Przyjaciele Zippiego 2015/2016. Ogłosiliśmy konkurs dla rodziców na uszycie patyczaka.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Walk ę matematyczn ą prowadzi ł a z nami pani mgr El ż bieta Maciejewska.
Advertisements

WSPIERANIE ROZWOJU DZIECKA NA PIERWSZYM I KOLEJNYCH ETAPACH EDUKACYJNYCH W ZWIĄZKU Z OBNIŻENIEM WIEKU REALIZACJI OBOWIĄZKU SZKOLNEGO.
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
1 Mój sposób na efektywną naukę Opracowała: Agnieszka Terebus studentka V roku Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunkach: Pedagogika Zdolności.
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
Rekrutacja Rok szkolny 2016/2017. Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty Nr OP-DO z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów przeprowadzania.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
FORMY WYPOCZYNKU -BIERNY -CZYNNY. -BIERNY - OGLĄDANIE TELEWIZJI - GRANIE NA KOMPUTERZE - CZYTANIE KSIĄŻEK - MALOWANIE - GRANIE NA INSTRUMENTACH.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Działalność Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w Gdańsku Małgorzata Mroczkowska, koordynator LCNK 1 Jakub Rodowski, koordynator LCNK 2 Gdańska Rada.
Czym jest Szkoła z klasą 2.0? „Szkoła z Klasą 2.0” to program, który ma na celu wypracowanie zasad dotyczących korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych.
Płużnica, 17 listopada 2014r. Prezentacja na podstawie materiałów z konferencji inauguracyjnej, szkolenia liderów oraz poradnika dla nauczycieli edukacji.
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
Technik masażysta Czas trwania nauki – 2 lata. Kwalifikacja K1 Świadczenie usług w zakresie masażu.
Teoria gry organizacyjnej Każdy człowiek wciąż jest uczestnikiem wielu różnych gier. Teoria gier zajmuje się wyborami podejmowanymi przez ludzi w warunkach.
Wykona ł a Weronika Przyborek PSP Potworów im. Marsza ł ka Józefa Pi ł sudskiego.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
10 grudnia minęło 60 lat od uchwalenia Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka. Dziecko to mały człowiek. Jednak nie wszyscy dorośli o tym pamiętali. W.
Tłusty Czwartek Tego dnia jak tradycja każe wybraliśmy się do piekarni po słodkie pączki z nadzieniem owocowym. Każdy z nas wrócił do przedszkola z paczkiem,
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W RYBNIKU HISTORIA NASZEJ SZKOŁY… Pod koniec 1905 roku zamysłowskie dzieci doczekały się wreszcie własnej szkoły podstawowej.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Program ZDROWIE – MŁODOŚĆ - TRZEŹWOŚĆ r. – r. Dla młodzieży uczęszczającej do świetlicy specjalistycznej NASZA WYSPA oraz uczniów Zespołu.
KLASA PSYCHOLOGICZNO – PRAWNA. PRZEDMIOTY REALIZOWANE WEDŁUG ROZSZERZONEGO PROGRAMU NAUCZANIA JĘZYK POLSKI - OD KLASY PIERWSZEJ MOŻLIWOŚĆ WYBORU DOWOLNYCH.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Ul. Lermontowa Łódź
S POTKANIE Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNY MI 24 kwietnia 2016r Centrum Kształcenia Sportowego.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 5 kwietnia 2016 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
ROWEROWY MAJ 2014r. W SZKOLE PODSTAWOWEJ nr 62 W GDAŃSKU.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
OGŁOSZENIE W KĄCIKU RODZICA OGŁOSZENIE NA STRONIE INTERNETOWEJ PRZEDSZKOLA INFORMACJE USTNE O PROJEKCIE PRZEKAZANE RODZICOM I DZIECIOM.
„SKRZATY” Chcesz wiedzieć, czym „Skrzaty” zajmowały się w STYCZNIU? Sam zobacz, jak u nas wesoło… Prezentacja została stworzona dla dzieci i rodziców z.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Jak sobie z nim radzić ?.
Czy będzie więcej przedszkoli? Placówki publiczne i niepubliczne w Gdańsku kwiecień 2010.
Sesja 6 Planowanie wdrożenia: Mapa Procesu Zmian
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, sięgającemu czasów Starożytnego Egiptu i różnorodności klientów (Od Helu aż po Władywostok) nasza firma wyspecjalizowała.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
{ Prezentacja ważnych wydarzeń oraz osiągnięć dzieci w grupie Biedronek Grudzień 2015 r. Opracowała wychowawczyni Daria Suchomska.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Gimnazjum i co dalej?
Szkoła możliwości. NASZA SZKOŁA PROPONUJE CI Wszechstronny rozwój -wiedzazainteresowania Bardzo dobre przygotowanie do egzaminów i dalszej nauki Kształceniepostaw.
CZYTANIE to proces poznawczy, jedna z umiejętności nabywanych przez człowieka w procesie edukacji, która umożliwia odbiór informacji przekazywanych za.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
M OJA SZKOŁA M OJA KLASA S ZKOŁA PODSTAWOWA W K SIĄŻU W IELKIM Anna Sych Klasa VI.
Ideą projektu jest polepszanie jakości życia osób niepełnosprawnych oraz wyrównywanie szans w dostępie do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym jak.
Ekonomiczne Bobry ® Ekonomiczne Bobry to miniprzedsiębiorstwo działające na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Pniewskiego w Gdańsku.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Gdy myślę „ SZKOŁA”: nauka, przyjaźń, bezpieczeństwo, moja przyszłość … Szkoła Podstawowa Nr 142 w Łodzi im. Zawiszy Czarnego Łódź, ul. Łupkowa.
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 39 PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 39 W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 5 IM. JULIANA TUWIMA W ŁODZI ŁÓDŹ, UL. KRÓLEWSKA 13/15.
MODUŁ 1 TEMAT 1 POZIOM 1 Rozumienie innych. W tym temacie Uczestnicy: Będą umieli zdefiniować pojęcie rozumienie innych Dowiedzą się, w jaki sposób rozumienie.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
Od 7.30 do 8.30 dzieci schodzą się do przedszkola. W tym czasie swobodnie bawią się w dowolnych kącikach zabaw. Nauczyciel prowadzi z dziećmi rozmowy indywidualne.
„Programowanie to nasza przyszłość”
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?
Wartości płynące z zajęć artystycznych w domach opieki
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Spotkanie z położną „Od poczęcia do narodzin” w Grupie 0c
Git - system kontroli wersji
Zapis prezentacji:

Przyjaciele Zippiego 2015/2016

Ogłosiliśmy konkurs dla rodziców na uszycie patyczaka.

Rodzice stworzyli maskotki.

Zippki na przerwie.

Zippi siedzi z dziećmi.

Czasami Zippi zapada w drzemkę.

Dzieci stworzyły również patyczaki, ale z patyczków.

Witamy się piosenką i gestem.

Zasady.

Słuchamy przygód.

Scenki

Scenka

Czasami piszemy i/lub rysujemy.

Kto jest moim przyjacielem?

Figurki kolegów.

Pani Ala przynosi śmieszną piłeczkę. Każdy chce ją podać dalej i powiedzieć coś miłego koledze.

Czasami dobrze jest porozmawiać. Pani Ania często się uśmiecha.

Bawimy się z p. Alą.

Czujemy się ze sobą dobrze.

Nowi przyjaciele Zippiego – studenci.

Malujemy słoneczko, chmurkę, lub , żeby panie wiedziały czy było fajnie.

Wnioski z półrocznej pracy. Dzieci podczas zajęć korzystają z dobrych doświadczeń bohaterów programu. „Przyjaciele Zippiego” są skarbnicą wiedzy i umiejętności życiowych dla nich. Uczniowie w scenkach reżyserują zachowania godne naśladownictwa. Dzieci mają możliwość „podsłuchania” gdy mówi się o nich pozytywnie. Rodzi się u nich zaufanie i szacunek do siebie oraz wiara we własne możliwości. Uczestnicy otwierają się w grupie i mówią o swoich problemach. Zajęcia pozwalają im zweryfikować ich podejście do ważnych dla nich zagadnień życiowych (np. kwestii rozwiązań siłowych w sytuacji konfliktu). Uczniowie uczą się dostrzegać i tolerować różnice, a jednocześnie czerpią radość z bycia razem. Starają się szanować innych. Zajęcia dają szansę dokonywania wyboru lub samodzielnego rozwiązania problemu przez każdego uczestnika, a następnie sprawdzenia słuszności swojego stanowiska. Prowadzący wskazują jedynie drogowskazy (zasady postępowania). Podsumowując, program „Przyjaciele Zippiego” uczy empatii i życzliwości dla drugiego człowieka. Opracowała: Alicja Kokorzycka, pedagog Zespołu Szkół Sportowych i Ogólnokształcących w Gdańsku.

Zapraszamy Sympatyków Zippiego!