IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Elżbieta GAJEK, „Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

Program eTwinning to łączenie i współpraca bliźniaczych szkół w Europie za pomocą mediów elektronicznych i promowanie szkolenia nauczycieli.
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
Nowe technologie w nowoczesnej uczelni
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
(na podstawie badań ankietowych)
ICT w interkulturowej współpracy studentow
Zaangażowanie wielu jednostek Studium Języków Obcych Ośrodek Nowych Technologii Edukacyjnych Wieloetapowość prac Tworzenie treści Obróbka metodyczna Obróka.
Izabella Bednarczyk Justyna Jonatowska
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Przedsiębiorczość w polskim systemie oświaty
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Wie das Land, so die Schule. Szkoły biorące udział w projekcie: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I ZAWODOWYCH W PRZEWORSKU – POLSKA ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH.
Wpływ kultury na komunikację w projektach eTwinning
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
W PROGRAMIE KSZTAŁCENIA RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Nowoczesne formy kształcenia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
GIMNAZJUM NR 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Zjednoczonej Europy w Lesznie Nous sommes autant d'hommes que de langues que nous connaissons Ile języków.
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
POLSKA AKADEMIA OTWARTA Rozpoczęcie roku akademickiego 2007/2008.
compulsory full-time education
Patrz i zmieniaj Realizacja uczniowie ze Szkolnego Klubu Europejskiego pod kierunkiem p.Marzeny Pytel.
Szkoła demokracji – szkoła samorządności Program rozwoju kompetencji społecznych i obywatelskich rad pedagogicznych Spotkanie V Podsumowanie i zakończenie.
Nauczanie na odległość na platformie „moodle”
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Wychowanie ekologiczne
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
NIE TYLKO KOMPETENCJE JĘZYKOWE
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold Woźniak „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
IX Konferencja „Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka” Maria ZAJĄC „E-learning 2.0 a style uczenia się” Maria ZAJĄC E-learning 2.0 a style.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
MOODLE MOOCS – PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA.
Mobilność kadry I Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki we Włodawie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
I Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Sanoku
Mobilność kadry nauczycielskiej
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
w Instytucie Lingwistyki Stosowanej UW– rola, funkcje i wartość dodana
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
„InnoGastro - Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools"
Dr inż. Anna GRABOWSKA Ewa KOZŁOWSKA
Zmiany w statutach przedszkoli po reformie oświaty 2017
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Projekt Kim będziesz?.
Nasza szkoła - szkołą praktyk w innowacyjnym programie kształcenia przyszłych nauczycieli
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
Staże europejskie drogą do sukcesu
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
EFEKTY PROJEKTU „Kompetencje zawodowe kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy”
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
Zapis prezentacji:

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Elżbieta GAJEK, „Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych"

Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Partnerzy Środowisko współpracy Cele jawne i ukryte Przebieg współpracy Wnioski IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Partnerzy: Z Polski: Studenci Instytutu Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego – 75 osób Z USA: Studenci Corning Community College New York 45 osób W ramach inicjatywy COIL SUNY Center for Collaborative Online International Learning W latach 2007/ /2009 IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Środowisko współpracy: Platforma Moodle w ILS UW Indywidualne maile Skype Chat na otwartych serwerach IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Cele wynikają z treści kursów akademickich w obu instytucjach: ILS UW: Kurs komputery w nauczaniu języków obcych Corning College: Sociology; The Family IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Instytut Lingwistyki Stosowanej UW IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Jawne cele współpracyUkryte cele współpracy  Rozwój kompetencji technicznej: wykonanie prezentacji PowerPoint, prawidłowej edycji tekstu.  Kształcenie kompetencji językowej w komunikacji za pomocą środków technicznych  Wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych: poczta elektroniczna, platforma edukacyjna, chat, forum dyskusyjne, Skype do poznawania języka i kultury kraju języka nauczanego  Nabycie doświadczenia uczestnictwa w międzynarodowym projekcie, którego celem jest rozwój języka i poznawanie kultury  Budowanie kompetencji międzykulturowej  Poznanie kultury amerykańskiej  Kształtowanie postawy otwartości pracy edukacyjnej na współpracę międzynarodową  Rozwój językowy poprzez kontakty z rodzimymi użytkownikami języka angielskiego (w wersji amerykańskiej)  Kształtowanie postawy przyszłego nauczyciela języka obcego sprzyjającej podejmowaniu projektów międzynarodowych w edukacji językowej  Budowanie podstaw komunikacji z wykorzystaniem tekstu audiowizualnego i multimediów

Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Strona amerykańska: Corning Community College IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Jawne cele współpracyUkryte cele współpracy  Rozumienie różnorodności modeli rodziny amerykańskiej  Poznanie prawa wspierającego rodzinę i blokującego jej rozwój  Rozpoznawanie konfliktów w rodzinie  Rozwój myślenia krytycznego i sprawności i pisania akademickiego  Poznanie akceptowanych modeli rodziny w Europie Środkowej  Poznanie opinii młodzieży europejskiej na „gorące” tematy dotyczące rodziny amerykańskiej  Dyskusja o rodzinie będąca rozszerzeniem dyskusji prowadzonych w grupie podczas kursu  Zebranie danych o polskiej rodzinie – w wywiadzie i ankiecie do analizy socjologicznej wymaganej na zaliczenie kursu  Kształtowanie umiejętności badacza  Rozwój kompetencji komunikacyjnej z wykorzystaniem obrazu jako równorzędnego do słowa środka komunikacji  Budowanie kompetencji technicznej dzięki używaniu platformy edukacyjnej Moodle  Nabywanie pewności w korzystaniu z internetowych narzędzi komunikacyjnych  Otwarcie na inne kultury poza Ameryką  Pogłębienie rozumienia kultury społeczności imigrantów o polskich korzeniach

Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Realizowany według zasad ogólnych Procedura: Komunikacja na platformie: przygotowanie prezentacji PowerPoint i stron interntowych Komunikacja indywidualna: e, chaty, Skype Duża aktywność uczestników w dyskusji na forum Bardzo interesujące opinie, żywa dyskusja IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Treści; Szczęście małżeńskie, dzieci a poczucie szczęścia, zwyczaje randkowe, męskie i kobiece obowiązki domowe, IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Children and Marital Happiness Holly Spencer32 Magdalena Filipkowska sob, 10 sty 2009, 08:33 What Makes Families Close? Meghan Derick31 Susan St. John-Jarvis pon, 5 sty 2009, 12:07 Cohabitation and Divorce Rates Ashley Eggleston21 Mateusz Płaziński sob, 6 gru 2008, 04:55

Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Tekst prezentacji IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Only Child keri bush Martyna Trykozko czw, 22 sty 2009, 09:37 Siblings Photo Essay Laura Tarby Urszula Mergiel pią, 12 gru 2008, 06:13 Siblings:No Matter How Far Away Rebecca Verbanic Zbigniew Stępień wto, 9 gru 2008, 10:08 Nicole's Photo Essay Susan St. John-Jarvis pią, 5 gru 2008, 06:02 Ashley's Photo Essay Susan St. John-Jarvis pią, 5 gru 2008, 05:58 Feliza Cruz Presentation Susan St. John-Jarvis pią, 5 gru 2008, 05:55 Holly Spencer's Photo Essay Susan St. John-Jarvis śro, 3 gru 2008, 05:26 Fictive Kin Rachelle Donaldson pon, 1 gru 2008, 03:56 The photo essay on conflicts in families Michalina Skibicka Rebecca Verbanic śro, 19 lis 2008, 05:21 Family Traditions Meghan Derick śro, 19 lis 2008, 02:53 Godparenting in Colombia Claudia Pinzon pon, 17 lis 2008, 04:01 Single Parenting Melissa Lovell pon, 17 lis 2008, 03:27 Our photo essay 'from courtship to marriage in Poland' Dorota Pilas nie, 16 lis 2008

Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Przykłady fotoesjejów Polskie:Amerykańskie IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"       Conflict Diverse families Cohabitation Traditions To engagement Godparenting

Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Ewaluacja – ankiety studentów Dla obu grup był to pierwszy projekt międzynarodowy podczas studiów IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" + Podobieństwa rodzin polskich i amerykańskich Fotoeseje jako środek komunikacji Zadania w kursie mające znaczenie komunikacyjne Pytania czy muszą skończyć współpracę - Zbyt krótka współpraca Męczące wywiady Niedbały język Amerykanów

Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Ewaluacja z perspektywy nauczycieli: Większe zainteresowanie kursem - zmniejszenie sztuczności Realizacja celów jawnych i niejawnych Wartości uniwersalne: wiedza o kulturze, sprawności międzykulturowe Rozwój sprawności technicznych Niezwykła dla lingwistów forma komunikacji obrazowej Używanie języka do rzeczywistego porozumiewania się Różnorodność wiekowa amerykańskiej grupy studentów od 23 do 55 lat  Teach what you preach” IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Wnioski Projekt współpracy z rodzimymi użytkownikami języka musi: Zawierać treści interesujące dla nich, Być dobrze wbudowany w cele kursu akademickiego, Mieć charakter integrujący: język, kulturę, technikę jako środek współpracy, IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Elżbieta GAJEK, „ Jawne i ukryte cele współpracy międzynarodowej w programie studiów humanistycznych " Dziękuję za uwagę IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"