Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów? Rafał Janowicz PENTOR Research International Poznań

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów? Rafał Janowicz PENTOR Research International Poznań"— Zapis prezentacji:

1 1 Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów? Rafał Janowicz PENTOR Research International Poznań

2 22 2/3 osób odpowiedzialnych za marketing i media w dużych firmach zetknęło się przynajmniej z jednym z pojęć takich jak: N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce

3 33 Swoją wiedzę na temat Digital Signage marketerzy uznają za niewielką Jak oceniasz swoją wiedzę na temat Digital Signage? N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce

4 44 Na tym etapie rozwoju rynku Digital Signage jest postrzegane jako kanał relatywnie mało atrakcyjny N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce Czy z punktu widzenia działań prowadzonych przez Pana (i) firmę Digital Signage jest kanałem:

5 55 Digital Signage jest postrzegane przez część badanych jako skuteczne narzędzie realizacji różnych celów N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce Na ile Digital Signage może być skutecznym narzędziem realizacji następujących celów firmy:

6 66 Przeważająca część dużych firm nie korzystała z Digital Signage, ale są takie, które robią to regularnie N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce Czy firma wykorzystywała Digital Signage?

7 77 Większość badanych decydentów nie planuje w najbliższej przyszłości korzystać z Digital Signage N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce Czy w ciągu najbliższych 12 miesięcy firma planuje wykorzystywać Digital Signage?

8 88 Branża DS musi zadbać o budowę wiedzy oraz wizerunku, aby stać się bardziej atrakcyjną dla swoich Klientów N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych formach w Polsce Digital Signage:

9 9 W roku 2007 Digital Signage było jeszcze mało znane polskim marketerom i podchodzili oni do niego z dużą ostrożnością Uznawali oni wtedy Digital Signage: za interesującą nowość która może służyć przede wszystkim rozpowszechnianiu treści o charakterze promocyjnym, informacji o produkcie, komunikacji z Klientami z punktach obsługi, ale która musi okrzepnąć, aby stać się powszechnie stosowana dzisiaj Digital Signage: jest bardziej znane nadal uznawane za nowoczesny kanał komunikacji staje się narzędziem, które jest wykorzystywane coraz chętniej musi edukować i pracować nad swoim wizerunkiem musi dostarczać narzędzi pomiarowych pozwalających pracować z DS

10 10 Kontakt Rafał Janowicz Prezes Zarządu Pentor Research International Poznań Sp. z o.o. ul. Reymonta 15/ Poznań tel. +48 (61) fax +48 (61)


Pobierz ppt "1 Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów? Rafał Janowicz PENTOR Research International Poznań"

Podobne prezentacje


Reklamy Google