Program Jeśli nie Oxford, to co?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekty realizowane w ZSP nr 2 w Siedlcach współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Advertisements

INFORMACJA o stanie wdrożenia modeli i standardów edukacyjnych w przedszkolach i szkołach prowadzonych przez miasto Opole.
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
Rodzic jako doradca zawodowy
1 Największy projekt edukacyjny w Europie Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa, realizowany pod nadzorem Wojewódzkiego.
Zawody przyszłości.
AKTYWNI PRZEZ SPORT Projekt realizowany przez: p. Barbarę Wajdę p. Joannę Kozak.
Stowarzyszenie Rodziców na Rzecz Pomocy Szkołom Przyjazna Szkoła.
URZĄD STATYSTYCZNY – CENTRUM WIEDZY WSPIERAJĄCE ZARZĄDZANIE W REGIONIE Wspólne budowanie przyszłości Mazowsza Warszawa, marzec 2011 r.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Dane informacyjne Nazwa szkoły: ZSO nr 1 I Liceum Ogólnokształcące im. ppor. Emilii Gierczak w Nowogardzie ID grupy: 97_6_G_P1 Opiekun: Barbara Papuszka.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Podstawowe informacje o projekcie.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Fundacja Inicjatyw Badawczo- Szkoleniowych WSP TWP w Warszawie Ul. Drawska Warszawa Tel w Fundacja.
POAKCESYJNY PROGRAM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ PROJEKT Równy start w przyszłość – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży z terenu gminy Zatory.
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2011/12 I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Głubczycach.
MOBILNE CENTRUM INFORMACJI ZAWODOWEJ w Koninie
NA KIERUNKACH I SPECJALNOŚCIACH NAUCZANIA: OGRODNICTWO KSZTAŁTOWANIE TERENÓW ZIELENI STUDIA W PWSZ W SULECHOWIE.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
Co to jest TIK?.
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
co po gimnazjum ? Wybierz swoją przyszłość Przygotowała:
Miejski Zespół Poradni Psychologiczno – Pedagogicznych
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Kuratorium Oświaty w Kielcach Okręgowa Izba Radców Prawnych w Kielcach Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa im. prof. E. Lipińskiego w Kielcach Stowarzyszenie.
r. Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku- Białej.
EFEKTY REALIZACJI PROJEKTU
Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.
Priorytet 2 Wzmacnianie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.1. Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Technik Urządzeń i Systemów Energetyki Odnawialnej
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
Zdolni Chętni do pracy UCZNIOWIE PRZYNALEŻĄCY DO SZKOLNYCH ZESPOŁÓW KOMPETENCYJNYCH Joanna Kossowska Uniwersytet Gdański.
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Sześciolatek w szkole Patronat honorowy nad konferencją objął Burmistrz Miasta Sanoka, dr Wojciech Blecharczyk.
Rola szkoły ponadgimnazjalnej w procesie przygotowania ucznia do życia we współczesnym społeczeństwie Jerzy Fraś.
Perspektywy rozwoju lokalnych rynków pracy w opinii pracodawców dr Krzysztof Markowski Instytut Zarządzania i Marketingu Katolicki Uniwersytet Lubelski.
Obawy i nadzieje młodzieży w perspektywie wejścia na lokalne rynki pracy Dane z terenowych badań społecznych marzec-maj 2005 r Bohdan Rożnowski, Katolicki.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Rybnicka Platforma Poradnictwa Zawodowego – nowa jakość, nowe szanse.
Co dalej Gimnazjalisto ?
Poradnictwo edukacyjno – zawodowe w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla Młodzieży.
Szkoła zawodowa Rzeszów 2013.
Praktyka w Niemczech w ramach programu: Leonardo da Vinci
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Henryka Pobożnego
IV LO im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni v09.
opracowała Anita Fabrycka - szkolny doradca zawodowy
WYKONAWCA: AGNIESZKA WOŹNY NABÓR ELEKTRONICZNY DO SZKÓŁ ŚREDNICH.
Sprawozdanie z działań szkolnego doradcy zawodowego
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015 Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez Ministra Edukacji Narodowej dotyczyły następujących.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Cele i zadania doradztwa zawodowego na poszczególnych etapach edukacyjnych. mgr Monika Weryńska Doradca zawodowy.
Prof. dr hab. Jan Szambelańczyk KONSOLIDACJA SEKTORA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO W POLSCE Cz. 2 Jabłonna
Ogólnopolski Tydzień Kariery 2015  Nasi uczniowie mogli skorzystać z porad doradcy zawodowego na temat wybranych zawodów i dalszej drogi kształcenia.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2016
Zmiany w kształceniu zawodowym – czyli jak zdobyć upragniony zawód?
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE im. Jana Karskiego W WIŚNIOWEJ GÓRZE
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Zapis prezentacji:

Program Jeśli nie Oxford, to co? realizowany w ramach programu wyrównywania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży

Cel Celem realizacji programu było wskazanie uczniom naszej szkoły możliwości wyboru dalszej drogi kształcenia. Program skierowany był do młodzieży, którą ze względów finansowych nie stać na studiowanie w odległych miastach.

Forma realizacji Formą realizacji programu była wycieczka na uczelnie znajdujące się w Rzeszowie: Politechnika Rzeszowska im. I. Łukaszewicza, ul. W. Pola 2, Uniwersytet Rzeszowski, ul. Rejtana 16c, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, ul. Sucharskiego 2, Wyższa Szkoła Zarządzania, ul. Mickiewicza 1. Realizacja programu stworzyła warunki umożliwiające młodzieży zdobywanie wiedzy o ofertach edukacyjnych uczelni.

Efekty Realizacja programu pozwoli młodzieży mającej trudną sytuację materialną zadecydować w o dalszej drodze kształcenia z uwzględnieniem placówek znajdujących się w niedalekiej odległości od domu, co obniży koszty związane z nauką. Podczas wycieczki uczniowie zapoznali się z bogatą ofertą edukacyjną uczelni rzeszowskich, poznali ich lokalizacje. Poprzez uczestnictwo w wykładzie zorganizowanym przez WSIZ dotyczącym zawodów przyszłości, bezrobocia, młodzież dowiedziała się wielu ciekawych informacji dotyczących zawodów „schodzących” a także najbardziej przyszłościowych na rynku pracy. Wiedza ta umożliwi im wybór przyszłego zwodu zgodnie z prognozami dotyczącymi rynku pracy, by był on dojrzały, przemyślany i uwzględniał różnorodne czynniki wpływające na powodzenie.

Program opracowały i zrealizowały: Anna Bąk i Dorota Kluczyńska