Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBonifacy Papiernik Został zmieniony 10 lat temu
2
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów Warszawa www.oeiizk.waw.p l matura.oeiizk.waw.pl doradca.oeiizk.waw.pl
3
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów Doradca metodyczny Małgorzata Rostkowska Dyżury: Nowogrodzka 73 p. 8 wtorek 12.30 do 14.30 czwartek 12.30 do 14.30 piątek 12.30 do 14.30 w s. 217 XIV LO ul. Nowowiejska 37a poniedziałek 15.00 do 16.30
4
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów Doradca metodyczny Małgorzata Rostkowska Tel. komórkowy: Podany podczas zebrania bobr.edu.pl 18.10 – SP 19.10 – Gimnazja 20.10 - Ponadgimnazjalne Niebawem zacznie działać rejestracja szkół.
5
OEIiZK4 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów Moje wnioski są oparte jedynie na wrażeniach po sprawdzaniu prac maturalnych wraz z zespołem egzaminatorów maturalnych U nas (Mazowsze) było do sprawdzania 300 pierwszych arkuszy i 298 drugich arkuszy. Nie umiem złożyć max wyniku, ale chyba nie było powyżej 90 punktów. Były prace zupełnie zerowe, być może te zera się złożą i będą jakieś w sumie nie na zero, bo chociaż kilka punktów można było dostać za zadanie 4 - test.
6
OEIiZK5 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów zadania były dobrze przygotowane, na odpowiednim poziomie, czasu było akurat (na żyletę) dla tych, którzy wiedzieli co robić, nadal występują problemy u zdających ze specyfikacja i prawidłowym pisaniu jej - zad. 1 i zad. 2 w teoretycznych zadaniach algorytmicznych wielu uczniów nie radzi sobie z zapisem algorytmu i nie zwraca uwagi na jego złożoność Moim zdaniem:
7
OEIiZK6 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów zad 3. teoretyczne zadanie z baz danych - bardzo dobre, sugerujące, ze duża cześć pracy nad bazą wymaga namysłu i zastanowienia się często w pracach można zauważyć nonszalancję uczniów lub nieumiejętne czytanie ze zrozumieniem poleceń, np. mają podać opis, a odsyłają egzaminatora do treści programu, zdecydowanie brak kojarzenia u uczniów określenia dokładność, w sensie kolejnego zbliżania się do dokładnego wyniku. Kojarzą to pojęcie z wynikiem o określonej liczbie miejsc po przecinku - zad. 5 Moim zdaniem:
8
OEIiZK7 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów ogólnie widać po wynikach - raczej bardzo słabych, ze wielu uczniów, wiedząc, ze ten egzamin na nic nie wpływa, przystąpiło do niego zupełnie bez żadnego przygotowania, niestety także niektórzy starali się ściągać (co robiły wówczas komisje nadzorujące) pisząc od razu wyniki; zawsze należy się spodziewać, tak jak było w przypadku tych zadań, że będzie wyraźnie żądanie realizacji komputerowej w arkuszu II Moim zdaniem:
9
OEIiZK8 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów ten egzamin jak pokazała praktyka zlekceważyło też wielu dyrektorów szkół nie wywiązując się z obowiązku dołączenia płyty CD oraz załącznika o sprawdzeniu plików przez zdającego. Przypadków braku płyt CD było u nas sporo, ale na szczęście tylko jeden przypadek, że nie można było odczytać dyskietki i jednocześnie brakowało płyty CD. Moim zdaniem:
10
OEIiZK9 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów W roku szkolnym 2008/09 lista języków programowania zostanie rozszerzona o Javę. W komunikacie dyrektora CKE o egzaminie maturalnym z informatyki w maju 2007 roku napisano: W roku szkolnym 2008/09 lista języków programowania zostanie rozszerzona o Javę. rozważa się publikację kompilatorów języków programowania w wersji dopuszczonej na maturze na stronie CKE - ułatwiłoby to sprawdzanie egzaminatorom i pomogło szkołom w instalacji oprogramowania do egzaminu Plany CKE na przyszłość
11
OEIiZK10 Nadajemy nową wartość uczeniu się i nauczaniu Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.