość generalna, populacja generalna) ogół rzeczywistych jednostek, o których chcemy uzyskać informacje.
Advertisements

Powiatowy Urząd Pracy w Śremie Powiatowy Urząd Pracy w Śremie SFINANSUJEMY NOWE MIEJSCA PRACY Śrem, 4 listopada 2010 roku.
1 Kobiety na rynku pracy. 2 Współczynnik aktywności zawodowej kobiet i mężczyzn w wieku w Polsce i w UE w 2013 roku.
Komitet Gospodarki Miejskiej Projekt Wschodni Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Regiony.
Projekt innowacyjny: Poszukiwanie nowych skutecznych metod aktywizacji zawodowej i społecznej grup zawodowych wymagających szczególnego wsparcia PROJEKT.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część IV.
2012 Przedsiębiorczość kobiet w Polsce Wyniki projektu badawczego PARP Paulina Zadura-Lichota Dyrektor Departamentu Rozwoju Przedsiębiorczości i Innowacyjności.
Jak złożyć wniosek ? (GWA) Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
Projekt innowacyjny: Poszukiwanie nowych skutecznych metod aktywizacji zawodowej i społecznej grup zawodowych wymagających szczególnego wsparcia PROJEKT.
Sytuacja na rynku pracy – bezrobocie na terenie miasta Zawiercie Zawiercie, r.
Sprawozdawczość. Podstawowe terminy Okres sprawozdawczy  3 kolejne miesiące, licząc od daty zawarcia umowy o dofinansowanie projektu Rodzaje raportów.
1 Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
Specyfika projektów systemowych w zakresie pomocy społecznej realizowanych w ramach PO KL na przykładzie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu Informacje.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Rola Regionalnych Ośrodków EFS w przygotowaniu województwa kujawsko-pomorskiego do sprawnej absorpcji EFS Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy.
Projekt „Poznański Rockefeller – promocja i rozwój przedsiębiorczości na terenie Miasta Poznania” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
PODRÓZNICY AMERYKI POŁUDNIOWEJ. Jesteście podróżnikami badającymi tropikalne zwierzęta, zamierzacie wybrać się do Ameryki Południowej, aby stworzyć album.
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu Wdrażania EFS Urząd Marszałkowski Województwa.
Program Aktywizacja i Integracja Poznań, styczeń 2015r.
MODUŁ 3 TEMAT 3 POZIOM 2 Zarządzani e czasem. CZY TO JUŻ CZAS PANIKOWAĆ…? Jesteś liderem pierwszej misji na Marsa! Jesteś bliski/a zakończenia pierwszego.
Miasta i gminy przyjazne starzeniu Paweł Kubicki, Instytut Gospodarstwa Społecznego SGH 1.
Działania Powiatowego Urzędu Pracy w Człuchowie na rzecz aktywizacji bezrobotnych Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie.
Departament Rozwoju Regionalnego Uwagi Komisji Europejskiej do projektu kryteriów oceny projektu dla Poddziałanie Wsparcie na rzecz podniesienia.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Podział wartości dodanej Michał Lewandowski, Szkoła Główna Handlowa, Główny Urząd Statystyczny Maciej Banaś, Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Oprac: Wydział Wdarażania Programów UE PFRON 1 Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich Działanie 1.4 „Integracja zawodowa i społeczna osób.
Stan wdrażania projektów systemowych w ramach PO KL w zakresie analiz zmian gospodarczych i realizacji Dolnośląskiej Strategii Innowacji Urząd.
System wsparcia finansowego w zakresie tworzenia miejsc pracy w przedsiębiorstwach społecznych.
W województwie zachodniopomorskim nie mniej niż 13% tys. osób to osoby niepełnosprawne. Obecnie region cechuje się najniższym w Polsce poziomem zatrudnienia.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie Wojciech Duranowski Karolina Geletta Joanna Lizut RAPORT EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ.
zawodowy – elektroniczna aplikacja on-line” Projekt innowacyjny: „Poszukiwanie nowych skutecznych metod.
Fundusze Strukturalne - jak napisać projekt? Paulina Szuster.
ZBADANIE POTENCJAŁU INNOWACYJNEGO SUBREGIONU RADOMSKIEGO Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 2.6 Regionalne.
Komisja Wspólna Rządu i Samorządu Terytorialnego, dnia 22 lutego 2012.
RYNEK PRACY, RÓWNOŚĆ PŁCI I JAKOŚĆ ŻYCIA Dr Marta Warat.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Strategia rozwoju kierowanego przez społeczność na lata Lokalna Grupa Działania Ziemia Gotyku.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR : STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
Realizacja działań w sferze nauki w ramach PO KL PRIORYTET IV – komponent centralny Działania w ramach Priorytetu IV koncentrują się na podwyższaniu.
Gdańsk, 13 maja 2016 r. Koncepcje delimitacji Obszaru Metropolitalnego Warszawy.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO W LUBLINIE Departament Europejskiego Funduszu Społecznego „Możliwości pozyskania funduszy strukturalnych UE.
Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO WP Gdańsk, 20 maja 2016r. Kryteria wyboru projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny.
Zaufanie społeczne Polaków Twierdzenie: Większość ludzi ma dobre intencje.
Badanie społecznej akceptacji UEFA Euro 2012 w Poznaniu.
Spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych Lublin, 8 grudnia 2011.
Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego ŁCDNiKP 824/rz Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
WSPARCIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA Warszawa roku.
SAMOPOZNANIE Lider projektu: Województwo Małopolskie
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Osoby młode na rynku pracy w świetle danych statystycznych
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 27 października 2016 r.
w powiatach malborskim i sztumskim”
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej
„Bliżej rynku pracy – Zintegrowany System Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego ZIT WOF”
Stan wykonania celów rzeczowo – finansowych
Regionalny Program Operacyjny
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Sytuacja na podlaskim rynku pracy w 2018 roku
Zapis prezentacji:

