Realizatorzy: uczniowie gimnazjum z klasy 1a, 1b, 2a i 2b Opiekun: nauczyciel chemii – Agata Kula.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
Advertisements

ŚREDNIOWIECZE A DZISIEJSZE CZASY. PODZIAŁ NA GRUPY SPOŁECZNE KIEDYŚ DZISIAJ -chłopi -bezdomni -mieszczanie/rzemieślnicy -normalni ludzie -szlachta/duchowni.
Szulbe ®. 1.Rys historyczny a)1806 r. - J. Berzelius wprowadził nazwę „związki organiczne” dla wszystkich substancji występujących w organizmach roślinnych.
Nieodwracalny proces powodujący zmiany właściwości białek, polega na zniszczeniu wewnętrznej struktury białek. Denaturację białka spowodować mogą: podwyższona.
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1.
W tym etapie gry, byliśmy w Muzeum W Gliwicach na Oddziale Odlewnictwa Artystycznego.
Składniki odżywcze i ich rola w organizmie Białka, cukry i tłuszcze
Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”. Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
Technik bezpieczeństwa i higieny pracy Czas trwania nauki: 1,5 roku.
Zastosowanie metatezy olefin do syntezy propenu Opracował zespół w składzie: Zwolińska Karolina, Iskorościńska Sandra, Nowak Jakub, Łukasiewicz Łukasz,
STOSOWANIE PROCENTÓW W ŻYCIU CODZIENNYM. Procenty na co dzień  kredyty i lokaty w bankach są na określony procent.
„Razem możemy wiele” PO KL III. Wysoka jakość systemu oświaty 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
REKRUTACJA DO GIMNAZJÓW NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
KLASA PSYCHOLOGICZNO – PRAWNA. PRZEDMIOTY REALIZOWANE WEDŁUG ROZSZERZONEGO PROGRAMU NAUCZANIA JĘZYK POLSKI - OD KLASY PIERWSZEJ MOŻLIWOŚĆ WYBORU DOWOLNYCH.
Podstawowe pojęcia termodynamiki chemicznej -Układ i otoczenie, składniki otoczenia -Podział układów, fazy układu, parametry stanu układu, funkcja stanu,
» System Uczniowie Optivum NET+ umożliwia rodzicom bezpłatny stały kontakt ze szkołą. » Pozwala im na bieżąco śledzić postępy edukacyjne dziecka i komunikować.
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
1 kwietnia aula widowiskowa ICDS wypełniła się do ostatniego miejsca podczas Dnia Otwartego naszego gimnazjum. Licznie przybyli rodzice oraz przyszli.
Autor: Kierunek: Promotor: Wykorzystanie GIS do wyznaczenia tras bezpiecznego przewozu transportu przez miasto Małgorzata Kość geodezja i kartografia dr.
KWASY KARBOKSYLOWE ZAWIERAJĄCE DODATKOWE GRUPY FUNKCYJNE ORAZ ZWIĄZKI HETEROCYKICZNE Aneta Pieńkowska kl. 2c Roksana Hreczuch kl. 2c.
Przygotowały: Laura Andrzejczak oraz Marta Petelenz- Łukasiewicz z klasy 2”D”
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
Miniprzedsiębiorstwo NIEWAŻNE COMPANY zostało założone przez sześcioosobową grupę najlepszych przyjaciół a zarazem ludzi cechujących się wielką ambicją.
CZŁOWIEK JAKO ISTOTA SPOŁECZNA
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
 Jak zapanować nad ludzkimi uczuciami?.  To powodowana strachem reakcja emocjonalna, która pojawia się, gdy zablokowane jest jakieś dążenie i następuje.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
Miejskie Przedszkole Integracyjne nr 9 w Gorzowie 2012/2013 K ORZYŚCI Z WYDŁUŻONEGO POBYTU DZIECKA W PRZEDSZKOLU.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Miniprzedsiębiorstwo „Dolar Company” Liceum Ogólnokształcące imienia Władysława Broniewskiego w Zespole Szkół w Lubawie.
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2016/2017.
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko- pomorskim w 2013 r. cz.3 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
Prezentacja projektu. Realizator projektu Stowarzyszenie Edukacja przez Internet ul. Olszewskiego Kielce
Mówię NIE używkom – wybieram ZDROWIE Alkohol: Nie ma żadnej korzyści z picia alkoholu w kontekście zdrowia człowieka i społeczeństwa. Każda jego ilość.
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
VII Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego w Sosnowcu.
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
Sprawozdanie z realizacji programu realizowanego w roku szkolnym 2015/2016 w klasach 0a, 0b.
Co to są tlenki? budowa tlenków, otrzymywanie tlenków,
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
„Programowanie to nasza przyszłość”
Ucz i ucz się z TIK!.
Informacja o maturze w 2018 roku
OFFENE SCHULE KÖLN.
LO im. Marii Skłodowskiej – Curie w Czechowicach - Dziedzicach
kształcących w zawodach
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Społeczny Zespół do spraw aktywizacji pszczelarstwa
Szkoły Branżowe w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Wolinie
Spotkanie z położną „Od poczęcia do narodzin” w Grupie 0c
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Nasze Miniprzedsiębiorstwo - Jasmin-FIO LVI Liceum Ogólnokształcące im
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
Eksperyment edukacją przyszłości
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Zapis prezentacji:

Realizatorzy: uczniowie gimnazjum z klasy 1a, 1b, 2a i 2b Opiekun: nauczyciel chemii – Agata Kula

Uczeń:  bezpiecznie posługuje się szkłem i sprzętem laboratoryjnym oraz odczynnikami chemicznymi  nazywa szkło i sprzęt laboratoryjny oraz zna jego przeznaczenie  bada doświadczalnie i opisuje właściwości produktów użytku codziennego oraz substancji wchodzących w skład tychże produktów i innych związków chemicznych  projektuje i przeprowadza doświadczenia chemiczne wynikające z podstawy programowej i wykraczające poza program nauczania  nabywa przekonania, że chemia jest nauką ciekawą, z którą każdy styka się na co dzień i zarazem potrzebną ludzkości

Uczeń:  opanował na dobrym poziomie posługiwanie się szkłem i sprzętem laboratoryjnym  rozwinął umiejętności w zakresie projektowania i przeprowadzania różnych reakcji chemicznych i syntez  nauczył się badać doświadczalnie właściwości wielu substancji  nabrał przekonania, że chemia to nauka potrzebna społeczeństwu, z którą stykamy się na co dzień