PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Temat 2: Podstawy programowania Algorytmy – 1 z 2 _________________________________________________________________________________________________________________.
Advertisements

PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
SPIS TREŚCI WARSTWOWA BUDOWA LASU WYSOKIE DRZEWA PODSZYT RUNO LEŚNE
Czy wiesz, że?... INTERNET …TO JEST SPIS TREŚCI NIEBEZPIECZEŃSTWO SPOŁECZNOŚĆ INTERNETOWA DZIECKO W INTERNECIE ZAUFANE STRONY INTERNETOWE WIRUSY.
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
Nadleśnictwo Radomsko Nadleśnictwo Radomsko powstało w 1945 rok. Obecnie zarządza gruntami Skarbu Państwa o łącznej powierzchni 17127,14 ha, podzielonymi.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
10 grudnia minęło 60 lat od uchwalenia Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka. Dziecko to mały człowiek. Jednak nie wszyscy dorośli o tym pamiętali. W.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
Sposób oraz zakres gromadzonych informacji regulują następujące przepisy prawne: 1.ustawa z dnia 19 lutego 2004 r. o systemie informacji oświatowej (Dz.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
VII kampania społeczna N O PROMIL – N O PROBLEM PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Jak zachęcić uczniów do ćwiczenia na w-fie? Oliwia Kułaga Kl. IIe.
Przemiany energii w ruchu harmonicznym. Rezonans mechaniczny Wyk. Agata Niezgoda Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Projekt edukacyjny realizowany w ramach „Szkoły z klasą 2.0”przez uczniów klasy 5b pod opieką wychowawczyni Marzeny Mazurek.
PODRÓZNICY AMERYKI POŁUDNIOWEJ. Jesteście podróżnikami badającymi tropikalne zwierzęta, zamierzacie wybrać się do Ameryki Południowej, aby stworzyć album.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
Nordic Walking Przygotowała: Małgorzata Kurek. Co to jest Nordic Walking? Nordic Walking jest ciekawą i przyjemną formą odpoczynku. Polega on na marszu.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
Historia i tradycje Szkoła Podstawowa nr 40 w Lublinie pierwotnie mieściła się w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. H. Kołłątaja przy ul. Mickiewicza.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
„Jak uczyć dzieci na temat przemocy i wykorzystywania”
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
MOTYWACJA. Słowo motywacja składa się z dwóch części: Motyw i Akcja. Aby podjąć działanie (akcję), trzeba mieć do tego odpowiednie motywy. Łaciński źródłosłów.
Dzień Bezpiecznego Internetu
Prezentacja opracowana w ramach projektu „Od dziecięcej ciekawości do dojrzałości poznawczej” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
Magdalena Guillet i Irena Wielowiejska – Comi 05 listopada 2008 r.
CZY WARTO CZYTAĆ ? KSIĄŻKI NIE SĄ KARĄ ! Dorośli czasem próbują zmuszać Cię do czytania. „Jak przeczytasz, to będziesz mógł pograć na komputerze” A Ty.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Filozofia na lata jesieni
BIBLIOTEKA SZKOLNA I JEJ WARSZTAT INFORMACYJNY INFORMACYJNY.
Opodatkowanie spółek Podziały Spółek. Podziały spółek Rodzaje podziałów wg KSH Przewidziane są cztery sposoby podziału: 1) podział przez przejęcie, który.
Dzieci i szkolnictwo w Mali. Warunki życia dzieci Jednym z największych problemów w kraju jest bardzo wysoki współczynnik umieralności dzieci do 5. roku.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
Spis treści: 1. Strona główna Strona główna 2. Spis treści Spis treści 3. Położenie Położenie 4. Szkoła Podstawowa Szkoła Podstawowa 5. Plac Zabaw Plac.
Budżet rodzinny Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Święta Wielkiej Nocy są najważniejsze dla naszej wiary, gdyż ją uwiarygadniają poprzez zmartwychwstanie Jezusa.
Szkolny Kodeks 2.0 Etapy pracy nad kodeksem. Nasza szkoła, jako jedna z 300 w Polsce bierze udział w programie Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła, jako.
Czym jest gramofon DJ-ski?. Gramofon DJ-ski posiada suwak Pitch służący do płynnego przyspieszania bądź zwalniania obrotów talerza, na którym umieszcza.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Prezentację przygotował:
Podstawowe prace w jednym z najlepszych programów graficznych.
Numer 1 (mamy nadziej ę, ż e nie ostatni). podpowiedź (na następnych stronach)
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
Szkoła z Klasą Wychowawczyni pani Klaudia Gołoś-Robak.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Piszemy pamiętnik.
Szkoła Podstawowa nr 29 im. Jana Kochanowskiego 90 – 338 Łódź, ul. Przędzalniana 70 tel
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
UL. PERLA ŁÓDŹ TEL./FAX (042)
Program eTwinning Planowanie projektów
Nasza szkoła jest: Bezpieczna Nowoczesna Atrakcyjna Opiekuńcza.
Temat: Jesteśmy sobie potrzebni – słów kilka o bioróżnorodności.
ORGANIZACJA.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Odżywiaj się zdrowo 1.
Zapis prezentacji:

PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

WEBQUEST DLA KLASY III: W ZDROWYM CIELE – SPORTY ZIMOWE

SPIS TREŚCI: POLECENIA WPROWADZENIE ZADANIA KOMENTATORZY SPORTOWI MATEMATYCY SPORTOWCY KUCHARZE LINGWIŚCI RATOWNICY MEDYCZNI SKORZYSTAJ OCENA PRACY GRUPY ZAKOŃCZENIE

POLECENIA podzielcie się na grupy: komentatorów sportowych, matematyków, sportowców, kucharzy, lingwistów oraz ratowników medycznych; każda grupa otrzyma do wykonania konkretne zadanie lub zadania; każdy uczeń w grupie będzie odpowiedzialny za określone zadanie lub jego część; czas wykonania pracy określi nauczyciel; w czasie swoich poszukiwań potrzebnych materiałów korzystać możecie z zaproponowanych źródeł; na koniec przedstawcie i zaprezentujcie wyniki swojej pracy; dokonajcie oceny wyników pracy pozostałych grup według określonych kryteriów.

ZIMA kalendarzowa zima rozpoczyna się 22 grudnia; zimą dni są krótkie a noce długie; temperatury powietrza są ujemne; pada śnieg oraz wieją chłodne i silne wiatry; wiele zwierząt śpi, sarny, jelenie, wróble z trudem znajdują pożywienie, Twój pies, kot potrzebuje ciepłego kąta do spania; rośliny „śpią”; na polach i w ogrodach leży śnieg; lubimy jeździć na sankach, nartach i łyżwach – pamiętajmy o bezpieczeństwie podczas zabaw na otwartych zbiornikach wodnych.

Na zdrowie – Jan Kochanowski „Ślachetne zdrowie, Nikt się nie dowie, Jako smakujesz, Aż się zepsujesz. Tam człowiek prawie Widzi na jawie I sam to powie, Że nic nad zdrowie Ani lepszego, Ani droższego” Grypa, katar, angina, zapalenie oskrzeli to „zimowe” choroby. Biała pora roku ma też inne, zdrowe oblicze. Odkryjcie je mierząc się z przedstawionymi zadaniami.

ZADANIA KOMENTATORZY SPORTOWI Wyszukajcie informacji na temat słynnych polskich, zimowych sportowców. Napiszcie je lub wydrukujcie. Przygotujcie gazetkę klasową z zebranych wiadomości. Możecie skorzystać z: Justyna Kowalczyk Adam Małysz Kamil Stoch Zbigniew Bródka

ZADANIA MATEMATYCY Przygotujcie „ściągę matematyczną”, dotyczącą jednostek miar długości i czasu. Przygotujcie zadania matematyczne. Wykorzystajcie w nich wyniki skoków Adama Małysza i jego konkurentów oraz osiągnięte czasy biegów Justyny Kowalczyk i innych biegaczek narciarskich. Zadania zawieście na gazetce. Możecie skorzystać z: Jednostki miar długości i czasu 1 Jednostki miar długości i czasu 2 Wyniki Turnieju Czterech Skoczni Wyniki Tour de Ski

ZADANIA SPORTOWCY Zorganizujcie na boisku szkolnym zimowy tor przeszkód. Przeprowadźcie zawody. Zróbcie zdjęcia startującym, a powstały w ten sposób reportaż zaprezentujcie na forum klasy, szkoły.