Projekt innowacyjny: Poszukiwanie nowych skutecznych metod aktywizacji zawodowej i społecznej grup zawodowych wymagających szczególnego wsparcia PROJEKT INNOWACYJNY TESTUJĄCY Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.4 Projekty innowacyjne zawodowy – elektroniczna aplikacja on-line”

Wieloaspektowa Ocena Preferencji Zawodowych Budowa, parametry

STANDARYZACJA NARZĘDZIA WOPZ pierwszy etap: (styczeń 2012) ANALIZA CZYNNIKOWA, RZETELNOŚĆ, TRAFNOŚĆ CZYNNIKOWA liczba osób objętych badaniem – 603 (409 K i 194 M) w wieku od 18 do 75 lat (M = 33,18; SD = 11,35) (w tym 120 osób badanych ponownie) drugi etap: (II kwartał 2012) ANALIZA KONFIRMACYJNA, TRAFNOŚĆ ZBIEŻNA I RÓŻNICOWA liczba osób objętych badaniem – 300 (168 K i 132 M) w wieku19-76 lat (M = 32,3; SD = 11,68) trzeci etap: (III kwartał 2012) NORMALIZACJA liczba osób objętych badaniem – 1000 (529 K i 471 M), w wieku – od 18 do 65 roku życia (M = 34,9; SD = 10,35)

I ETAP - EKSPLORACYJNA ANALIZA CZYNNIKOWA METODĄ PROMAX 122 pozycje, 5-punktowa skala Likerta 603 osoby dorosłe – 409 kobiet i 194 mężczyzn w wieku od 18 do 75 lat (M = 33,18, SD = 11,35) wyodrębniono 60 pozycji i sześć skal po 10 pozycji każda:  Preferencje realistyczne  Preferencje badawcze  Preferencje artystyczne  Preferencje społeczne  Preferencje przedsiębiorcze  Preferencje konwencjonalne

Skale (po 10 pozycji w każdej skali) Zgodność wewnętrzna alfa Cronbacha Stabilność R-Pearsona (1 miesiąc) Preferencje realistyczne np. „Moi znajomi proszą mnie o pomoc, kiedy zepsuje im się jakieś urządzenie”. 0,9190,927** Preferencje badawcze, np. „Lubię analizować otaczającą mnie rzeczywistość” 0,8250,795** Preferencje artystyczne, np.. „Znajomi twierdzą, że posiadam ‘artystyczną duszę’”. 0,8530,922** Preferencje społeczne, np.. „Staram się pocieszać osoby, które wyglądają na smutne””. 0,8880,901** Preferencje przedsiębiorcze, np. „Potrafię kierować pracą innych ludzi”.0,8880,892** Preferencje konwencjonalne, np. „Ważne jest dla mnie, żeby w pracy przestrzegać obowiązujących zasad”. 0,8260,824** I ETAP– RZETELNOŚĆ SKAL

Realistyczny Konwencjonalny Badawczy Artystyczny Przedsiębiorczy Społeczny II ETAP– ANALIZA KONFIRMACYJNA

