IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold Woźniak „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie, ul.Hoża 6
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
KONFERENCJA METODYCZNA pod hasłem Diagnostyka i ewaluacja - konieczność czy potrzeba?  Organizatorzy: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie Miejski.
Poradnictwo zawodowe w resorcie edukacji w Polsce
Działania Krajowego Ośrodka Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej na rzecz poradnictwa zawodowego Stan aktualny oraz projekty na przyszłość.
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Diagnostyka i ewaluacja konieczność czy potrzeba?
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
Eugeniusz Gąsior ROKNO/ZSKU, Krosno 6 – 7 grudzień 2007r.
„Doskonalenie strategii zarządzania oświatą
Jakość kształcenia zawodowego w Unii Europejskiej
SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA NA STUDIACH I i II STOPNIA FILOLOGIA POLSKA OFERTA.
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
Modernizacja Kształcenia Zawodowego Projekty systemowe KOWEZiU Od 2008 roku w KOWEZiU realizowane są projekty systemowe…
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
Departament Funduszy Strukturalnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Projekty systemowe i konkursowe, realizowane.
Powiatowy Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli w Busku Zdroju.
Osiągnięcie przez szkoły i placówki warunków do pełnej realizacji kształcenia ogólnotechnicznego, zawodowego i wychowania komunikacyjnego. Cele szczegółowe:
Sesja panelowa - Panel 1 i 2 Sesja panelowa - Panel 1 i 2 Korzyści wynikające z realizacji modułowych programów nauczania dla zawodu Konferencja System.
Oferta na rok szkolny 2007/08 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
RAMY KWALIFIKACJI JAKO NARZEDZIE POLITYKI PUBLICZNEJ DLA UCZENIA SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE Warszawa, 8-9 listopada 2012.
Kształcenie zawodowe w szkołach rolniczych
Najlepsze wykorzystanie Europejskich Ram Odniesienia na rzecz Zapewniania Jakości w Kształceniu i Szkoleniu Zawodowym Drogowskazy Jolanta Podłowska MIĘTNE,
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Witold Woźniak Gronowo, 28 października 2014 Doświadczenia we wdrażaniu nowej podstawy programowej kształcenia zawodowego.
Europa 2020 o … doradztwie zawodowym
Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w Warszawie będzie prowadził w roku szkolnym 2014/15 na terenie całego kraju bezpłatne szkolenia.
Doskonalenie pracy nauczyciela ODiDZ, w tym mobilności zagraniczne
1 Spotkanie inauguracyjne oddziału firmy PPOR Zdzisław Kochanowicz.
Monitorowanie realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego w szkołach zawodowych. 1.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Konferencja Jakość edukacji czy/i jakość ewaluacji Zakopane, 2015.
Technologia kształcenia zawodowego 6. Kształcenie modułowe1 6. Idea, organizacja i technologia kształcenia modułowego 1. Podstawy teoretyczne, założenia.
Finansowanie kształcenia zawodowego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Propozycje zmian 23 czerwca Proponujemy :  Określić oczekiwane przez MEN cechy i umiejętności nauczyciela – absolwenta wyższej uczelni i postulować.
OGÓLNOPOLSKIE FORUM PORADNICTWA ZAWODOWEGO. 2000r. – powstanie Forum przy Biurze Koordynacji Kształcenia Kadr Cel – stworzenie spójnych rozwiązań podzielonego.
Akty prawne związane z kształceniem zawodowym – nowe lub nowelizacja obowiązujących Warszawa, 19 sierpnia 2015 DEPARTAMENT KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO.
ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH PODNIESIENIE EFEKTYWNOSCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Spotkanie informacyjne dot. konkursu nr POWR IP /16 Ogólne informacje o konkursie.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Bombol, Krzysztof Kochanek „ E-learning w służbie audiologii " Instytut Fizjologii.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
Grażyna Osicka Wspieranie procesu zmian w kształceniu zawodowym i ustawicznym Lublin, 12 września 2014 r.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
Jak przenieść diagnozę ujętą w koncepcji dotyczącej szkolnictwa zawodowego do wniosku o dofinansowanie w ramach Poddziałania Konkurs numer: RPPM IZ /16.
DZIAŁANIA KURATORIUM OŚWIATY W LUBLINIE W RAMACH SZKOŁY ZAWODOWCÓW NA RZECZ ROZWOJU SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM ROK SZKOLNY 2014 /
Człowiek najlepsza inwestycja Konferencja inaugurująca projekt ”Większa wiedza – Skuteczna praktyka - Doskonalenie kadr oświaty powiatu zgierskiego” 11.
tel/fax: (34) ul.Jasnogórska 15/ Częstochowa Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
PRIORYTET IX PO KL ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH.
Spotkanie z dyrektorami szkół i placówek oświatowych oraz przedstawicielami JST 1.Powitanie. 2.Wystąpienie Pani Aurelii Michałowskiej Mazowieckiego Kuratora.
Rola placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych i bibliotek pedagogicznych we wspomaganiu rozwoju szkół. 1.
Wspomaganie w nadzorze pedagogicznym
Doradztwo zawodowe w szkołach
Analiza wyników ewaluacji form doskonalenia realizowanych przez CEN w Gdańsku w okresie I-VII 2016
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostrowcu Świętokrzyskim
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Praktyczna nauka zawodu (pnz)
Centra kształcenia ustawicznego
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
POMOC PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA WEDŁUG AKTUALNYCH PRZEPISÓW PRAWA – cz. 3 Elżbieta Doroszuk
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
III KONFERENCJA NORMALIZACJA W SZKOLE „Edukacja na rynek pracy”
Zapis prezentacji:

