Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

11 Od Euro 2000 do Euro 2012 Alain Courtois Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Euro 2000 EURO 2012 A GIEŁDA II Kongres Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "11 Od Euro 2000 do Euro 2012 Alain Courtois Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Euro 2000 EURO 2012 A GIEŁDA II Kongres Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych."— Zapis prezentacji:

1 11 Od Euro 2000 do Euro 2012 Alain Courtois Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Euro 2000 EURO 2012 A GIEŁDA II Kongres Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych Kazimierz Dolny, 12 października 2007

2 22 Euro 2000 Jak? Dlaczego? Rezultaty Wnioski

3 33 Euro 2012 Dlaczego kandydować? Dlaczego popierać kandydaturę? Czego oczekiwać od partnerstwa? –Cel –Promocja –Wydarzenia sprzyjające integracji partnerów

4 44 Euro 2000 1.Jak przekonać UEFA? Pierwsza kandydatura wspólna w historii: Dwa kraje – dwie kultury – jeden język Dwa narody żyjące futbolem 2.Dlaczego? Sytuacja krajów kandydujących Stosunkowo słabo rozwinięta turystyka Jednakowe problemy społeczno-ekonomiczne

5 55 Euro 2000 3.Wyniki? Finansowe Wizerunek Sfera ekonomiczna

6 66 Euro 2012 1.Dlaczego? –Hiszpania –Kraje o dużych perspektywach –Ważne wydarzenia –Symbol narodowy –Siła futbolu –Aby zaistnieć na skalę światową przez 4 lata –Demonstracja dynamiki i potencjału innowacyjności kraju –Olbrzymia wartość dla dynamiki wewnętrznej w kraju

7 77 Euro 2012 2.Dlaczego można oczekiwać zaangażowania spółek? Wyjątkowa okazja dla kraju: –Tożsamość –Duma –Wiara w swój kraj

8 88 Euro 2012 3.Czego oczekiwać od partnerstwa? Partnerzy gospodarczy muszą współkreować dynamikę procesów związanych z Euro 2012 Partnerzy muszą zaistnieć w emocjach i uczestniczyć w entuzjazmie społecznym 4.Cel Naród Firmy Świat

9 99 Euro 2012 5.Kampania wizerunku 4 lata na przekucie marzeń i emocji w rzeczywistość 6.Kampania promocyjna Firmy zakładają promocję branży i kraju Kampania reklamowa Informacja na placach budowy Informacja w miastach

10 10 Euro 2012 7.Wydarzenia pomagające uzyskać nowych partnerów 8.Komitet zaangażowanych, charyzmatycznych osób współpracujących z partnerami 9.Klub 2012: Firmy manifestujące poparcie Euro 2012 Promocja idei w krajach-organizatorach Zaangażowanie środowisk opiniotwórczych Promocja najbardziej atrakcyjnych miejsc – pozycjonowanie kraju na turystycznej mapie świata

11 Dziękuję za uwagę Alain Courtois Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Euro 2000


Pobierz ppt "11 Od Euro 2000 do Euro 2012 Alain Courtois Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Euro 2000 EURO 2012 A GIEŁDA II Kongres Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google