IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Bombol, Krzysztof Kochanek „ E-learning w służbie audiologii " Instytut Fizjologii.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Technologia informacyjna według MENiS
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
Doskonalenie kompetencji pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych – na przykładzie projektu: pomoc psychopedagogiczna i terapeutyczna w poradnictwie.
1. 2 Możliwości finansowania rozwoju nowoczesnych technologii edukacyjnych ze środków UE w latach 2007 – 2013 Marek Szczepański Zastępca Prezesa PSDB.
Poradnictwo zawodowe w resorcie edukacji w Polsce
Pracownie informatyczne
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
OBSZAR OCHRONY ZDROWIA MECHANIZM FINANSOWY EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO NORWESKI MECHANIZM FINANSOWY Ministerstwo Zdrowia
Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska Możliwości realizacji projektu w ramach dziedziny wsparcia.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 6 w ŁODZI,
„Możliwości i ograniczenia w edukacji dzieci niepełnosprawnych”
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 3, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
Zakres i charakter modernizacji infrastruktury dydaktycznej Katedry Bezpieczeństwa Narodowego w świetle założeń projektu dr Andrzej URBANEK asystent kierownika.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Wstęp – zapoznanie z celami, uwarunkowaniami, realizacją i oczekiwanymi efektami.
Polski Plan Alzheimerowski
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
GMINNE CENTRUM INFORMACJI - Szansa ul. Chrobrego 40/41 62 – 200 Gniezno Tel. (0 61) (0 61) E.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
Program eCentra - propozycja Bartosz Mioduszewski.
Województwa Pomorskiego 2020 a jakość edukacji w regionie
Kształcenie zawodowe w szkołach rolniczych
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
WSPÓŁPRACA KANY Z WOJEWÓDZTWEM MAŁOPOLSKIM W DZIEDZINIE DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Stanisława Klimczak Dyrektor Małopolskiego Ośrodka Szkoleniowego w Krakowie.
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
Organizacja pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w Szkole Podstawowej Nr 2 w Parczewie Parczew, r.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
5. Kształcenie praktyczne zawodowe
Technologia kształcenia zawodowego
ODPŁATNOŚĆ ZA SZKOLENIA : 500,00 Zł Kod kursu: PP/EdB/1/2015
Teleinformatyka w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu
Akty prawne związane z kształceniem zawodowym – nowe lub nowelizacja obowiązujących Warszawa, 19 sierpnia 2015 DEPARTAMENT KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
Źródła finansowania projektów podnoszących kompetencje cyfrowe PO WER
Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach BEZPIECZNA+
Luk Zelderloo, Sekretarz Generalny EASPD Europejskie Stowarzyszenie Świadczeniodawców Usług dla Osób z Niepełnosprawnością
OCENA INSTYTUCJONALNA W ŚWIETLE AKTUALNYCH KRYTERIÓW OCENY JAKOŚCI Stanisław Kondracki Ekspert Polskiej Komisji akredytacyjnej Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny.
„ Platforma edukacji zdalnej ”. Czym jest edukacja zdalna? "Nauczanie na odległość jest to metoda prowadzenia procesu dydaktycznego w warunkach, gdy nauczyciele.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus ACK CYFRONET AGH Iwona Wendel Urząd.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold Woźniak „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Łukasz MULDNER-NIECKOWSKI, Agnieszka ZAGÓRSKA, Maria MANIA, Piotr SZMYD, Jarosław SIKORA.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Janusz ŚWIERZOWICZ Irena NOWOTYŃSKA Zakład Informatyki w Zarządzaniu Politechnika Rzeszowska.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
System oświatowy w Irlandii kierowany jest centralnie przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Sprawuje ono nadzór, decyduje o zmianach, w jego gestii są.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Jak przenieść diagnozę ujętą w koncepcji dotyczącej szkolnictwa zawodowego do wniosku o dofinansowanie w ramach Poddziałania Konkurs numer: RPPM IZ /16.
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Doradztwo zawodowe w szkołach
Harmonogram naborów wniosków o dofinansowanie na 2015 rok w trybie konkursowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
Kierunki rozwoju kadr systemu ochrony zdrowia w Polsce
III KONFERENCJA NORMALIZACJA W SZKOLE „Edukacja na rynek pracy”
Zapis prezentacji:

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Bombol, Krzysztof Kochanek „ E-learning w służbie audiologii " Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika BOMBOL „E-learning w służbie audiologii„ Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu TELEMEDYCYNA NAUKA NAUKA EDUKACJA EDUKACJA DIAGNOSTYKA I TERAPIA DIAGNOSTYKA I TERAPIA Rozwój telemedycyny jest uwarunkowany programami rządowymi, prawem telekomunikacyjnym i programami ubezpieczeń zdrowotnych oraz zrozumieniem przez samych lekarzy i pacjentów, czemu telemedycyna ma służyć.