ZADANIA KUCHARZE Zbierzcie przepisy na zdrowe drugie śniadanie. Przygotujcie kilka z nich, poczęstujcie nimi koleżanki i kolegów. Możecie skorzystać z: książek kucharskich, poradników kulinarnych Zdrowe drugie śniadanie

ZADANIA LINGWIŚCI Stwórzcie tematyczny słownik polsko-angielski – Sporty zimowe. Możecie skorzystać z: słownika polsko-angielskiego Angielskie słownictwo zimowe Tłumacz

ZADANIA RATOWNICY MEDYCZNI Zbierzcie zasady dotyczące bezpieczeństwa podczas jazdy na nartach lub jazdy na łyżwach. Przygotujcie plakat, który będzie je promował. Możecie skorzystać z: Bezpieczeństwo w zimie

SKORZYSTAJ Strony internetowe, na które warto zajrzeć: Jednostki miar długości i czasu 1 Jednostki miar długości i czasu 1 Jednostki miar długości i czasu 2 Jednostki miar długości i czasu 2 Justyna Kowalczyk Justyna Kowalczyk Adam Małysz Adam Małysz Kamil Stoch Kamil Stoch Zbigniew Bródka Zbigniew Bródka Wyniki Turnieju Czterech Skoczni Wyniki Turnieju Czterech Skoczni Wyniki Tour de Ski Wyniki Tour de Ski Angielskie słownictwo zimowe Angielskie słownictwo zimowe Bezpieczeństwo w zimie Bezpieczeństwo w zimie Zdrowe drugie śniadanie Zdrowe drugie śniadanie Tłumacz

SKORZYSTAJ Książki, do których warto zajrzeć: książki kucharskie, poradniki kulinarne słownik polsko-angielski

OCENA PRACY GRUPY 1pkt2 pkt3 pkt4 pkt Opracowanie zadaniaNie zebraliście podstawowych informacji, pobieżnie opracowaliście temat zadania W Waszej pracy pojawiły się drobne błędy, ale zadanie wykonaliście dobrze Zadanie wykonaliście bezbłędnie, zebraliście potrzebne do wykonania zadania informacje Zebraliście znacznie więcej informacji na temat zadania, niż było to wymagane, rozszerzyliście zadanie Prezentacja i estetyka wykonania Nieciekawie i niestarannie wykonaliście swoje prace Ciekawie, ale mało starannie wykonaliście swoje prace Starannie, estetycznie i ciekawie wykonaliście swoje prace Zastosowaliście różne i oryginalne techniki wykonania swoich prac Zaangażowanie i współpraca w grupie Każdy w grupie pracował osobno, nie pracowaliście razem, kłóciliście się Nie wszyscy w grupie przykładali się do wykonania zadania, były między Wami drobne nieporozumienia Dobrze zorganizowaliście pracę w grupie Wszyscy członkowie grupy chętnie i ochoczo pracowali nad wykonaniem zadania Przedstawienie wyników pracy Nie zaciekawiliście słuchających, nie przygotowaliście się do przedstawienia swojej pracy Zaciekawiliście słuchających, ale nie wszyscy przedstawiający byli przygotowani do przedstawienia wyników Przygotowaliście się do prezentacji i zainteresowaliście nią słuchaczy Byliście bardzo dobrze przygotowani i Wasza prezentacja zainteresowała innych Ocena końcowa: 12 pkt – wspaniale, 11-9 pkt – bardzo dobrze, 8-6 pkt – dobrze, 5-0 pkt – możecie lepiej

ZAKOŃCZENIE Znacie i umiecie wykorzystać jednostki czasu i długości. Potraficie przygotować zdrowe drugie śniadanie. Potraficie zadbać o własne bezpieczeństwo oraz bezpieczeństwo koleżanek i kolegów. Wiecie, że sport to zdrowie i staracie się to zalecenie stosować w swoim życiu Potraficie korzystać z komputera i Internetu w celu zdobycia określonych informacji. Brawo, byliście wspaniali!