Skale WOPZ Kwestionariusz Preferencji Zawodowych Hollanda RealistycznaBadawczaArtystycznaSpołecznaPrzedsiębiorcza Konwencjonal na Realistyczna 0,517 *** 0,092-0,171 ** -0,404 *** -0,020-0,047 Badawcza 0,129 * 0,317 *** 0,275 *** 0,129 * -0,035-0,021 Artystyczna -0,0670,108 0,389 *** 0,245 *** -0,070-0,112 Społeczna -0,122 * 0,0230,140 * 0,318 *** 0,032-0,020 Przedsiębiorcza 0,0760,0520,003-0,001 0,218 *** 0,119 * Konwencjonalna 0,141 * 0,118 * 0,007 -0,156 ** -0,070 0,113 II ETAP– TRAFNOŚĆ ZBIEŻNA I RÓŻNICOWA

Skale WOPZ Kwestionariusz Stylów Uczenia się Kolba Konkretne przeżycia Refleksyjna obserwacja Abstrakcyjne uogólnianie Aktywne eksperymentowanie Realistyczna -0,157*-0,001 0,086 0,119* Badawcza -0,039 0,010 0,243*** -0,168** Artystyczna 0,177** -0,117* 0,037-0,079 Społeczna 0,219*** -0,132*-0,097-0,008 Przedsiębiorcza -0,013 -0,199** 0,071 0,105 Konwencjonalna -0,127* 0,142* 0,027-0,035 II ETAP– TRAFNOŚĆ ZBIEŻNA I RÓŻNICOWA C.D.

Skale WOPZ KAS Realistyczna 0,156* Badawcza0,070 Artystyczna-0,074 Społeczna0,109 Przedsiębiorcza-0,038 Konwencjonalna 0,377*** II ETAP– TRAFNOŚĆ ZBIEŻNA I RÓŻNICOWA C.D.

Badani: Kobiety (N= 529) i mężczyźni (N= 471), w różnym wieku – od 18 do 65 roku życia (M = 34,9; SD = 10,35), mieszkańcy województwa śląskiego, reprezentujący różne grupy zawodowe i różne poziomy wykształcenia, Transformacja wyników surowych, wyników wskaźnika zróżnicowania L 1 Iachana’a oraz wskaźnika intensywności na wyniki skali stenowej Normy dla kobiet i mężczyzn III ETAP– NORMALIZACJA

Skala Płeć F Wielkość efektu η2 Kobiety N=529 Mężczyźni N=471 MSDM R 25,129,17836,299,508356,613***0,263 B 37,496,77636,337,9676,077*0,006 A 30,658,11426,988,69047,283***0,046 S 38,596,57031,398,309227,047***0,189 P 34,307,58635,297,6494,145*0,004 K 40,025,22339,395,518 3,4440,003 III ETAP– NORMALIZACJA - Wyniki kobiet i mężczyzn grupy normalizacyjnej w skalach wersji ostatecznej aplikacji WOPZ

Skala Płeć F Wielkość efektu η2 Kobiety N=529 Mężczyźni N=471 MSDM WI 206,1728,912205,6630,3380,073 0,00007 WZ 3,151,68 3,381,99 3,835*0,004 III ETAP– NORMALIZACJA - Wskaźniki intensywności (WI) i zróżnicowania L 1 Iachana (WZ) u kobiet i mężczyzn z grupy normalizacyjnej w wersji ostatecznej aplikacji WOPZ

Skala Płeć F Wielkość efektu η2 Kobiety N=529 Mężczyźni N=471 MSDM Szacunek 4,720,6294,520,729 21,213***0,021 Relacje z kol. 4,720,6124,520,693 21,693***0,022 Przełożeni 4,640,6344,410,741 28,086***0,028 Rozwój 4,510,7474,390,810 5,741*0,006 Warunki pracy 4,330,8034,130,952 13,007***0,013 Aktywność 4,110,8603,871,036 15,624***0,016 Samodzielność 4,000,8504,070,9471,6760,002 Indyw. godziny 3,62 1,0173,721,0922,5180,002 Sens pracy 4,610,6884,510,708 5,548*0,005 Wykorz. umiej. 4,490,7084,470,757 0,110 0,0001 Efekty 4,590,6744,580,6310,136 0,0001 Pomoc współpr. 4, ,140,851 4,146*0,004 Cele 4,610,6344,510,702 6,047*0,006 III ETAP– NORMALIZACJA - Wyniki kobiet i mężczyzn z grupy normalizacyjnej w preferowanych właściwościach pracy