* Narodowe strategiczne ramy odniesienia wspierające wzrost gospodarczy i zatrudnienie, Narodowa strategia spójności, dokument przyjęty przez Radę Ministrów w dniu 1 sierpnia 2006 r. Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Warszawa. Narodowa Strategia Spójności ( ) IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" WYRÓWNANIE DOSTĘPU DO WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG MEDYCZNYCH: wyposażenie specjalistycznych placówek służby zdrowia w sprzęt medyczny spełniający najwyższe standardy, pomoc w doskonaleniu wiedzy i podnoszenia umiejętności personelu medycznego, wdrożenie infrastruktury teleinformatycznej i rozwój e-usług. Zastosowanie nowoczesnych technologii informatycznych wspiera wzrost gospodarczy, zatrudnienie, a także ogólnie pojętą jakość życia. * pomoc w doskonaleniu wiedzy i podnoszenia umiejętności personelu medycznego

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika BOMBOL „E-learning w służbie audiologii„ Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu E-learning dziedzinie medycyny Na świecie przede wszystkim Continous Medical Education – CME W Stanach Zjednoczonych wiele uniwersytetów wprowadziło skutecznie tą metodę w realizacji programu uzyskania stopnia doktora W Polsce wspomaganie nauczania stacjonarnego

Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika BOMBOL „E-learning w służbie audiologii„ Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu Zakres działalności dydaktycznej i szkoleniowej: kształcenie przeddyplomowe kształcenie podyplomowe kształcenie ustawiczne Liczba studentów i słuchaczy: 247 Liczba zajęć dydaktycznych w ciągu semestru: 850 h

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika BOMBOL „E-learning w służbie audiologii„ Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu  Kształcenie przeddyplomowe:  Na kierunku Logopedia z Audiofonologią UMCS  Policealnej Szkoły Audiologii – protetyków słuchu  Kształcenie podyplomowe:  Podyplomowego Studium Surdologopedii UMCS  Kursy specjalizacyjne  Kształcenie ustawiczne:  Studium Obiektywnych Badań Słuchu  Kursy doskonalące

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" * Załącznik nr 2 do zarządzenia nr 89/2008/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia Zarządzenie Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia – 16.X.2008 r. Ustanowiono nowe minimalne wymagania dotyczące wielu grup świadczeniodawców realizujących świadczenia zdrowotne !

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika BOMBOL „E-learning w służbie audiologii„ Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu INTERNETINTERNET INTERNETINTERNET Audytorium Sala operacyjna Laboratorium Badań Biomedycznych

Kuba mikro AS - przykład aplikacji telemedycznej IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika BOMBOL „E-learning w służbie audiologii„ Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu palmtop słuchawki wzmacniacz Internet

Wirtualny audiometr IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika BOMBOL „E-learning w służbie audiologii„ Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu Wygląd ekranu podczas nauki badania progowegoDefiniowanie profilu pacjenta

Portal Edukacyjny IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika BOMBOL „E-learning w służbie audiologii„ Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu W 2009 r. Portal Edukacyjny jest odwiedzany średnio ok razy każdego miesiąca. Rozwój zastosowania metody e-learning w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika BOMBOL „E-learning w służbie audiologii„ Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu Platforma E-learningowa Napisana pod specyficzne wymagania grupy odbiorców Umożliwia administrowanie wieloma wirtualnymi ośrodkami szkoleniowymi Dostępna poprzez standardowe przeglądarki internetowe Dostępna w sieci Internet Możliwość swobodnej rozbudowy i integracji systemu Dedykowane rozwiązanie sprzyja pełnej kontroli nad systemem

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika BOMBOL „E-learning w służbie audiologii„ Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu  Pytania sprawdzające po zakończeniu określonej partii materiału  Kolokwia i egzaminy sprawdzające Formy sprawdzania wiedzy i kontroli postępów nauczania:  Quizy oceniające poziom wiedzy ucznia przed przystąpieniem do nauki

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika BOMBOL „E-learning w służbie audiologii„ Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu Zapewnia ciągły dostęp do materiałów edukacyjnych z dowolnego miejsca. Umożliwia indywidualizację procesu zdobywania wiedzy. Ułatwia naukę osobom pracującym. Daje słuchaczom oszczędność czasu i pieniędzy. Znacznie redukuje zaangażowanie czasowe nauczycieli. Umożliwia skutecznie zdobywanie wiedzy.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