KOŁO PLASTYCZNE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 47
Advertisements

- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
W bieżącym roku szkolnym przez okres 8 miesięcy szkoła realizowała projekt rozwojowy pt. Moje miasto, moje korzenie. Przeworsk zza obiektywu fotograficznego.
w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce
w pracowni projektowania i stylizacji ubioru ,,Modny styl”
Wyrównywanie szans edukacyjnych
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
Pomysł na super lekcję – jak zrobić batik?
Istnieje coś rzadszego od talentu - talent do tego, by dostrzec talent. … Elbert Hubbart.
Doradztwo edukacyjno-zawodowe
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Legenda Nauczanie zintegrowane (edukacja polonistyczna,
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM.ZIEMI KOCIEWSKIEJ
EDUKACJA BEZ GRANIC – KOŁO PLASTYCZNE – ORIGAMI Bogumiła Ślęczka
Akademickie Liceum Ogólnokształcące działa przy jednej z najlepszych uczelni niepaństwowych w Polsce. Nowatorski program nauczania zawiera aktualne.
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
Co to jest TIK?.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Nowa podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
Biblioteka szkolna Zespołu Szkół w Regnowie
Rola biblioteki szkolnej w organizacji czasu wolnego uczniów jako formy przeciwdziałania zagrożeniom Łańcut,
O zainteresowaniach technicznych, głównie elektronicznych Życzliwe i umiejące pracować w grupie O szybkiej orientacji i spostrzegawczości Wytrwałe i.
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
Koła informatyczne w szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Metody pracy w ICIM Bezpośrednie Pośrednie.
POZNAJEMY TRADYCJE ANDRZEJKOWE - DZIS BĘDZIEMY WRÓZYĆ SOBIE
EDUKACJA BEZ GRANIC – KOŁO HISTORYCZNO - PRZYRODNICZE SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PRZEBIECZANACH.
Program przeznaczony jest dla dziewcząt z klas I – VI. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu przez cały rok szkolny Wtorek godzina
Wykorzystanie Technologii Informacyjnej
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Realizacja programu rozwojowego
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
„Stulecie Czesława Miłosza”
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
KÓŁKO PLASTYCZNE „AKWARELKI” ROK SZKOLNY 2014/2015.
„Otwarta droga ku przyszłości
REKOMENDACJE WIELKOPOLSKIEGO KURATORA OŚWIATY DOTYCZĄCE PLANOWANIA NADZORU PEDAGOGICZNEGO NA NASTĘPNY ROK SZKOLNY: Podsumowanie nadzoru pedagogicznego.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały Hanna Ojcewicz i Alina Witkowska MAJ 2014.
Środowiskowy Dom Samopomocy
Przedszkole Publiczne Nr 5 w Łomży
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
Koło miłośników gier komputerowych sem. I. 2015/2016 R. Stefańczyk.
Wychowawczynie: mgr Małgorzata Stążka mgr Małgorzata Zielińska Opracowała: mgr M. Stążka PROGRAM KOMPUTEROWY DOTYCZĄCY WYKORZYSTYWANIA KOMPUTERA DO „ZABAWY”
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 130 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO u l. Gościniec Łódź.
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

KOŁO PLASTYCZNE

WE WTOREK DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD GODZ. 8.00 DO GODZ. 9.40 Zajęcia prowadzi nauczyciel plastyki Tadeusz Makulec E-mail: tadeusz.makulec@neostrada.pl

ZADANIA I CELE EDUKACYJNE KÓŁKA PLASTYCZNEGO Poznawanie tajemnic technik rysunkowych Doskonalenie i poznawanie technik malarskich Projektowanie graficzne- podstawowe techniki graficzne w tym grafika komputerowa Kształtowanie przestrzenne- rzeźba Udział w konkursach plastycznych Projektowanie i tworzenie gazetek klasowych i szkolnych Prezentacja prac plastycznych na szkolnych przeglądach twórczości plastycznej.

Cele edukacyjne w kategorii umiejętności : Plastyczne widzenie natury, a nie postrzeganie jej tylko w sposób „przedmiotowy”, „literacki” Interpretowanie i oceny otoczenia pod kątem wartości plastycznych Posługiwanie się podstawowym warsztatem plastycznym Świadome wykorzystanie w samodzielnych działaniach różnorodnych technik plastycznych Umiejętność twórczego posługiwania się różnymi środkami plastycznymi Korzystanie z różnorodnych źródeł informacji w celu rozwijania zainteresowań plastycznych i pogłębianie Realizowanie określonych działań plastycznych i własnych pomysłów