Prezentacja przygotowana w ramach projektu: „POLSKO - ROSYJSKA WYMIANA MŁODZIEŻY 2015” realizowanego na rzecz dialogu i porozumienia w stosunkach polsko-rosyjskich,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
w programie „Uczenie się przez całe życie”
Advertisements

Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego – platformą współpracy na rzecz rozwoju i promocji kształcenia przez całe życie Luty 2010.
Projekt systemowy pn. „STOP WYKLUCZENIU” – Program aktywizacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Smołdzino.
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
Nauczyciele o pracy nad projektem europejskim. Miejsce badania: Gimnazjum nr 3 w Tarnobrzegu Termin badania: 15 czerwca 2012 r. Uczestnicy badania: nauczyciele.
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
Rozwój szkolnictwa zawodowego w Warszawie a potrzeby rynku pracy- diagnoza i prognoza. Projekt jest realizowany przez Biuro Edukacji Urzędu Miasta Stołecznego.
Program Leonardo da Vinci
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 4 W SKIERNIEWICACH ul. Podkładowa 2
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W ZSP NR 1 W ŁĘCZYCY A RYNEK PRACY REGIONU
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Warsztaty edukacyjne Produkt (output): Cykl szkoleń połączonych z warsztatami pt. Dobra praktyka w przygotowaniu.
Perspektywa uczenia się przez całe życie 3 marca 2011.
Projekt utworzenia w Poznaniu
Program aktywnego wejścia na rynek pracy osób osadzonych w Zakładzie Karnym Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Białej Podlaskiej.
1 Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju.
P 11,,Energetyczne ABC Cele edukacyjne Cele ogólne: - zdobycie dodatkowej wiedzy i umiejętności przydatnych w przyszłej pracy zawodowej, Cele szczegółowe:
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY GIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 2, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
wrzesień finansowanie projektu Dom Kultury Zacisze w ciągu 6 lat w zajęciach uczestniczyło 60 klas I-III.
EDUKACJA – PRACA - KARIERA
Priorytet 2 Wzmacnianie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.1. Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości.
Rybnicka Platforma Poradnictwa Zawodowego
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Platforma Programowa OHP dla Szkoły w województwie świętokrzyskim – 2005 rok.
11.05 – Udział 6-osobowej grupy uczniów SOSW im. J. Korczaka w międzynarodowym projekcie w Estonii TIHEMETSA Młodzież w działaniu: integracyjny.
MISJA Wspieranie wszelkich przedsięwzięć służących skutecznemu działaniu na rzecz zatrudnienia poprzez wykorzystanie lokalnych zasobów poradnictwa zawodowego,
ERASMUS+ unijny program w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zagraniczny staż szansą na europejskie kwalifikacje.
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
P ODSUMOWANIE PROJEKTU „G OTOWI DO STARTU … META : PRACA” Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Nałkowskiej w Przasnyszu –
Ogólnopolski Tydzień Kariery w ZSHE. Co to jest OTK? Ogólnopolski Tydzień Kariery, czyli OTK, to coroczne działanie inicjowane przez Stowarzyszenia Doradców.
Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie studentów w treści teoretyczne, niezbędne.
eTwinning jest również częścią Erasmus plus- nowego programu UE na rzecz kształcenia, szkolenia, młodzieży i sportu w którym nasza szkoła bierze udział.
Wybierz numer slajdu W ramach Funduszu Stypendialnego i Szkoleniowego w naszej szkole realizowany jest w okresie od 1 marca 2009 do 30 maja 2010 projekt.
Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Szkoła w projekcie InterEOL.
dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów
Finansowanie kształcenia zawodowego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła z pomysłem na kulturę SP 255 Warszawa.
Łukasz Tur Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Wrocławiu Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój dla organizacji pozarządowych.
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
WMII 2 COMMUNITY – WYDZIAŁ OTWARTY NA WSPÓŁPRACĘ Z OTOCZENIEM prof. UAM dr hab. Marek Wisła.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie Projekt „Masz Okazję – Pomóż Sobie”
Biuro Funduszy Europejskich Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego  Priorytet 1: Rozbudowa.
Propozycje wyzwań, celów strategicznych i programów opracowanych w ramach obszaru USŁUGI SPOŁECZNE.
Ważne jest nie to, co możemy zrobić, lecz to, co zrobić musimy. (Ch. Dickens) Idea poradnictwa zawodowego - jednostka jest odpowiedzialna za swój los,
 Erasmus+ to program Unii Europejskiej w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu na lata  Jego całkowity budżet wynosi 14,7.
Rozwój kwalifikacji i kompetencji studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koszalinie dr Agnieszka Kühnl-Kinel.
Doradztwo zawodowe, co dalej w świetle reformy systemu oświaty?
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
KOMPETENCJE I PERSPEKTYWY ZAWODOWE
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU
Doskonalenie nauczycieli granty
Projekt p.t.: „Mobilność i doświadczenie kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy” - realizowany przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Końskich.
Staż w Niemczech  Technik hotelarstwa.
Z radością do niepodległości poznanie własnych korzeni PROJEKT POWIATOWY REALIZOWANY PRZEZ STOWARZYSZENIE „RAZEM RAŹNIEJ” r. – r.
Z radością do niepodległości poznanie własnych korzeni PROJEKT POWIATOWY REALIZOWANY PRZEZ STOWARZYSZENIE „RAZEM RAŹNIEJ” r. – r.
Staże europejskie drogą do sukcesu
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
EFEKTY PROJEKTU „Kompetencje zawodowe kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy”
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Projekt Mobilność kadry edukacji szkolnej
Zapis prezentacji:

Prezentacja przygotowana w ramach projektu: „POLSKO - ROSYJSKA WYMIANA MŁODZIEŻY 2015” realizowanego na rzecz dialogu i porozumienia w stosunkach polsko-rosyjskich, który dofinansowany jest przez Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Poznaniu

[Rosjanie w Polsce] [Polacy w Rosji] Warsztaty zawodowe w szkole, u pracodawcy… Volkswagen Instytut Fizyki UAM Kultura i rekreacja…

Kurort nadmorskiMalbork KaliningradZajęcia praktyczne Mierzeja KurskaWyjazd nad morze Zakończenie roku szkolnego Zwiedzanie fortu Rogalin Kórnik Stary Rynek Dyskoteka Termy Cytadela

Efekty projektu 1. Pogłębienie wiedzy uczestników projektu o współczesnym rynku pracy: szansach rozwoju zawodowego i możliwościach ich zwiększenia, wyzwaniach i obawach jakie stoją przed młodzieżą, potrzebach pracodawców, kierunkach rozwoju gospodarek obu krajów. 2. Poszerzenie wiedzy o historii, kulturze i dziedzictwie obu narodów. 3. Budowanie dialogu międzykulturowego. 4. Rozwijanie kontaktów oraz współpracy pomiędzy uczniami uczestniczącymi w projekcie.