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold Woźniak „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie e-learningu w doskonaleniu nauczycieli – z doświadczeń KOWEZiU”

Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold WOŹNIAK, „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie e-learningu w doskonaleniu nauczycieli – z doświadczeń KOWEZiU" KRAJOWY OŚRODEK WSPIERANIA EDUKACJI ZAWODOWEJ i USTAWICZNEJ (KOWEZiU) jest centralną, publiczną placówką doskonalenia nauczycieli o ogólnopolskim zasięgu działania Organem prowadzącym KOWEZiU jest Ministerstwo Edukacji Narodowej IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold WOŹNIAK, „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie e-learningu w doskonaleniu nauczycieli – z doświadczeń KOWEZiU" Działania KOWEZiU w zakresie wykorzystania e-learningu w latach powołanie międzywydziałowego zespołu zadaniowego opracowanie strategii i planu wdrożenia KNO uruchomienie kursów on-line uruchomienie edukacyjnych przestrzeni wirtualnych (EPW) uruchomienie wirtualnych przestrzeni roboczych (WPR) IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Przedsięwzięcie to realizowane jest z wykorzystaniem platformy MOODLE

Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold WOŹNIAK, „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie e-learningu w doskonaleniu nauczycieli – z doświadczeń KOWEZiU" IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Oferta e-learningowa KOWEZiU Kursy doskonalące realizowane na platformie edukacyjnej KOWEZiU formie czystego e-learningu Metodyka pracy w nauczaniu-uczeniu się dorosłych (5 edycji) Odbiorcy: nauczyciele z publicznych placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych

Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold WOŹNIAK, „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie e-learningu w doskonaleniu nauczycieli – z doświadczeń KOWEZiU" IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Oferta e-learningowa KOWEZiU Kursy doskonalące realizowane na platformie edukacyjnej KOWEZiU formie blended-learning Szkolenie kandydatów na ekspertów ds. awansu zawodowego nauczycieli (3 edycje) Odbiorcy: eksperci komisji egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych oraz nauczyciele dyplomowani, ubiegający się o wpisanie na listę ekspertów ustaloną przez ministra właściwego ds. oświaty i wychowania

Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold WOŹNIAK, „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie e-learningu w doskonaleniu nauczycieli – z doświadczeń KOWEZiU" IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Oferta e-learningowa KOWEZiU Inne kursy doskonalące realizowane na platformie edukacyjnej KOWEZiU – w przygotowaniu Wsparcie nauczycieli kształcenia zawodowego w realizacji modułowych programów nauczania dla zawodu Wielokulturowość w poradnictwie zawodowym

Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold WOŹNIAK, „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie e-learningu w doskonaleniu nauczycieli – z doświadczeń KOWEZiU" IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Efektywność zrealizowanych kursów e-learningowych (mierzona stosunkiem liczby osób, które otrzymały zaświadczenie ukończenia kursu, do liczby osób zakwalifikowanych i zalogowanych na platformie) pięć edycji kursu „Metodyka pracy w nauczaniu-uczeniu się dorosłych” – 85% trzy edycje kursu „Szkolenie kandydatów na ekspertów ds. awansu zawodowego nauczycieli” – 80%

Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold WOŹNIAK, „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie e-learningu w doskonaleniu nauczycieli – z doświadczeń KOWEZiU" Oferta e-learningowa KOWEZiU Edukacyjne Przestrzenie Wirtualne (EPW) Edukacyjne Przestrzenie Wirtualne (EPW) mają charakter otwarty moderowane są przez przygotowanych merytorycznie pracowników KOWEZiU IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold WOŹNIAK, „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie e-learningu w doskonaleniu nauczycieli – z doświadczeń KOWEZiU" IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Oferta e-learningowa KOWEZiU Edukacyjne Przestrzenie Wirtualne (EPW) EPW dla nauczycieli realizujących (lub mających zamiar realizować) programy nauczania o strukturze modułowej EPW dla członków zespołów akredytacyjnych (KO, PUP, pracodawcy) EPW dla ekspertów pracujących w komisjach egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych EPW dla doradców zawodowych EPW dla nauczycieli realizujących (lub mających zamiar realizować) kształcenie na odległość w swojej praktyce zawodowej

Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold WOŹNIAK, „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie e-learningu w doskonaleniu nauczycieli – z doświadczeń KOWEZiU" Oferta e-learningowa KOWEZiU Wirtualne Przestrzenie Robocze (WPR) Wirtualne Przestrzenie Robocze (WPR) przeznaczone są do współpracy określonej grupy specjalistów/ekspertów w okresach między spotkaniami seminaryjno-warsztatowymi organizowanymi w realu IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold WOŹNIAK, „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie e-learningu w doskonaleniu nauczycieli – z doświadczeń KOWEZiU" Oferta e-learningowa KOWEZiU Wirtualne przestrzenie robocze (WPR) zespół ROKNO (Regionalne Ośrodki Kształcenia Na Odległość) zespół EQARF (European Quality Assurance Reference Framework) przygotowanie szkół zawodowych i placówek prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne do stosowania Europejskich Ram odniesienia na rzecz Zapewnienia Jakości w Kształceniu i Szkoleniu Zawodowym w planach – inne zadania do realizacji w tej formie IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold WOŹNIAK, „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie e-learningu w doskonaleniu nauczycieli – z doświadczeń KOWEZiU" E-learning komunikacja na platformie Moodle fora dyskusyjne – merytoryczne, tematyczne, hyde park wiadomości przesyłane na skrzynkę mailową czat opisy zadań IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold WOŹNIAK, „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie e-learningu w doskonaleniu nauczycieli – z doświadczeń KOWEZiU" IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" E-learning narzędzia na platformie Moodle zasoby w postaci plików w różnych formatach zadania głosowania ankiety ewaluacyjne wiki

Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold WOŹNIAK, „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie e-learningu w doskonaleniu nauczycieli – z doświadczeń KOWEZiU" IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Dziękujemy za uwagę