Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
Advertisements

ISTOTA MARKETINGU 1. Początki i przyczyny rozwoju marketingu
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Hotel Courtyard – Warszawa
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Warsztat z pomysłem, cz. III
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Spółdzielnia Usługowo Produkcyjna Kółek Rolniczych „PROAGRO” ul. Polna Chrzypsko Wielkie.
Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak
Ul. Rolna 14 Wronki Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
Konferencja 15 czerwca 2010 r. "Ochrona własności przemysłowej skutecznym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Konferencja zorganizowana.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
MARKETING STRATEGICZNY
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Katedra Marketingu Usług
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
OUTSOURCING JAKO KONCEPCJA „ODCHUDZENIA” ORGANIZACJI
IPscore - narzędzie do wyceny wartości patentów
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Zarządzanie 1. Zarządzanie
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Co to jest „STIM”? Członek Ogólnopolskiej Sieci Transferu Technologii i Wspierania Innowacyjności MŚP „STIM”. Projekt STIM jest współfinansowany z.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
Produkujesz, sprzedajesz, zarządzasz? Zyskaj przewagę! Uniwersytet Ekonomiczny Wrocław, 10 czerwca 2008 Kontrola i analiza procesów biznesowych Mateusz.
Rynek usług medycznych
opis projektu jednym zdaniem
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Biznesplan.
Biznes Plan – charakterystyka przedsięwzięcia
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Sporządzamy biznesplan
Usługi informacyjne i doradcze Punktu Konsultacyjnego Krajowego Systemu Usług Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
TECHNIK HANDLOWIEC.
Marek Fertsch Zarządzanie produktem - wykład 1. Wykład 1. Definicja zarządzania produktem. Kategorie produktów.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
British Polish Chamber of Commerce Usługa wsparcia polskich producentów Usługa Eksportowa – BPCC Export Marta Smolarek Konsultant ds. eksportu Brytyjsko.
Zintegrowane systemy informatyczne
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów I stopnia.
Wykład inauguracyjny. Analiza SWOT Przykład autor; Andrzej Stężały.
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
Dr hab. inż., prof. nadzw. Witold Wiśniowski Dyrektor Instytutu Lotnictwa JAK POBUDZIĆ INNOWACYJNOŚĆ POLSKIEJ NAUKI I GOSPODARKI – DOŚWIADCZENIA INSTYTUTU.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
Raport z audytu systemu logistycznego i łańcucha dostaw Firmy X Grudzień 2014 Firma X chce zwiększyć udział w rynku, a bazą konkurencji na której opiera.
Studia miejskie i regionalne
Nazwa, logo i motto firmy
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
Biuro eksportowe w Tureckiej Izbie Gospodarczej
Plan projektu biznesowego
Prezentacja biznesplanu
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Marketing w Firmie.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Zapis prezentacji:

Plan biznesowy

Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane z założeniem firmy,

zaoferować inwestorowi lub parnerowi informacje na temat finansowania i współpracy w przedsiębiorstwie, jako przewodnik dla biznesmena, który zakłada swoją firmę,

jest użyteczney jako urządzenie do monitorowania działalności firmy,

Nie ma ideału ale... Proces, zawartość i struktura zależą od charakteru (typu) firmy.

Powinien zawierać następujące części: najważniejsze części – przykłady: na jakie produkty i rynki będzie nastawione przedsiębiorstwo? jakie możliwości mają najważniejsi ludzie w firmie, ile będzie kosztować? z jakich źródeł można pozyskać środki na finansowanie?

Opis przedsiębiorstwa prezentacja firmy dla potencjalnych inwestorów, historia przedsiębiorstwa i jego cele- przeszły i obecny status, tak więc przyszły rozwój firmy może być przedstawiony na podstawie tych informacji,

Opis produktu lub usługi dlaczego produkt jest najlepszy? w jaki sposób jest porównywalny z konkurencją? przewagi względem konkurencji? znalezienie porównywalnych testów? innowacyjność produktu? planowana struktura produkcji i moc przerobowa?

sfera zarządzania firmą, kluczowi pracownicy– ich wykształcenie i know-how, Własciciele ich wkład i know-how. Zarządzanie

Rynek i rywale nakreślenie mapy zasięgu przedsiębiorstwa, informacie na temat zakresu, rozmiaru rynku, rozwoju, trendui sezonowości, informacje o konkurencji w Czechach i za granicą, zdefiniowanie klientów, konsumentów i rynku dla naszego przedsiębiorstwa,

Marketing taktyka, która będzie użyta w celu pozyskania klientów tak aby kupili nasz produkt lub skorzystali z naszych usług, jak zwrócic uwagę klienta, jak produkt będzie sprzedawanyjak będzie monitorowana sprzedaż,

Proces produkcji opis cyklu produkcyjnego produktu lub usługi oraz innowacje. Plan organizacji struktura administracyjna i wykonawcza firmy.

Wpływ na środowisko efekt procesu produkcji produktu lub usługi na środowisko – zagrożenia ekologiczne, zarządzanie odpadami, zarządzanie niebezpiecznymi odpadami- zmniejszenie zagrożenia,

Plan finansowy raporty finansowe, raporty na temat przepływu pieniądza, Records, additions rejestracja aktywności przedsiębiortwa, raporty od osób promujących przedsiębiorstwo,